A Huawei komolyan gondolta, amikor a tavalyi év elején a mobilpiac meghódításáról beszélt, és nem egy remek termékük jutott el hozzánk a 2014-ben, legyen szó az Ascend Mate7-ről, az Ascend G620s-ről, vagy az önálló márka keretében piacra dobott Honor 6-ról, az Ascend Y550 pedig elvitte a 4G adatsebességet a belépőszint tetejére.
Fém ház, vékony oldalkeretek, remek UI, az Ascend Mate7 a Huawei eddigi legjobb phabletje
A Huaweinek komoly elvárásai voltak az értékesítési csapattól, 80 millió eladott készüléket kilátásba helyezve, a piac dobogós helyét megszerezve és megtartva, ebből pedig 75 millió okoseszköz leszállítása teljesült, derül ki a Reuters jelentéséből, amely egy belső dokumentumon alapszik. Mindez 40 százalékos növekedést jelent a 2013-as szállításokhoz képest, a bevételek pedig tízmilliárd dollár fölé ugrottak, 11,8-ra egészen pontosan. A Huawei azonban nem ülhet a babérjain, a Lenovo a Motorola felvásárlásával és európai nyitással erősített, a Xiaomi szédületes lendülete pedig továbbra is kitart. Éppen ezért a Huawei olyan emlékezetes eszközökkel készül felhívni a mobilvilág figyelmét, mint az almárka keretében bemutatott kétkamerás Honor 6 Plus.