Apple iAd: Gyerekeknek nincsenek reklámok

Az iAd mobil reklámplatform közel sem akkora kasszasiker mint az előzetes várható volt, melyet jól jelez az is, hogy az Apple nemrég felére, azaz 500 000 dollárra csökkentette a hirdetők minimális csatlakozási díját. A reklámok hatékonyságának növelése érdekében az Apple nemrég a gyerekeknek szánt alkalmazásokat kizárta az iAd kampányból, hiszen ők a reklámozó cég számára nem igazán jelentenek potenciális vevőket. A lépés nyilván teljesen érthető, de a kivitelezés némi kívánnivalót azért mégiscsak hagy maga után, ugyanis a reklámokból szponzorált alkalmazások fejlesztői csak akkor szembesültek a változtatásokkal, amikor észrevették, hogy alkalmazásaikból eltűntek a bevételt jelentő az iAd reklámom. Mike Zornek, az ingyenes Dex Pokemon alkalmazás készítője szerint sajnálatos, hogy az Apple nem becsüli az iAd reklámmodell iránt elkötelezett fejlesztőket és az előzetes figyelmeztetések hiányát is elfogadhatatlannak nevezte.

Hirdetés