Az Apple a világ legértékesebb márkaneve

Az Interbrand Global Brand Consultancy 2017-es ranglistája szerint idén is megtartotta piacvezető szerepét az Apple mint a világ legértékesebb márkaneve. Az almás logó és mindaz, amit képvisel összesen 184 milliárd amerikai dollárt ér, ami a tavalyi évhez képest 3%-os növekedést jelent. A második helyen a Google áll, 6%-os erősödés mellett 141 milliárd dolláros összértékével, míg a Microsoft 10%-os értéknövekedése a harmadik helyre volt elegendő, viszont a 80 milliárd dolláros ablakok még csak feleannyit sem érnek, mint a listavezető Apple.


[+]

Az ötödik helyre az Amazon csúszott be, akit közvetlenül a Samsung követ, az első tízben viszont rajtuk kívül már csak a Facebook és az IBM tekinthető relevánsnak a (mobil)technológia szempontjából. A százas listába még befért a hatvanegyedik helyen tanyázó Sony és a hetvenedik helyen, mellesleg erősödő Huawei, míg a sereghajtó szerepét a Lenovo tölti be. A Panasonic szintén szerepel a listán, noha valószínűleg nem az elsősorban indiai piacra szánt belépő szintű okostelefonjainak köszönhetően.

iPhone X
iPhone X [+]

Az Apple dominanciája erősnek tűnik, amit valószínűleg az új iPhone széria sem gyengíteni fog. A nyáron bemutatott iOS 11-es verziójához mellesleg most érkezett az első frissítés, amiről nem túl sokat árult el az Apple azt leszámítva, hogy hibajavításokat tartalmaz. A szokatlanul vaskos frissítőcsomag elvileg változatos, viszont annál kellemetlenebb diszfunkciókat tesz helyre. Az iOS 11.0.1 már elérhető, amennyiben mégsem, érdemes törölni az iOS 11 béta verzióját.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés