Motorola Z5 kampány profi fotósokkal

Nyolc fényképész, nyolc nap, huszonnégy óra és egy telefon. A Motorola nyolc ország nyolc nagyvárosából kért fel profi fotósokat, hogy mutassák be városukat huszonnégy órában, óránként egy-egy kép segítségével. A reklámkampány célja egyértelműen a kamera képességeinek demonstrálása, hiszen a készülék legerősebb funkciója az állókép készítés a Kodak Perfect Touch színtelítettség és kontrasztnövelő megoldás és a Xenon villanó révén. A MotoZine ZN5 a amerikai gyártó első 5 megapixeles autofókuszos kamerát és ModeShift billentyűzetet is felvonultató telefonja, melyen a gombok felirata a Moto E8-hoz hasonlóan mindig csak az aktuális funkciókhoz igazodik. A 3G támogatás nem szerepel a készülék repertoárjában, melyet a WLAN jelenléte próbál kompenzálni. A Motorola ZINE Z5 kampányoldala az alábbi linken érhető el.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés