Intelligens hirdetőtáblákat akar a RIM

Gyakran fordul elő, hogy egy-egy gyártó olyan megoldásokat is levédet, melyeket nem feltétlenül szeretné felhasználni készülékeiben, ám a RIM legújabb beadványa már csak ágról-végről kapcsolódik a mobiltelefóniához. A kanadai gyártó szerint az útszéli elektronikus hirdetőtáblákon megjelenő tartalmakat a forgalomtól, egészen pontosan az elhaladó autók sebességétől függően kellene megválasztani, mely a reklámok hatékonyságát is jelentősen növelné. Gyorsan haladó járművek esetén praktikus lehet csak egyszerű logókat és rövidke szlogeneket megjeleníteni, míg forgalmi dugók esetén hosszabb leírások, árak és elérhetőség megjelenítése is hasznos lehet. A RIM szerint a sebességmérés egyik eszköze lehetne a telefonokban jelen lévő GPS vevő is, de hogy ez pontosan hogyan működne, arról egyelőre nincs információ. Hasonló elven lehetne a gyalogosok számára is adaptív plakátokat készíteni, mely a közelben lévő készülékek alapján változtathatná a tartalmát.

Hirdetés