GIMS 2017: A Fordnál is hangsúlyos az okostelefonos csatlakoztatás

A világ egyik legnagyobb autókiállításán a ŠKODA mellet a Ford volt az egyetlen gyártó, amelyik külön demózónával készült az infotainment iránt érdeklődők számára. Mindez annak fényében nem meglepő, hogy a vállalat már évek óta rendszeres látogatója a barcelonai Mobile World Congress kiállításnak is, az infotainment náluk is hangsúlyos terület.

A SYNC 3 rövid nyomkodás után egy kimondottan kezes, intuitív, gyorsan működő rendszernek tűnik, amelynél nagyon jól eltalálták azt, hogy mely funkciókat érdemes fizikai gombokon hagyni, és melyeket kell átrakni a 8 hüvelykes érintőkijelzőre. Az okostelefonos csatlakoztatás is tökéletesen működött a bemutatórendszeren, az Android Autót és az Apple CarPlayt egyaránt ismerik a Fordok, a MirrorLinkkel viszont úgy tűnik, hogy nem akar bajlódni a vállalat, amivel ugyan nincsenek egyedül, de a trendeket elnézve nem kizárt, hogy a következő verzióba már az is bekerül, hiszen a konkurensek közül egyre többen kezelik az azzal kompatibilis készülékeket is.

Azóta történt

Előzmények

  • A Toyota Aygo fedélzeti rendszere

    Teljesen a véletlen műve, hogy be tudjuk mutatni a kis Toyota rendszerét. Nem vártunk ebben a kategóriában sokat, pedig infotainment szempontból tudott meglepetést is okozni.

  • A Kia Niro fedélzeti rendszere

    Hibrid Kia, ami félig kombi, félig SUV, roppant keveset eszik és egy minden flancolást mellőző, de korrektül működő fedélzeti rendszerrel ajándékozták meg, ahol az okostelefonos csatlakozás is megoldott.

  • A Kia Rio is megkapta a nagyok fedélzeti rendszerét

    A kisautó negyedik generációja infotainment szempontból is megfelel a legmodernebb elvárásoknak, Apple CarPlay és Android Auto támogatást is kapott.

  • A Seat Ateca fedélzeti rendszere

    A Tiguan más formában, ez a Seat új crossovere, amely igen jól sikerült fedélzeti rendszert kapott rengeteg extra funkcióval és fejlett okostelefonos kapcsolódási lehetőségekkel.

Hirdetés