Zune Pass vagy Xbox 360 a WP7 mobilok mellé?

A Microsoft már korábban bejelentette, hogy fél milliárd dollárt szán a Windows Phone 7 alapú készülékek népszerűsítésére, mely a rengeteg pénzt felemésztő reklámok mellett speciális ajándékok formájában a vásárlókhoz is eljut. Az amerikai AT&T vásárlói például 1 hónapos Zune Pass korlátlan zenei bérletet kapnak, míg a Microsoft oldalán regisztrált vásárlók 3 hónapig használhatják felár nélkül a szolgáltatást. A legjobban azonban mégis az osztrák A1 és a spanyol Movistar új ügyfelei járnak, akik két éves szerződés aláírása esetén ingyen Xbox 360 konzolhoz is hozzájutnak. Az agresszív reklámkampány a kiélezett piaci versenyben nyilván érthető, hiszen a Windows Phone 7 operációs rendszer fejlesztésének több mint egy éves csúszása bizony komoly lépéselőnyhöz juttatta a Microsoft legnagyobb versenytársait.

Hirdetés