Erős piaci bővülést lát a Sony Ericsson

A Sony Ericsson rendkívül erős bővülést jósol az idei év második negyedévében és második felében a mobiltelefonok piacán. A cég szóvivője elismerte, hogy cége elég gyengén kezdte a 2008-as évet, melyet elsősorban a Nyugat Európában tapasztalható piaci gyengüléssel és az erős 2007-es év utáni túlságosan magas elvárásokkal indokot. De ez csak átmeneti sokkhatás volt a cég életében, legalábbis erről számolt be James Marshall a cég globális marketingigazgatója a Reuters újságírójának. A cég előrejelzései igen kecségetőek, hiszen 10%-os piaci bővülést remél még az idei év során. Az optimista előrejelzések hátterében az erős globális piaci növekedés áll. Áprilisban a japán-svéd gyártó 47%-os profitcsökkenésről számolt be, mellyel együtt kénytelen volt a mobilpiac negyedik helyét az LG részére átengedni. A visszaesést egyébként a cég korábban már előre jelezte, mégis sokkolóan hatott a 393 millió euróról 362 millióra zuhanó negyedéves nyereség.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés