Csökken az iPhone népszerűsége

A Kantar legfrissebb beszámolója szerint az Apple az iPhone 5s és 5c kiadásával sem tudta megállítani a kulcsfontosságú régiókban a piaci részesedésének csökkenését. A szeptembertől november végéig tartó háromhavi periódus alatt az Egyesült Államokban 9,9 százalékos visszaesést volt kénytelen elkönyvelni, mely mellett az Egyesült Királyságban, Németországban és Kínában is rendre 5,5, 3,8 és 1,5 százalékos csökkenést szenvedett el. A mélyen árazott Windows Phone mobilok növekvő népszerűsége és a műszaki paraméterek terén messze túlmutató Android és Windows Phone konkurensekkel az Apple szinte minden régióban egyre nehezebben veszi fel a versenyt, mely révén a Microsoft már tucatnyi régióban a második helyre tudta felküzdeni magát. A kaliforniai vállalat legsikeresebb piaca egyértelműen Japán, ahol az összes értékesített okostelefon 69 százaléka iPhone.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés