A HP kedvcsinálója sem mutat túl sokat

A Nokia manapság ugyan csak árnyéka önmagának, de azért azt el kell ismerni, hogy a korábbi csúcsmodellek és szolgáltatások bevezetését olyan látványos, fejtörőkkel és feladatokkal tarkított interaktív weboldalakkal készítette elő, melyen az érdeklődők szívesen elidőztek egy-egy hírmorzsa megszerzéséért. Az Nseires N81 sziluettjét és billentyűzetének fényeit leleplező weboldal, vagy az alkalmazások letöltését népszerűsítő „Open At Own Risk” reklámhadjárat mellett a Samsung Galaxy S2 tegnap publikált videója eléggé vérszegénynek tűnik, de a „Ki tud unalmasabb reklámmal előrukkolni?” című vetélkedő igazi nyertese a HP és a Palm alant látható koprodukciója lehet. Az alig néhány másodperces kisfilm főszereplője valószínűleg a jövő héten leleplezésre kerülő egyik webOS alapú internettábla lehet, mely elegáns vonalvezetése már a korábban kiszivárgott képek alapján is egyértelműnek tűnt.

Azóta történt

Hirdetés