Az Apple ma bejelentette a Self Service Repair szolgáltatást, ami lehetővé teszi, hogy azok az felhasználók, akik úgy érzik, nekik is menne, megjavítsák saját iPhone-jukat, és ehhez az Apple biztosítja is az eredeti alkatrészeket és eszközöket. A Self Service Repair jövő év elejétől, első körben az Egyesült Államokban, elsőként az iPhone 12 és iPhone 13 termékcsaládhoz lesz elérhető, majd az M1 chipekkel ellátott Mac gépekhez. (Tiszta szerencse, hogy ez nem tavasszal jutott eszükbe, április környékén nehéz lett volna komolyan venni a bejelentést. Pedig teljesen komoly.)
A szolgáltatás a kezdeti szakaszban a leggyakrabban szervizelt elemekre fókuszál, ami a kijelző, az akkumulátor és a kamerarendszer, a többi alkatrész, az ahhoz szükséges eszközök és útmutatók szintén jövőre érkeznek, csak valamivel később. Az alkatrészeket az Apple Self Service Repair Online Store-ból lehet majd beszerezni, a hibás alkatrész visszaküldéséért pedig kedvezmény jár jóváírás formájában. A szolgáltatás természetesen olyan egyéni felhasználók számára szeretne alternatívát nyújtani, akik rendelkeznek a javítások elvégzéséhez szükséges magabiztos tudással és tapasztalattal.