Galaxy blog: 2 millió órányi tartalmat fogyasztottunk eddig Gear VR-on

A Samsung nagyon jól keverte a kártyákat, amikor úgy döntött, a lehetőleg leghamarabb előrukkol egy virtuális valóság szemüveggel, ez lett az Oculus-szal közös Gear VR. Az első, főként fejlesztőknek szánt változat még drága és kezdetleges volt, majd megérkezett a végleges, kedvező árú, tömegeknek szóló kiadás is, ami annyira népszerű lett a felhasználók körében, hogy összesen már több mint kétmillió órányi tartalmat fogyasztottak rajtuk.

A gyártó San Franciscóban jelentette be a hírt.
A gyártó San Franciscóban jelentette be a hírt. [+]

Ezt a 2016-os fejlesztői konferenciáján (SDC 2016) jelentette be a Samsung, az esemény San Franciscóban került megrendezésre április 27-én és 28-án. A gyártó törekvése a VR-piacon elsődlegesen az, hogy piacra dobjanak egy saját fejlesztésű, önálló VR-szemüveget, ami nem igényli, hogy az okostelefont használjuk megjelenítőként és erőforrásként, ám erre még mindenképpen várnunk kell.

Addig is élvezzük ki a folyamatosan bővülő VR-tartalmak által közvetített tartalmakat, ennek egyik remek módja lehet az évek óta ismert, nyílt játékterű, sandbox stílusú építkezős, bányászós játék, a Minecraft VR-változata, ami mostantól Gear VR-on is elérhető.

Azóta történt

Előzmények

  • Önálló VR-szemüveggel készül a Samsung

    A koreaiak egyik munkatársa először beszélt arról, hogy okostelefontól független kijelzővel megáldott virtuális valóság eszközöket fejlesztenek.

  • Samsung Gear VR (SM-R322) bemutató

    A Samsung nagyon komolyan veszi azt az elhatározását, hogy szinte mindenki számára elérhetővé teszi a VR-t, a csúcskategóriás mobiljaikhoz készült szemüveg egyáltalán nem drága.

  • Samsung Gear VR - szemünk előtt a jövő

    Az Oculussal közösen fejlesztett, a virtuális valóság megjelenítésére egy Galaxy Note 4-gyel képes szemüveg az elmúlt évek egyik legnagyobb technológiai fejlesztése, de veszélyes is.