Galaxy blog: A Samsung és a Super Bowl

Az NFL névre hallgató amerikai futball bajnokság döntője minden évben óriási , a rendezvényt nem csupán az Egyesült Államokban, de a világ többi országában rengetegen követik nyomon. Így aztán nem csoda, hogy az óriási nézettségnek köszönhetően a játékot megszakító reklámblokkok irdatlan drágán kelnek el, idén a hírek alapján egy fél perces hirdetés körülbelül 3,5 millió amerikai dollárba (azaz egy kicsit kevesebb, mint 780 millió forintba) került. Ennek megfelelően a cégek marketingosztálya rengeteget dolgozik az itt megjelenő videókon, melyek között olyan gyöngyszemeket is találunk, mint a tavalyi Csillagok háborúja jelmezbe öltözött Volkswagen reklám. Idén a Samsung is képviseltette magát a meccs szünetében, a dél-koreai gyártó egy másfél perces blokkot vásárolt magának (igen, ez több, mint 10 millió dollárba fájt nekik). A Galaxy Note-ot bemutató reklám illeszkedik a gyártó jelenlegi videósorozatába, amely a rivális rendszereket hivatott kritizálni. A telefon-táblagép hibridről készült felvétel alább látható.

Előzmények