Jól fogy a OnePlus 6

Lehet, hogy a OnePlus széria kitűnő ár/érték aránnyal rendelkezik, néhány bakijáért cserébe jókora összeget a vásárló zsebében hagyva az akár kétszer annyiba kerülő zászlóshajókkal összevetve. Ma ugyanakkor még mindig az Apple, a Samsung és a Huawei dominál a csúcskategóriában, ha az eladási mutatókat nézzük. Már csak a szolgáltatói kapcsolataik miatt is nehéz velük egy OnePlusnak versenyre kelnie, mindenesetre, a kártyafüggetlen piacon folyamatosan nő a sorozat népszerűsége, még ha az újdonságok és az előrelépések némi áremelkedéssel is járnak. Vagy mondjuk a vitatható notch beépítésével.

A OnePlus 6 (jobbra) lényegesen kevesebb kávát hagy az előlapon, mint közvetlen elődje
Hiába vitatható dizájnelem a notch, a OnePlus 6 jobban fogy, mint az 5T [+]

A OnePlus 6 mindenesetre nem panaszkodhat: messze a legfrissebb phablet a gyártó legsikeresebb terméke a nyitás tekintetében. Míg két elődje 3-3 hónap alatt jutott el az egymillió darabos eladási mutatóig, az üvegházra váltó újdonságnak ehhez mindössze 22 napra volt szüksége. A legsikeresebb ráadásul a legdrágább kiszerelés volt, 8 GB RAM-mal és 256 GB-os tárolóval, aminek az ára még így is megáll a 200 ezer forintos lélektani határon. A OnePlus a saját csatornáin kívül az egyik nagy, nemzetközi online kereskedőáruházon és több kisebb európai üzletházon keresztül is kínálja portékáit, egy-egy szolgáltatót is beleértve. Emellett 26 helyszínen bukkant fel a készülék villámvásáron.

Azóta történt

Hirdetés