Új brandet indít a Huami

Az Amazfit és a Xiaomi aktivitáskövetők és okosórák gyártója új, magasabb árkategóriás márkanévvel bővül.

Mint ismeretes, a Huami gyártja az Amazfit modelleket és a Xiaomi hordható okoseszközeit, a Zepp pedig új, magasabb kategóriás brand lesz a gyártó portfóliójában. Az első eszköz a prémium anyaghasználatú, klasszikus dizájnt követő, 22 mm-es bőrszíjjal érkező Zepp Z, ami a kialakítás és a méret (45,9 x 45,9 x 10,75 milliméter) alapján tippre elsősorban inkább a férfi vásárlókat célozza.

[+]

A három, funkcionális, rezgő visszajelzéssel dolgozó koronával kialakított tokozás titánötvözetből készül, amiben 1,39 hüvelykes, 454 x 454 pixel felbontású Super AMOLED kijelző kerül Always on Display funkcióval és környezeti fényérzékelővel az automatikus fényerőszabályozáshoz. A funkciók az EKG-t leszámítva teljeskörűek: van folyamatos pulzusmérés (kiugró értékek esetén riasztással), véroxigénszint-mérő, stressz mérő, alvásfigyelés REM fázis felismeréssel és 20 percet meghaladó szundik regisztrálásával, illetve 12 sportmód, amelyek között az 5 ATM nyomástűrésnek köszönhetően az úszás is megtalálható.


[+]

A szabadtéri tevékenységeket beépített GPS követi GLONASS támogatás mellett, szenzorosan pedig gyorsulásmérővel, iránytűvel, légnyomásmérővel és giroszenzorral dolgozhatunk. A Zepp Z 5.0-s Bluetoothon kapcsolódik, a mikrofonon keresztül pedig Alexát érjük el. A 340 mAh-s akkumulátorral körülbelül 15 napos üzemidőt ígér a gyártó, tölteni pedig vezetékmentesen lehet mágneses töltőpaddal (0-ról 100%-ra körülbelül 2 és fél óra alatt). A Zepp Z egyelőre a gyártó honlapján rendelhető az Egyesült Államokban 349 dolláros áron (körülbelül 106 ezer forint).

  • Kapcsolódó cégek:
  • Huami

Hirdetés