Fiatalos modellekkel készül a RIM

A Research In Motion idei termékpalettája technikai fronton ugyan komoly előrelépést jelentett, ám mint azt a piaci részesedés csökkenése is jelzi, ez egyelőre kevésnek bizonyult az üdvösséghez. A kanadai gyártó egyik legfőbb célja éppen ezért a fiatalabb technokrata vásárlóközönség meghódítása lesz, mely egyik stratégiai eleme nyilvánvalóan a közösségi, zenei és csevegő szolgáltatások további finomítása lesz. Todd Wood, a RIM ipari formatervezésért felelős alelnöke szerint a 2012-es termékpaletta „bájos, szeszélyes és szórakoztató” lesz, vagyis a cégvezető szavaiból kiindulva dizájn terén is komoly változásokra lehet számítani. A Research In Motion helyzete persze nem egyszerű, hiszen a vállalati felhasználok biztonsági és távmenedzsment igényeit kell a fiatalos közösségi és szórakoztató funkciókkal kombinálva mindét réteg számára vonzó dizájnnal piacra dobnia.

  • Kapcsolódó cégek:
  • RIM

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés