Mobilarena TV: minden kezdet nehéz

A Coolpad márkát a kínai Yulong hívta életre. Oké, egyik brand sem cseng tökéletesen az európai piacon, az eredeti kínai név nagyon jellegzetesen kínai (és ezt nyilván el akarták kerülni), a kitalált, angolos verzió pedig elég szerencsétlenül akar menő és techie lenni egyszerre. De ez igazából mindegy, ha a termékek jók, de valahogy a korábban nálunk járt Modena kapcsán is az volt a benyomásunk, hogy tényleg nem rossz, ám semmi átütő nincs benne és az árazása sem lett piacrobbantó.

A Porto S-nél hasonló a helyzet, a készülék kifejezetten csinos, jól össze van rakva, de hiányzik valami plusz, valami olyan egyéni megoldás, ami ki tudná emelni a kategória többi terméke közül. Az árazás szokott az ilyesmin segíteni, mai adásunkban arra keressük majd a választ, hogy vajon hogyan sikerült ezt a magyar piacra belőni és érdemes-e Coolpad Porto S vásárlásán gondolkodni.

Este 6-tól tehát élőben a Coolpad Porto S-ről lesz szó, az adást a fenti ablakban lehet majd követni.

Előzmények