Hirdetés

Akciófigyelő: Születésnapi akcióval készül az e-bringás ADO, amely nevet is vált

Éppen egy éve indult el az ADO márka, ezt ünneplik akciókkal.

Az ADO e-bringák közül néhányat mi is próbáltunk. A fiatal cég elég látványosan fejlődik, ami az általunk próbált tesztcuccok minőségén is érződik, miközben még csak az első születésnapjukat ünneplik. Ennek az ünneplésnek a hozadéka, hogy két, normál méretű, rásegítéses hajtást kínáló modelljük is kedvezményes áron érhető el, az A26+ 889 euróért rendelhető meg, a DECE 300C, amely valójában a D30 más néven pedig 1449 eurós áron vihető el.

Az A26+ egy kifejezetten városi bringa, amely 26 inches kerekekkel, 500 wattos motorral és a gyártó szerint rásegítéses módban akár 100 kilométeres hatótávval rendelkezik. Kétféle üzemmódban használható, alapból a pedálozás indítja be az elektromotort, de van rajta a rollerekről ismerős gázkar is, amivel több erőt allokálhatunk manuálisan gyorsításhoz, vagy hegymenethez. A 29 kilogramm tömegű bringa 12,5 Ah-s akkumulátort cipel, IPX5 vízállóssággal, 7 sebességes Shimano váltóval és tárcsafékekkel rendelkezik.

ADO A26+
ADO A26+ [+]

A DECE 300C már a névváltást tükrözi, az ADO ugyanis a jövőben A DECE OASIS néven folytatja a működését. Ez a bringa egy fokkal komolyabb, hidraulikus fékekkel és 11 fokozatos Shimano Deore váltóval szerelik. Itt nincs gázkaros mód, kizárólag rásegítéses üzemben tudjuk használni, jóval könnyebb, mint a másik gép, mert ez csak 22 kilogrammot nyom a mérlegen. 250 wattos motorja a városi közlekedéshez lett méretezve, hatótávja hivatalosan 90 kilométeres.

ADO DECE 300C
ADO DECE 300C [+]

Egy év alatt az ADO 10 ezer bringát értékesített, nemrég pedig egy 3300 négyzetméteres kutatási-fejlesztési központot nyitottak, kilenc raktárból szolgálják ki világszerte az ügyfeleket 2-7 napos kiszállítási idővel, három nagyobb szervizpontot üzemeltetnek és szintén raktárról rendelhetők komponensek is a már piacon levő bringákhoz. A cég elnöke és alapítója, Mr. Sen szerint a gyors növekedés siker oka az, hogy a gyártó nagy hangsúlyt fektet arra, hogy magas szintű terméktámogatást kínáljon minden eladott biciklihez.

Mindezeken túl (ahogyan az fent is látható) nyereményeket is sorsolnak a követőik között, ennek részleteiről a gyártó közösségi médiás oldalán lehet további információkat szerezni.

Előzmények

  • ADO D30 - ez már tényleg bicikli

    Az eddigi legdrágább kínai e-bike futott be hozzánk, hogy azt mondhassuk: ez már bicikli, de ennyiért más biciklik is akadnak.

  • ADO A20+ - ez kéne legyen a szint

    Nagyon agilisen lépett be a piacra az ADO nevű márka az elektromos bringákkal, az A20+ pedig az a szint, ahol minden ilyen motyónak kezdődnie kéne.

Hirdetés