PureView 808 – reklám saját kamerával

A Nokia hosszú évekig nem vett részt a barcelonai Mobile World Congress távközlési szakkiállításon, ám idén teljes erőbedobással volt jelen és a PureView Pro képalkotási technológiájával be is söpörte a legjobb újdonságnak járó díjat. A Nokia 808 alant látható reklámfilmjét szintén a telefon saját kamerájával rögzítette a gyártó, és habár nyilván láthatóak az utómunka jelei, az alapanyag önmagában is jó minőségűnek tűnik. A rendkívül precíz eljárással készített, magas optikai felbontású és nagylátószögű Carl-Zeiss optika és a csúcskategóriás kompakt digitális fényképezőgépeket is megszégyenítő 1/1,2 hüvelykes, 41 megapixeles képérzékelő telefonba integrálása már önmagában technikai bravúr, de a lényeg egyáltalán nem ez. A PureView Pro megoldás kapcsán a Nokia többször hangsúlyozta, hogy a legfontosabb áttörés az optikai zoom teljes kiváltása lehet, ugyanis a jövevény 8 és 5 megapixeles fotók készítésekor kétszeres illetve háromszoros; míg 1080p, 720p és nHD videók rögzítésekor négyszeres, hatszoros, illetve tizenkétszeres, részletvesztés nélküli nagyítást kínál. Zoom használata nélkül, azaz tele állásban az extra magas képpontszámot a PureView technológia képzaj szűrésre használja, hiszen állóképek esetén 5, 7 vagy 19; míg videók esetén ennél is jóval több szenzorpixelt használ fel egy-egy végleges képpont meghatározására.


 [+]

  • Kapcsolódó cégek:
  • Nokia

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés