A nemzetközi piacokon még csak most kezd lendületbe jönni a Xiaomi, odahaza azonban már megnyerte a felhasználókért folytatott csatát, hiszen övék a legnagyobb piaci részesedés a leszállított okostelefonok száma alapján. A kérdés inkább az, hogy a lendület meddig fog kitartani a Kínai Népköztársaságban. 2014 negyedik negyedévében 13,7% volt a fiatal gyártó piaci részesedése az IDC adatai szerint, ami több, mint kétszerese a 2013-as hasonló adatnak (6,5%), bár elmarad a harmadik negyedév számaitól (14,8%).
Az Mi4 is hozzájárult a Xiaomi negyedéves sikeréhez
Ennek főleg az iPhone 6 és az iPhone 6 Plus sikere az oka, melynek köszönhetően az Apple egy év alatt 7,4%-ról 12,3%-ra növelte részesedését az okostelefonok között. A Huawei 11%-ra javított, míg a Lenovo 9,5%-ra esett vissza. A Q4 legnagyobb vesztese egyértelműen a Samsung volt, amely a 2013-as negyedik negyedév piacvezető 18,8%-os részesedéséről 2014 végére az ötödik helyre és 7,9%-ra szorult vissza, azaz a Galaxy A sorozat sem tudta megfordítani a koreai gyártó eladásainak csökkenő tendenciáját.