MWC 2017: A formatervnek kéne eladnia az új HTC okostelefonokat

A HTC idén két új okostelefont hozott az MWC-re. Az U Ultra és az U Play egy új széria első két tagja, noha sokan inkább az HTC11-re vártak, vagy arra voltak számítottak, hogy a Vive VR-megoldással szerzett tapasztalatokat a HTC esetleg valamilyen módon átülteti az okostelefonos termékeibe is. A cég termékekért és piacra lépésért felelős alelnökét pont ezekről kérdeztük.

Az interjú után szokatlan módon Nigel nem rohant tovább, hanem érdeklődött, hogy Magyarországon hogyan áll a HTC, mi a vásárlók véleménye a márkáról. Egyetértett velünk abban, hogy a szolgáltatói kínálat része kell legyen a HTC, különben nagyon nehéz egy meglehetősen árérzékeny piacon érvényesülni, azt viszont már nehezebben tudtuk neki elmagyarázni, hogy pont emiatt a középkategóriába szánt termékek árazásával nálunk nem sok babér fog teremni a számukra, hiába hisznek a formaterv ütőképességében. Ha csak egy picit is hozzájárulhatunk ahhoz, hogy a HTC Magyarországra is fordítson figyelmet, akkor már megérte.

A 2016-os MWC-re kijutásunkat támogattákEuStock.euTelekom

  • Kapcsolódó cégek:
  • HTC

Hirdetés