Hirdetés

Magyarországról is elérhető a Xiaomi Pay

A K&H Bank és a Curve által kibocsátott Mastercard kártyákkal ezentúl a magyar Xiaomi Band 6 NFC, Watch S1 és Watch S1 Active felhasználók is fizethetnek csuklójukról.

2022. április 5-től elindult Magyarországon a Xiaomi Pay, a magyar bankok közül elsőként a K&H Bank pénzintézet által támogatva. Ez azt jelenti, hogy a K&H ügyfelei, akiknek Mastercard betéti- vagy hitelkártyájuk van, azt digitalizálhatják és hozzáadhatják NFC chippel szerelt Xiaomi okoskarkötőjükhöz vagy okosórájukhoz a Mi Fitness / Zepp Life alkalmazásban Androidon és iOS-en egyaránt. A Xiaomi mobilok továbbra is a Google Pay rendszert használják régiónkban az NFC-s fizetésekhez, a Xiaomi Pay csak az okos kartársakon elérhető.

Mastercard kártyákat már rögzíthetünk az NFC-s Mi Smart Band 6-ban is!
Mastercard kártyákat már rögzíthetünk az NFC-s Mi Smart Band 6-ban is!

A támogatott eszközök listája jelenleg elég rövid:

Akinek nincs K&H-s Mastercard kártyája, de van kompatibilis kartársa és szeretné azt fizetésre használni, az Curve vagy Revolut Mastercard kártyát is hozzáadhat. Az órával vagy karkötővel való fizetéshez balra kell pöccinteni annak kijelzőjén a kártyá(k)hoz, ha több kártya van, ki kell választani, melyiket szeretnénk használni, majd le kell okézni a tranzakció indítását a kijelző alján egy nyilat formázó ikonra bökve. Eztán csak a terminálhoz kell tartanunk csuklónkat, rajta a fizetésre képes eszközzel és fizettünk is.

Korrekció: A cikkben tévesen szerepelt a Revolut, mint a Xiaomi Pay által támogatott szolgáltató. A Curve által kibocsátott kártyák használatához az alkalmazásban régióváltás szükséges!

A magyar bankok közül elsőként a K&H Mastercard kártyái támogatják a szolgáltatást.
A magyar bankok közül elsőként a K&H Mastercard kártyái támogatják a szolgáltatást. (forrás: K&H) [+]

Régiónkban a Xiaomi ott van az öt legnagyobb szereplő között az okosórás piacon is az Apple, a Huawei, a Garmin és a Samsung mellett. A hordható kiegészítők piaca pedig a világjárvány ellenére is nőtt, ezzel párhuzamosan pedig az ezeken keresztül használható készpénzmentes fizetési megoldások is egyre nagyobb teret hódítanak meg. “Idén februárban az Apple Pay-hez kötődő forgalom 7,4 milliárd forint volt, ez az összeg összesen 1,1 millió tranzakciót jelentett. Éves szinten értékben 265 százalékos, darabszámban 261 százalékos volt a növekedés. A Google Pay esetében a forgalom februárban 3,8 milliárd forint volt, az okoseszközös fizetések száma pedig 648 ezer darab. A legutóbb, tavaly ősszel elérhetővé vált Garmin Pay esetében pedig idén februárban 63 millió forintra rúgott a forgalom, ami 9 ezer tranzakciót jelentett” - számszerűsítette a HVG Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője szavai nyomán.

Azóta történt

Előzmények