Koreában népszerű az Optimus G Pro

A hagyományos mobiltelefonjaival sikert sikerre halmozó LG ismerte fel legkésőbb a globális gyártók közül az okostelefonokban rejlő lehetőségeket, mely az eladások és a piaci részesedés drasztikus visszaeséséhez vezetett. Ez persze szerencsére már a múlt, hiszen idő közben a vállalat vezetősége alaposan megtanulta a leckét, és ma már olyan vonzó csúcsmodellekkel rukkol elő, mint az Optimus G Pro. A készülék pozitív fogadtatását mi sem jelzi jobban, mint hogy csupán Dél-Koreában több mint egymillió példányban talált gazdára, igaz, az eladások lassuló tendenciát mutatnak. Míg a félmilliós mérföldkő eléréséhez csupán 40 nap kellett, addig az egymilliomodik készülék eladására már 4 hónapot kellett várni, de az eredmény még így is szépnek tűnik.

  • Kapcsolódó cégek:
  • LG

Előzmények

Hirdetés