- Látóhatáron a drágább HMD készülékek
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön pontosan az idei Ubisoft Forward
gp Idén is számos friss bejelentésre számíthatunk a cégtől.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chris0321
addikt
válasz Gézengúz #58741 üzenetére
Reggel néztem a szüf-ön de azt pont nem, hogy ott is 318-is szerepel-e. Ha nincs papírozva a blokk csere abból viszont lehet gond az eredetvizsgán.
Puma K: Ezeknél a motoroknál könnyen előfordulhat, hogy egyszerűen csak tönkrement és cserélték.
98bja: Én 2019-ben vettem e46-ot, előtte komolyan utána olvasgattam a dolgoknak és én is inkább 6 hengerest vettem. Főleg az N-es motor nagyon nem ajánlott, facen is sokkal van probléma. Ha ilyet akarsz éntőlem vedd meg nyugodtan, engem nem fog zavarni mert te pénzed.
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
-
Chris0321
addikt
válasz Gézengúz #58985 üzenetére
Ez az előrejelzés inkább csak tipp mint tény. Plusz amilyen hullámzó mostanában is az időjárás még jöhet rossz idő. Plusz egy hónapot állni fog a kocsi mert a sógorom felújítja hátsó felfüggesztést (munka mellett szabadidejében csinálja) plusz átnézi műszaki előtt (május végén jár le) így lehet majd csak akkor viszem el a nyári szettet felrakni.
-
negro
őstag
válasz Gézengúz #58985 üzenetére
en magam reszerol mindig marc vege, apr elejen cserelem. tekintettel arra, h husvetkor is volt mar megszivtam mert leesett a ho. itt ahol durvan 1 honapon belul hideg es meleg rekordok szuletnek. ugy volt -20 is meg +20 is...
volt tema a 4 evszakos es elhiszem van olyan user akinek ez eleg de olyat ne mondjuk mar, h magyarba nem kell teli gumi. el nem tudnam kepzelni a mobilitasomat cserelgetes nelkul. pedig mostansag en se megyek 10e km tobbet evente. de tekintettel arra 5 megyeben jarok rendszeresen, fokent heves, pest, fejer, nem 1x volt, h szaraz uton kezdtem, majd haves eso, ho. van itt tel csak ki kell mozdolni pestrol, meg csak a terkeprol se kell lemenni. olyan is volt m3-on mentem 5 centis hoban nem vmi harmad rangu mellek uton.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
windlord
őstag
válasz Gézengúz #59493 üzenetére
Atmostam ugy 100ml wd40 -el.
Elfordult a zarokupak.
A mechanika jol bepattant, azt hallottam, tapasztaltam edddig is.Ugye a vegallast ha kezben probalom es kopogtatom valamivel,ugy becsattant akkor a zarokapak. Vissza is ugrott rendesen.
Mosas utan, a zarokupaknal volt most kb. 2mm difi, hogy beforduljon es zarhato legyen.
De azt 3x gyors egymasutanba kis kezi rasegitessel sikerult fel es le szerelni.Most megnyugodtam, jovo heten kell vontatmom vele.
Utana kiokosodok es szetkapom es leszervizelem.
[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz Gézengúz #59647 üzenetére
Csak sokan azt felejtik el, hogy az álltaluk megvett 20 éves, roszabb esetben "lefingott" autó, egykor egy top kategóriás luxus autó volt. Ami egy, már abba a korban van, hogy idős, az alkatrész ellátás nehézkes, kettő az alkatrész árak nem csökkentek olyan drasztikusan mint maga az autó értéke. Gondolom ismered a majom meg banán hasonlatot. Aki ilyen kocsit vesz, az legyen ezzel tisztában, hogy lesznek anyagi vonzatai, ha valami beszarik, nem úgy mint egy 20 éves Opellal pl. Nyilván pénz és kedv kérdése, hogy ki mit áldoz a kocsijára. Egy 16i re én se költenék el mondjuk több százezer forintot, mert még veteránként se fog semmit se érni, még ha patika is.
#59648
Nem mondtam, hogy csak az automata jó. Ha valaki azt élvezi, vagy neki megynugvás hát használjon manuált. Engem aztán hidegen hagy ki mit tologat. Nekem biztos nem kell manuál többet. Nekem fölösleges kínlódás, és nem azért mert nem tudok váltani, 12 évig csak manuál kocsim volt. Nekem egyszerűen minden szempontból előnyösebb mint egy manual. És ha beszarik, akkor meg ráköltöm a pénzt, mert nekem megér annyit.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz Gézengúz #60192 üzenetére
Egy ismerősömnek volt ezzel a motorral szerelt e46, teljesen jó kis autó volt, többször vezettem, pofás gép volt, bár rendszerint magas olajfogyasztásra panaszkodott. Én Bmw-s családba születtem, e21-től kezdődően E30, e36, e39... utóbbival édesapám napi használatban, van tapasztalat a régi nagyokról, több közüle még a mai napig nálunk van és teszik a dolgukat, van közötte 6 henger vagy 1.6-os, de motorikusan sosem volt kiugró probléma, amivel mélyen a zsebbe kellett nyúlni. Ezért pl. vennék e46-t, mert az M-es motorok kimennek a világból (nyilván a megfelelő szerviz, karbantartást megadva nekik, ezen áll vagy bukik minden), illetve abban még felfedezni a régi klasszikus beltért (nyilván ez egyéni ízlés kérdése..) csak elegem lett a rozsda foltokból, és azok "szakszerű" javításából, de ebbe ne is menjünk bele mert végeláthatatlan szívás lehet egy elb***ott javítás.. Mélyebben utána olvasva viszont kissé elkeserítő ez a 2005-től kezdődő széria, mert itt nem a korrózióra kell ellocsolni a pénzt hanem a motor javítására. Őszintén szólva nem tudom melyik a jobb. Minden esetre köszönöm szépen a tapasztalatokat, információkat.
-
Anaren91
senior tag
válasz Gézengúz #60702 üzenetére
Hahun egyetlen 2005-ös e46 ot látok 1.5 misiért. Öregebb van 1-2 drágábban de ha jól néztem ilyen 2.5 a teteje ami már tényleg patikának néz ki. 2.5 misiig kapsz vagy egy xdrive szemetet, vagy touringot vagy egy fapados szedánt, amibe még multikormány sincs e90 ből.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gézengúz #61379 üzenetére
Tudod. Átépítették. Egy időben ez nagyon futott. Az a baj,hogy aki normálisan mindent is átalakít ahogy kell az nagyon sokba kerül. Így meg úgy ahogy át van alakítva olcsóbban kijön és lehet feszíteni az Angol átkókányolt E46-ba... Láttam olyan átkábelezést,hogy sírva fakadtam volna....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gézengúz #61383 üzenetére
Ne ezekre a netes fosokra hagyatkozz. A netes programok az se tudják milyen alkatrésszel van szerelve az az autó mindent mutat....
Ez a gyári BMW AOS rendszer. Ez pontosan megmutatja ,hogy hova gyártották és pontosan alvázszám alapján milyen alkatrész van benne...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gézengúz #61602 üzenetére
Mennyi a Km volt már hozzányúlva bármikor ? Olajszűrő házban a szelep tönkre szokott menni ha sokat áll az autó visszafolyik az olaj. Általában csere szokott lenni. De ennél a típusnál még a vezérlés műanyagjai elporladnak eltörnek és az olajteknő aljára potyognak ahol az olajpumpa felszívja ( felszívná de nem tudja mert ott a szűrő ) és az is okozhat olajnyomás problémát.
#61603
BossBossA szokásos dolgok mint az N47N-nél Szívósor takartás / hengefej szívócsatora koksztalanítás / turbó le szokott ugrani róla 150-200E Km környékén bár ez változó... Ha valaki tartja a csodálatos gyári intervallumokat akkor nem is kell csodálkozni,hogy a nyomorult légszűrő 50-60E Km-t fut.... A B47-be is kell cseréléni vezérlést de az eddigi tapasztalatok azt mutatják,hogy ~250E Km-t el lehet autózni vele. Felette nincs még akkora tapasztalat. Nem rossz motor ahogy az N47N sem az már. A B48 egy kifejezetten jó motor jó tuning alap. Ismert komoly problémája nincs. Nyilván ahogy megy a Km előjöhet olaj szivárgás trafók befecskendező ( ha sok a km ) kokszosodás.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
cOxeR
Ármester
válasz Gézengúz #63202 üzenetére
Nem jutottam a végére - majd folytatom, sok jellemző hibát mond (aminek szinte minden része ennyi idős autónál ugyanúgy van), de igazából ott ledobta az agyam a láncot, mikor azt ecsetelte, ha túl meleg a bőrülés, fog egy kis vizes palackot és lespricceli majd letörli. Fizikaórán sokat hiányzott szegény abban biztosak lehetünk. Folyt köv ha lesz idom nézni.
-
Newlachka
őstag
válasz Gézengúz #65332 üzenetére
nem...
Amikor Ezredesnél voltam ő is úgy vélekedett,hogy ami nincs bejegyezve a szervíztörténetbe az nincs is megcsinálva.
-Az már más kérdés,hogy 2016 végén amikor 200ekm volt a kocsiban és 2 éves volt miért szakadt meg a szervízelési bejegyzések sora.- Így "értékcsökkentő" magyar mentalitást nézve a múltja az autónak,de én folytatom úgy ahogy az e46 nál... írok excelbe mindent,fényképezek/fényképeztetek mindent,és ha esetleg eladom nyugodt szívvel fogom azt tenni.
Mivel megszakadt az online szervíztörténet így nem is görcsölök rajta hogy be legyen minden jegyezve.Tudod mondani bármit lehet🤣. Amikor megvettem akkor én számoltam egy 1-1,5 M forintos szervízzel,mert azt az álláspontot képviselem hogy az van megcsinálva amit én a saját szememmel látok .
Az alábbi alkatrészek lettek cserélve:
-vezérlés,csapágyak,4 gátló,aksi,összes szűrő,váltó+difi olaj,kuplung,összes érintett csavar,tömítésAmi vár rám még idén:
Első fék ha elérjük a betét végét,belső kapaszkodók mert a soft touch miatt gusztustalan,most még a turbó jó,de 10-20 ekm múlva kell egy ellenőrzés és felújítás.Kell egy normális nyári szett(gumi+felni)Alapjában véve nem bántam meg,nem is csalódtam.Egy 7. éves autóra ezeket rá kell költeni.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Látóhatáron a drágább HMD készülékek
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Spórolós topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- EA Sports WRC '23
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen