Az Xperiákat is érinti a Sony stratégiai árszervezése

Hirdetés

Arról már korábban is hallani lehetett egy kiszivárgott üzleti tervezet alapján, hogy a japánok a mobiltelefonos részleg profitjának növelése érdekében csökkenteni fogják a piacra kerülő készülékek számát, egy-egy igazán ütős termékre koncentrálva. Ilyen lehet az egyelőre csak pletykaszinten létező és igencsak ütősnek ígérkező Sony Xperia Z4, amelyet kompakt, phabletes és táblagépes változat követhet.

Stratégiaváltásra lehet szükség a Sony mobilos divíziójában a stagnáló eladások miatt

A stratégiaváltást a Sony mobilos divíziójának új vezére, Hiroki Totoki is elismerte egy befektetői konferencián. „Nem az eladási számokra vagy a piaci részesedésre, hanem a profitnövelésre fogunk koncentrálni" – idézi szavait a Reuters. A Sony új hároméves terve nem csak a telekommunikációs részleget érinti: a szórakoztatóelektronikán belül a átszervezések várhatók, komolyabb hangsúlyt fektetve a PlayStation vonalra és a játékokra. Ugyancsak a bevételek növelését célozza meg a kameraszenzorok palettájának és gyártósorainak bővítése, a Sony IMX szenzorai a mobilok körében ugyanis rendkívül népszerűek, és már be is jelentették a következő 20 megapixeles variánst élő HDR funkciókkal.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés