A Xiaomi, amellett, hogy Ázsiában gigászi piacokon biztosít jól árazott készülékeket, az ügyes marketingnek és akcióknak (is) köszönheti egyre komolyabb sikereit. Az úgynevezett flash sale, vagyis villámeladások fél-egy-több nap erejéig biztosítanak a megszokottnál is olcsóbb termékeket, és ilyenkor sokan robbannak rá az Mi készülékekre, ahogyan az az elmúlt két év hasonló akciói már bizonyították.
A Redmi 2 is hozzájárult a Xiaomi tegnapi sikeréhez [+]
A Xiaomi mostanában ünnepli fennállásának ötödik évfordulóját, és tegnap, a Mi Fan napi villámakciójuk során tizenkét óra leforgása alatt 2 millió 120 ezer mobilkészüléket sikerült értékesíteniük, jóval többet, mint egy éve ilyenkor. Emellett gazdára talált 38 ezer Mi TV és 770 ezer egyéb Xiaomi okoskütyü, beleértve a nemrég elstartolt Mi mérleget. A gyártó összforgalma a Mi Fan napon elérte a 335 millió dollárt, ami 93 milliárd forintnak felel meg.