A webOS nem jó játékplatform

A Palm nemrég hivatalosan is elérhetővé tette Mojo fejlesztőkészletének tesztváltozatát, melynek segítségével a programozók betekintést nyerhettek a rendszer lehetőségeibe. A nagyobb játékfejlesztők első visszajelzései alapján a platform jelenleg még nem alkalmas minőségi játékok futtatására, ugyanis habár a készülék rendelkezik OpenGL támogatással, a kiadott SDK ahhoz nem kínál hozzáférést, valamint a gyorsulásmérő és gravitációs szenzorok adatai is csak másodpercenként négyszer olvashatóak ki, míg játékok vezérléséhez legalább 20 Hz-es frissítésre lenne szükség.

A PreCentral értesülései szerint a hiányosságok a Palm számára is teljesen nyilvánvalóak, éppen ezért is hirdetett meg Game Frameworks Engineer állásokat, akiknek a feladata pontosan egy minőségi játékplatform kifejlesztése lesz. Korábban már több olyan PlayStation és GameBoy emulátorról készített videó is napvilágot látott, mely bemutatta a rendszer nyers erejét, vagyis a szükséges hardver valóban rendelkezésre áll.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Palm

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés