Az idén 17. éve működő Fürge Diák Iskolaszövetkezet évente több mint 20 000 diákot segít önálló keresethez, valamint bizonyos munkakörökben lehetőséget teremt arra is, hogy a fiatalok a számukra vágyott szakmákba is betekintést nyerhessenek. Diákként sokan akár éjszakai műszakot vállalva próbálnak költőpénzhez jutni, vagy éppen hétvégi munkájukkal szeretnék megkeresni a lakbérre valót az egyetemi évek alatt. A Fürge Diák országosan sokféle munkalehetőségeket kínál a jelentkezőknek, miközben saját bevallásuk szerint szem előtt tartják, hogy a fiataloknak akár a jövőbeni karrierje múlhat a megfelelő időbeosztáson, kereseten és a munka milyenségén. A djuice myLife programjával csatlakozik az Iskolaszövetkezet tevékenységéhez, így 2011. június 14-től a djuice-os diákmunka-vállalók elvégzett munkájukkal is gyarapítják myLife pontjaik számát, amit aztán értékes nyereményekre válthatnak a mobilmárka fejlődésösztönző programjában. Az együttműködésnek köszönhetően az elvégzett munkáért járó pontokon túl a diákok további myLife pontokhoz juthatnak, ha megszerzik a Fürge Diák által működtetett Karrier csomagot, illetve még egyéb hasznos aktivitásokat is díjaz a djuice.
Az együttműködés kiegészítéseként a djuice új előfizetői a Fürge Diák gondozásában megjelenő Munkaerő-piaci Kalauzt is kézhez kapják. A hasznos kiadvány részletesen leírja a diákmunka-vállalók jogait és kötelezettségeit a munkaerőpiacon: mire figyeljenek egy megbízás elvállalásakor, meddig kötelesek eleget tenni a megbízójuk kéréseinek, mikor és kihez fordulhatnak vélelmezett jogsérelem esetén. A szervezet célja a fiatalok körében a diákmunka iránti bizalom erősítése.
A fiatalok pályaválasztását a djuice szívén viseli: idén februárban indította el Nyílt Nap nevezetű pályaválasztást elősegítő sorozatát, amelyben változatos, népszerű szakmákat vesz célba. A folyamatosan frissülő Nyílt Nap alkalmakra a fiatalok a márka Facebook oldalán jelentkezhetnek, és egy napot kötetlenül a meghirdetett szakma területén, annak autentikus szakemberei között tölthetnek. A Nyílt Nap program során lehetőség volt már színész, divattervező, tv riporter, patológus, állatorvos, reaktormérnök, reklámügynöki újságírói stb. szakmák megismerésére. A fiatalok személyes fejlődését, céljainak elérését támogató szemlélet tehát közel áll a fiatalokat célzó mobilmárka tevékenységéhez.