Megújult a Microsoft logó

A hasonló kezelőfelülettel rendelkező és nagyrészt közös kódbázisból építkező Windows 8 és Windows Phone 8 platformok már előre vetítették a Microsoft egységesítési törekvéseit, mely során a termékeit és szolgáltatásait igyekszik egy kalap alá rendezni. Jó példa erre a jelenlegi Hotmail levelezőrendszer leváltására született, de egyelőre még tesztidőszakát élő Outlook.com ingyenes postafiók is, amely a Windows és Office termékek levelezőrendszerével azonos nevet visel, ráadásul Metro UI stílusjegyekkel operál. Az arculatváltás részeként a számítógépes és telefonos operációs rendszer logója is sokat egyszerűsödött, melyet most a cég márkajelzésének átalakítása követett.

Az új Windows logó a korábbi fekete dőlt betűs írás helyett középszürke, Segoe betűtípust használ, mely előtt a négy különböző színű négyzet a szerteágazó portfóliót jelképezi. A szoftveróriás az elmúlt 25 évben többször is megváltoztatta ugyan a márkajelzéseit, de ezek közös vonása a közel azonos, dőlt betűtípussal írt szöveg volt. 1994 és 2002 között a logó része volt a „Where do you want to go today?” szlogen, melyet 2006 és 2011 között a „Your potential. Our passion.”, majd 2011-től ezidáig a „Be What's Next.” feliratok váltották fel. A Microsoft logók történetéről a Business Insider oldalán található részletes áttekintés.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés