Interaktív reklámokkal támad a Microsoft

Korábbi források már megerősítették, hogy a Microsoft idén hatalmas összeget különített el a telefonos és számítógépes platformok népszerűsítésére, melyből a legnagyobb összegek természetesen a kulcsfontosságú piacokra jutnak. Az Egyesült Királyságban például a tévéreklámok és óriásplakátok mellett 450 nagy forgalmú helyszínen, többek között metrókban, bevásárló központokban, mozikban és vasútállomásokon elhelyezett óriáskijelzőkön is láthatóak hirdetések. A reklámhadjárat következő állomásaként 24 interaktív kijelző bukkant fel a brit bevásárlóközpontokban, melyek nem csak a készenléti kijelző és néhány szolgáltatás tesztelését teszik lehetővé, de a közösségi integrációnak köszönhetően, saját fotók névvel együtt történő megosztására is lehetőséget teremt a Windows Phone UK hivatalos Facebook oldalán. A Microsoft és partnerei jól láthatóan mindent megtesznek a vásárlói érdeklődés felcsigázására, mely az előzetes eladási adatok alapján egyáltalán nem hiábavaló próbálkozás.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés