Készülékbe épített ügyfélszolgálat

Az ügyfélszolgálat fenntartása meglehetősen drága mulatság. Több száz ember fogadja a hívásokat és próbálnak segíteni az előfizetők problémáin melyek jelentős részének forrása nem is annyira a hálózat hibája, mint inkább a készülékek beállításának problémái. A Vodafone éppen ezért új utakat keresett. A SNAPin Software által készített SelfService alkalmazás egyelőre csak okostelefonokra érhető el, mely aztán képes a készülék beállításait elemezni és szükség esetén módosítani. A Vodafone reményei szerint ez a megoldás szükségtelenné reszi majd az esetek jelentős részében az ügyfélszolgálat felhívását, mely egyrészt jó az ügyfeleknek, hiszen nem kell hosszú perceket várni egy kezelőre, másrészt jó a Vodafone számára is, hiszen nem kell tovább bővíteni ügyfélszolgálatát és ráadásul az értékes vonalak sem foglalják az ingyenes hívások.

Előzmények

Hirdetés