A trendnek lökést adhat, hogy a magyar direkt marketing piac két meghatározó szereplője - a Maxima és a SeeMee - szövetséget kötött egymással, amelynek célja a mobiltelefonos reklámok új szintre emelése.
Az sms-hirdetéseket több multinacionális vállalat alkalmazta már sikerrel kampányaiban, de a módszert a magyar kis- és középvállalatok is rendszeresen igénybe veszik - olvasható az együttműködő felek közleményében. A Maxima online direkt marketing rendszert üzemeltető és az sms-marketing megoldásokra szakosodott SeeMee összefogásának köszönhetően lehetővé válik, hogy az sms-kampányok megrendelői a Maxima több százezer fős adatbázisából több mint ötven különböző szűrőfeltétel segítségével találják meg célcsoportjukat.
Ennek köszönhetően a jövőben még jobban célzott, hatékony reklámüzeneteket juttathatnak el fogyasztóik mobiltelefonjaira. Mivel az sms hirdetések a gyakorlatban átlagosan 10 százalék feletti válaszarányt produkálnak, elmondható, hogy a módszer kitűnően alkalmas vásárlásösztönzésre - állítja a két cég.