- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
ma A Samsung nem gondolja újra a kamerarendszert és bejáratott alapokra építkezhet.
-
Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
it A Morgan Stanley vezérigazgatója szerint jeti 10-15 órát spórol meg a pénzügyi tanácsadóknak az AI.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
molvany
senior tag
-
molvany
senior tag
Mint a fórumtárs írta: " türelem még "
A számot kikérte, neked megadta, de a csomagod még lehet el sincs készítve. Ez náluk egy " normális folyamat ".
Pl. nálam is megvannak az ilyen számok. Ma rendelt egy fórumtárs tölem, ajánlott postázást kért. A RAG. számot én is megadhattam volna már neki, annak ellenére, hogy valószínü csak holnap postázok ( vagy holnap után, az utalásától függ ).
Tehát számot lehet adni, ami még nem jelenti a küldés fizikai tényét.WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz mclaren777 #5929 üzenetére
Kb. 2 éve fizetek Ali - n Maestro Kártyával. Nem kevés vásárláson vagyok túl.
Továbbá a vásárlásnál sem kell több adatot megadni, mint amennyit bármelyik Bolti vásárlásnál látnak ( lát a rendszer ) amikor a kedves néni a kasszánál lehúzza a Kártyád fizetéskorWhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
Sajnos én már második alkalommal járom meg kb. 2 hónap alatt hogy eleve nincsen is a kínálatában a "Seller's Shipping Method" mégis azzal küldi annak ellenére, hogy a HongKong postát választom, ami adva van.
Az elsö természetesen meg sem jött ( pénz már visszajött az Ali - tól ).
A másodikat " tegnap küldte el ", ugyan ezzel a játékmóddal "Seller's Shipping Method"
Gyorsan megírtam, hogy vagy változtat vagy azonnal ( 5 nap múlva lehet leghamarabb ) vitát nyitok.
Erre gyorsan reagál, hogy bocs így meg úgy, visszatartsa és változtat.
Azt már nem írtam meg neki, hogy nincsen mit visszatartani, mivel még csak a számot kérte ki, fizikailag még sehol a küldeményWhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
Nem keveset rendeltem már Ali - ról. de az utóbbi idöben kezdenek kiakasztani egyes eladók. Rövid idö alatt a harmadik rendelésem, amiknél CN - es küldést választok ( az is adva van lehetöségként megadva ). Erre a kis Kinaiak bedobják az ö " Seller's Shipping Method " . Egy kb. két hónappal ezelötti rendelésem meg sem jött így, pénzem már visszakaptam.
Tegnap rendeltem öt tételt. Ma reggel nézem, kettö küldve. Öröm, gyorsan megindult. Amikor megnézem, a megadott CN - es szállítás helyett a " Seller's Shipping Method " ( Számok, tehát YW ) ami eleve nincsen is a hirdetésében feltüntettve. De ha még lenne is, akkor is csalás részéröl, mert nem ezt vállasztottam.WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
Nem vagy egyedül. Tegap vettem ( ez egy a tegnapi 4 vásárlásomból ) és fizettem. Ma reggel már ellenörzött volt a fizetésem, szállítás lehetséges. Most 8 nap és és 4 óránál áll a feldolgozási idö, annak ellenére hogy a terméklapján 7 nap van megadva. Nem elöször látok ilyet, de még én sem tudtam ezt értelmezni vagy megfejteni. A többi 3 vásárolt már átváltott " postázottra ", annak ellenére hogy 3 - 5 nap volt megadva azoknál feldolgozási idönek.
WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz peestike #6091 üzenetére
Szerencsére nem ismerem ezt a helyzetet. Erste Maestro - m van nekem is és kb. 2 éve fizetek vele az Ali - n. Eddig sosem volt vele problémám. Kb. az elmúlt 10 napban 7 - 8 rendelés volt, mindegyik rendben sikerült fennakadás nélkül.
Egy, amit a tavasszal regisztráltam amikor MO - on voltam, hogy egy adott napon csak 5 alkalommal tudok kártyával fizetni. legyen az bármi. Hogy ez az Erste Banknál rendszer, vagy csak valamilyen beéllítás kérdése, nem tudom. De annyira nem zavar. Csupán pofára estem amikor nem tudtam vele fizetni ( Aldiban 1 - 2 ezer forint lett volna ).[ Szerkesztve ]
WhatsApp :+491737182060
-
-
molvany
senior tag
Ez nem " Magyar mentalitás " , ugyanis minden eladó termékénél le vanírva, kivétel nélkül, mennyi idöt számol fel ( ad meg ) a termék feldolgozására. Tehát ha a termeklapon nem olvasod el a leírtat ( mert ott van ) akkor valóban a te hibád és ha nem is " így jártál ", de mégis a te sarad.
Amiért adott esetben nem a szerencsédet vagy az eladót vagy mást kell okolniWhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz kaposznyak #6246 üzenetére
Ali - n hivatalosan nincsen PayPal fizetés. Ha azzal fizetsz, megkerülöd a hivatalos Ali - s eljárást. Onnantól marad a PayPal védelem , ami semmivel sem jobb mintha rendesen fizetnél pl. egy pofonegyszerü Maestro Bankkártyával.
Pl.ennek fényében én sosem fizetnék Ali - n PayPallal.[ Szerkesztve ]
WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz kaposznyak #6250 üzenetére
Kártyával nem szívesen ?
Pl. boltban biztos fizetsz vele ( feltételezés ). Szerinted ott nem látnak elég adatot ahhoz hogy meglopjanak ?
Kb. 2 éve fizetek Ali - n Maestro Bankkártyával ( és nagyon sokan még rajtam kívül azok közül is, akik itt vannak a fórumon ). Köszönöm kérdésed, az egészségemmel és idegrendszeremmel ezzel kapcsolatban minden rendben van
Ott sem kell több adatot megadni, mint amennyit a bolti fizetésnél látnak, amikor lehúzzák a kártyád, vagy " beledugják " abba a kis gépbe.
Továbbá tolvajok vannak Kínában is és MO - on is.WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz kaposznyak #6253 üzenetére
Tehát akkor, hogy is mondjam hogy nem sértödj meg:
Ali - n való vásárlásnál NEM kell megadni semmilyen kódot , ami a Maestrohoz tartozik ( nekem az Erste Bankkártyámhoz nem is tartozik biztonsági kód ).
Ezzel csak azt szerettem volna mondani, hogyha valamit nem tudsz, akkor ne utasíts el kategórikusan. Inkább elöbb informálódj
Lenne még ehhez 1 - 2 szösszenet, de most ezt jobb kihagyni[ Szerkesztve ]
WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz kaposznyak #6255 üzenetére
Akkor rosz Kártyád van. Legyen Maestro Bankkártyád és akkor nem fog biztonsági kódot kérni.
Nekem is van Erste dombornyomott Visa Kártyám. Csak ott használom, ahol nem tudok ( nem lehet ) a Maestroval fizetni ( pl. pár hete az Easyjet - nél repüllöjegy vásárláskor ).WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz opelastragsi #6278 üzenetére
Mondjuk én azt látom, maga az eladó 100% - os. Tehát nem értem az elsö félelmet
Továbbá az Ali - n gyakorlatilag ( vagy inkább egyáltalán ) nincs esély hogy elbukd a pénzed, tegyük fel, ha nem küldi ( vagy a te szavaiddal élve " kamu " ) Hogy mi,azt csak te tudod.
Sokan a PayPal - ra esküsznek, de az Ali - rendszere semmivel sem roszabb.WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
Ne legyen kezdö ( nullás ).
Ha túl sok értékelése van( ezrek, tízezrek ) nagy aforgalom, sok idö ( lehet ) esetleg kevesebb figyelem, stb.
Speciel én ( majd mások is véleményeznek ), legjobban a pár százas, alig pár ezres eladókat " szeretem ".
Az értékelése azért nem legyen túl roszt százalékban. Mondjuk 90% - felett kezdödjön.WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
Na ezért szeretem a DHL Expresst.
28. - án vásároltam, másnap 29. - én fizetés leellenörizve.
Tegnap reggel négy órakkor átvették a csomagot, most fél órája meghozták, kikézbesítették nekemWhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz tobias40 #6379 üzenetére
Nem ismerem a hirdetést, de te igen. Olvasd el, nem - e ír olyat, hogy a képen látható szín a valóságban eltérhet. Nagyon sok hirdetében, ahol mondjuk szerepet játszhat a szín, feltüntettnek ilyet az eladók.
Ha tegyük fel szerepel ilyen kitetel, akkor lehet nem sok esélyel indulsz neki.WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz tobias40 #6423 üzenetére
Igy néz ki valahogy az oldaladon egy rendelés ( én is ezt várom pl. ).
Fenn : Order Number Tízennégy számjegy.
Vagy ezt a számsort valahol megtalálod, vagy a Tracking Number alatt lévö számokat vagy betü szám kombinációt.
Valamelyik alapján tudod a rendelésed az érkezett csomagon lévö adattal összehozni.WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz tobias40 #6431 üzenetére
Az Order Number minden tételnél más ( legalább is az elsö néhány szám ).
Vagyis csak az utolsó négy szám ( nálam ) az állandó. Az az azonosító.
Mivel az eddigi rendeléseimböl egyet sem töröltem, megnéztem. Nálam ugyan az a négy az utosó szám ma is mint amikor az elsö rendelésem leadtam.WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz Totinyek #6455 üzenetére
Ezt a " Logo " ügyet én sem értem. De kb. 2 éve vettem egy " Note 3 " utánzatot. A hirdetésben sem látszott a képeken a Samsung logo ( ha ott is van, takarják az ilyeneket, mert gyártói jogokat sértenek vele ).
Ha nem tévedek, a hirdetés szövegében mintha lett volna valami olyan, hogyha kérek, külön emil címre tud küldeni eredeti fotókat ( vagyis a mobilt az eredeti Samsung felírással ).
Mikor megjött a mobil, egy vékony valami védöréteget letudtam kaparni ( addig nem látszott a Samsung felírás ).
Mikor lekapartam, ha valaki ránézett, nem mondta volna meg, hogy nem eredeti. Méret, forma, írás, stb. Mint megegyezett az eredetivel ( csak a belseje volt kissé betegebb ).[ Szerkesztve ]
WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
1. Az értesítö levélben leírta az Ali - mennyi idö az utalás
2. Három napja ért végett egy hosszú ünnepük. Lehet ez is közrejátszhatott hogy még nem utaltak.
3. Leginkább nem kell ( szokás ) semmit tenni.
4. Ha mégis érdeklödnél, természetesen az Ali - nál kell.WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
Mint a fórumtárs is írja, hivatalosan nem változtatthatná meg.
De megteszik szemrebbenés nélkül. Nekem kb. 1,,5 hónap alatt négy ilyenem volt ( van ). Van amelyik semmit sem jelez, csak a választott CN - es TN helyett beírt egy számsort ( YW - felejtös a követés, semmi köze a regisztrált küldéshez ).
Vanamelyik a küldés után írt egy " elnézés levelet " ( gyakporlatilag szórol szóra azt, amit neked írtak ).
Mi szerint nekem ez a jobb küldési mód 40 napja úton van valahol ( ma - holnap indítom szó nélkül a vitát és kérem vissza a pénzem ).WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
-
-
molvany
senior tag
Nem kér érte pénzt.
1. Az adott postafiókban már " régi ismerös " vagyok ( de nem ez a mérvadó ).
2. Ha nem én ragasztom rá, nekik kell, ha bemegyek az ajánlott küldeménnyel.
3.Tehát eleve " megspórolom " nekik az idöt. Csak be kell szkennelniük a kódot a rendszerbe.WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
Mostanában ezzel a " regisztrált / nem regisztrált " küldeményekkel csak a gondom van nekem is. Kettö már " Disput " alatt van most is mert a beígért CN - es küldés helyett csak számok és 40 nap után sehol.
Most 2 nap alatt 3 tételt rendeltem ismét ( kb. 10 euro / db. ár ). Mindegyiknél a regisztrált CN - es küldés van megadva lehetöségnek ( + a többi komoly fizetös ).
Erre kettö tegnap elküldte CN - s TN - el. Ez rendben is van.
Ma a harmadik 9 számjegyü, nem registrált és a szokásos bla - bla, hogy ez a jó nekem, meg a többi süketsége.[ Szerkesztve ]
WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz MythBuster #6759 üzenetére
Ha simán Bankkártyával fizetsz ( nem nyitsz Alypay - t ) akkor is ugyan úgy védve vagy.
WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz janos666 #6812 üzenetére
Néhányszor már vásároltam Alibabáról. Mondjuk én tudtam mit keresek, arra rákerestem, a keresöben, megadtam a mennyiséget és amit kiadott listát, abból érdeklötem néhánynál az ár és postaköltségröl.
Mivel itt " nagykereskedök " vannak, lehet nehezebben találni olyat, aki egy terméket ad csak el ( terméfüggö lehet )
Majd a megfelelövel leleveleztem, megírta mi az annyi, majd megküldte a PayPal fizetési megbízást. PayPal - on fizettem és 3 - 4 nap után kézben volt a termék ( minden alkalommal DHL Expressel vásároltam, ami alig pár nap átfutási idö ).WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz Marcika12344 #6869 üzenetére
Milyeneket
Talán ha lehet, egy érthetöbb beírást. Mondjuk ha valaki írására válaszolunk, akkor mint " választ " írjuk és tudja mindeki, miröl van szó.
Jelen esetbenWhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
-
molvany
senior tag
Ez a böngészö dolog roppant érdekes. Nekem pl. csak a G. Chrome adja azt a lehetöséget, hogy keresésnél kitudjam választani a " helyi postázást ". Vagyis csak ez a böngészö mutatja azt az Ali - s terméket, ami Németországból postáznak, nem Kínából.
Sem az Internet Explorer, sem a Firefox nem adja ezt a lehetöséget az Ali - s felületen.
Ez vanWhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz phanfantom #7505 üzenetére
Rendely tölem ajánlott küldéssel a jövö héten.
Azonnal megadom én is a Rag. számot és meg is írom, hogy már elküldtem.
Bocs a durva hasonlatért, de ez így müködik a KínainálWhatsApp :+491737182060
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen