Microsoft és Yahoo megállapodás született

A tartalmak közötti gyors és intelligens keresés fontossága ma már nem söpörhető szőnyeg alá, hiszen a telefonon tárolt zeneszámok, képek, levelek és egyéb szöveges mezők közötti villámgyors keresés a gigászi tarolókapacitás világában rendkívül fontos, főleg az olyanoké, melyek intelligens módon képesek elírás esetén is eredménnyel szolgálni. Az online keresés azonban még ennél is nagyobb üzlet, hiszen ott a reklámbevételek igen komoly lehetőségeket jelentenek, melyből a Microsoft ezidáig csak igen keveset tudott profitálni. A szoftveróriás korábban a Yahoo felvásárlását tervezte 40 milliárd dollár ellenében, majd a keresőmotor üzletágat próbálta megszerezni 1 milliárd dollárért, de az üzlet végül a keresési megoldások kizárólagos licencelésére korlátozódott. A 2010 elején kezdődő 10 éves partneri megállapodás keretében a Microsoft keresői a Yahoo technológiáit fogják felhasználni, miközben a Yahoo a szolgáltatások reklámozásával és a keresőszolgáltatások fejlesztésével fog foglalkozni.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés