Gameloft: Nem éri meg Androidra fejleszteni

A Gameloft még februárban jelentette be, hogy idén húsz játékot kíván átírni a Google Android platformja számára, ám úgy tűnik, hogy a kezdeti szárnypróbálgatás közel sem hozott olyan eredményeket, mint amelyeket a Gameloft elvárt volna. Alexandre de Rochefort, a cég pénzügyi igazgatója a befektetők számára hivatalosan is elismerte, hogy az Android rendszerre történő fejlesztés nem éri meg a befektetéseket, ugyanis az iPhone tulajdonosok négyszázszor annyi játékot töltöttek le az elmúlt időben, mint az Android alapú mobilok tulajdonosai, melynek hátterében egyrészt az App Store kényelme, másrészt a telefonhoz kötelezően megvásárolandó internetcsomag megléte is jelentheti. A Gameloft a jövőben sokkal kisebb energiát kíván fektetni az Android illetve más platformokra történő fejlesztésekre, mivel az iPhone-hoz tartozó fejlett infrastruktúra és a felhasználók vásárlókedve lényegesen nagyobb haszonnal kecsegtet.

Azóta történt

Előzmények

  • Megújult az Android Market

    Átszabásra került az Android Market kezelőfelülete, mely immáron több információ megjelenítésére is hivatott.

  • Érintőképernyős kezelőfelületek

    Minden gyártó próbál olyan érintésvezérelt rendszert alkotni, amellyel a készülék kényelmesen vezérelhető. De nem mindegyiknek sikerül.

  • Apple iPhone 3GS - agyra gyúrt

    Függetlenül már megvásárolható a világot felforgató iPhone harmadik generációja, mely alig különbözik elődjétől.

Hirdetés