Folyamatosan erősödik a Honor

A Honor eladási számait és világpiaci helyzetét általában a Huawei határozza meg, a statisztikál nem tesznek különbséget a két brand között, a Honor viszont önmagában is egyre komolyabb tényező a szegmensben. A világranglista jelenleg második helyére felkapaszkodott Huawei a Honor adatai nélkül azért szerényebben szerepelne, a mobilos iparág pedig en bloc csökkenő tendenciát mutat.

Honor View 20
Honor View 20 [+]

Az IDC adatai alapján az iparág éves összevetésben 3,1%-os csökkenést mutatott 2018 első három negyedévében, a Honor viszont ezzel együtt is 27,1%-os növekedést könyvelhet el. Ugyanebben az időszakban a Honor az online értékesítési területen piacvezető pozícióba került a közép- és felső kategóriában. A Honor célja, hogy három éven belül önjogon az első öt mobil brand közé kerüljön, öt éven belül pedig a Top 3 a cél.

Előzmények

  • Honor 10 Lite - cseppnyi kompromisszum

    Ígéretes hardver, friss szoftver, AI kamera és kedvező ár szól az új középkategóriás mellett, de a Lite szó most is hordoz magában kompromisszumokat.

  • Honor Play - játék az árakkal

    Nevével ellentétben semmi kifejezetten játékcélú extra nincs a Honor Play eszköztárában, viszont remek konstrukciónak számít ennyi pénzért.

  • Honor View 10 - tízpontos kilátás

    A Huawei gyakran generál magának házon belüli konkurenciát, a Honor View 10 viszont remekül pozicionált és megkülönböztethető eszköz lett, aminek így remek esélyei vannak.

Hirdetés