- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi Smart Band 7 - hetedik
- BlackBerry KEYone - ha az ember gombsort KEYone
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
ma Nem a kormányzati és vállalati felhasználásra szánt Axon 60 Ultra az egyetlen modell a szériában, a ZTE alulról építi a kínálatot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dunc
nagyúr
A legutolsó frissítés óta playstation 5 az elsődleges fegyvereknek nincs tárazás hangja.
-
laragirl83
őstag
Na erre kivi' leszek...[ Szerkesztve ]
gigabyte x670 aorus elite ax * 7800x3d * corsair icue h170i elite lcd * 32gb g.skill tridentz 6000 * sapphire 7900xtx nitro+ vapor x * samsung evo 980 pro 1tb * fractal design meshify 2 xl tgd * gigabyte g32qc
-
shotika
őstag
válasz Szellem. #3704 üzenetére
Szintén. Világító textúra hibák is vannak, illetve nem nem tölti be a textúrák nagyfelbontasu változatát.
De a legszivfajditobb, hogy kiherélték a HRM-9et... mi értelme addig nerfelni egy fegyot, h a kutya se jatszon vele??
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
Szellem.
nagyúr
válasz shotika #3706 üzenetére
Ezzel a folyamatos nerfelgetéssel, meg buffolgatással nekem is ki van a csukám.
Án nem szerettem a hrm-9-et, de mást meg igen. Nincs jobb dolguk, ezzel buziskodnak folyton.
Ahelyett, hogy értelmes tartalmakat gyártatnának, meg nem csesznék el folyton a játékot ilyen primitív bugokkal. -
Acheron
őstag
válasz Szellem. #3707 üzenetére
Elég nehéz ezt megérteni - ezek mind virtuális termékek,minden paraméterük nullákból és egyesekből áll. Mi olyan nehéz abban, hogy a fegyverek kimeneteit belőjjék a valós fegyverek Joule -ban nagyon jól mérhető kimeneteihez?
Vagy ha egységes sebzést akarnak (ami röhej egy sniper és egy handgun estén, de legyen), akkor mi olyan nehéz úgy szintezni a paramétereket, hogy a kimenet ugyanaz legyen. Ez nem egy valós életben, valós fegyvereken megoldandó probléma, programozni kell, bármi létrejön, amit a programozó leír...!!!!????
Számomra értelmezhetetlen ez a nerfelgetés - buffolgatás. Annyit árul el, hogy qrvára nem tudnak programozni, nem szakemberek ülnek a megfelelő helyeken[ Szerkesztve ]
-
nutella1
őstag
válasz Acheron #3708 üzenetére
Annyira arcade jellegű így az egész, nem? Nincs is abban semmi logika, hogy egyik fegyver az egyik héten erősebb, a másikon gyengébb. Hacsak nem az, hogy a user-t függővé akarják nyilván tenni azzal, hogy ezt művelik. Kövesd nyomon te paraszt, mit nerfeltünk épp a héten, és mit erősítettünk? Ki a faxomnak van erre ideje, energiája, hogy ilyen banális butaságokat böngészgessen?
https://erdélyízei.com
-
Szellem.
nagyúr
válasz Acheron #3708 üzenetére
Nem tudom, hogy mi áll mögötte, de nagyon gáz. Az is gáz, hogy egy sniperrel quick scopeozva jobban lőnek, mint egy kézi fegyverrel, és az is gáz, amikor szándékosan betesznek egy fegyvert ami overkill. Aztán a sok jogos hiszti után meg nerfelik, de annyira, hogy utána meg használhatatlan.
Akik programoznak, meg megtervezik ezt, nem úgy néz ki mintha értetnének hozzá.
Engem a sniper téma idegesít a legjobban. TDM-ben úgy mennek emberek sniperrel, hogy esélyed sincs ellenük. A való életben (aki volt katona tudja, én voltam) nem valósítasz meg ilyen műveleteket. Az arra van, hogy lekempelj és szép nyugiban oszd a halált.
Tudom ez játék, de ha játék, akkor is be kéne tartani a fizikát. -
csibe1
addikt
válasz Szellem. #3711 üzenetére
"Nem tudom, hogy mi áll mögötte, de nagyon gáz. Az is gáz, hogy egy sniperrel quick scopeozva jobban lőnek, mint egy kézi fegyverrel, és az is gáz, amikor szándékosan betesznek egy fegyvert ami overkill. Aztán a sok jogos hiszti után meg nerfelik, de annyira, hogy utána meg használhatatlan.
Akik programoznak, meg megtervezik ezt, nem úgy néz ki mintha értetnének hozzá."Ez az, hogy nem igazán tudjuk mi áll mögötte.
A programozók követik az ukázt, aztán annyi. Ebből nem derül ki, hogy egyébként mennyire értenek a lőfegyverekhez.
Valakik ezt szándékosan csinálják, szerintem.
A megjelenéskori állapotok a fegyveréknél már rég nem ugyanolyanok, mint említették is itt páran.
Nincs állandóság, mindig figyelni kell, hogy melyik fegyveren most éppen mit változtattak.
Egy nagy katyvasz az egész.
Rákényszerítenek, hogy mindig az éppen legjobbá tett "meta" fegyvert meg összeállítást használd.
Lehet, hogy szerintük ez jó, mert több fegyvert is kipróbálsz; egy csomó embert meg idegesít az állandó változtatás, mert a fegyverek nem ugyanúgy aránylanak egymáshoz, mint a megjelenésük idején." Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
MdewC
nagyúr
Na én is ránéztem erre a wz rankedre, eddig fun. Random társ palik kószaf@szálnak mellettem, én meg ellövöldözök. Eddig egész jó a progressz, jobban tetszik egyelőre mint a multi ranked mert nem vont még le pontot. 5-10 killt simán bele lehet tenni talált fegyókkal is.
Össze raktam 1-2 lódit, erre belefutottam ebbe. Konkrétan én nem szoktam fegyó skint venni, de ezt 1.100 cp-ért nem bírtam kihagyni. A most meta DG lmg, meg az amúgy se rossz uzi. (wsp 9)
Konkrétan átlátsz a fegyón, nincs se visual, semmilyen recoil, elképesztő jó velük lőni. Sztem nézzetek rá.[ Szerkesztve ]
praise the Lord then finesse / One shot, one kill
-
kill_switch
senior tag
válasz nutella1 #3709 üzenetére
"Annyira arcade jellegű így az egész, nem?"
Mégis milyen jellege kéne legyen egy arcade shooternek?
Egyébként nem nagy megfejtés, azért van a nerf meg a buff, hogy rotálva legyenek a fegyverek, változatos legyen a játék és ne arról szóljon az egész, hogy van egy fegyver ami a legjobb és mindenki azzal szenved míg meg nem unja a játékot.
Elég sok kompetitív játéknál csinálják ezt, Forzánál is módosítgatják a kocsikat, meg a Mortal Kombatnál is a karaktereket.Az meg, hogy épp mi a meta, kb megtudható egy 5 perces youtube videóból, ha a callofduty.com túl messze lenne.
-
Dave567
addikt
válasz kill_switch #3714 üzenetére
Egyébként nem nagy megfejtés, azért van a nerf meg a buff, hogy rotálva legyenek a fegyverek, változatos legyen a játék és ne arról szóljon az egész, hogy van egy fegyver ami a legjobb és mindenki azzal szenved míg meg nem unja a játékot.
PL Mw2019 Ahol az ASval-al melléd lőnek, leszáll a fejed? Nagyobbat sebez mint akármelyik launcher.
Végül is igazad van, miért sebezhetne mindegyik fegyver ugyan úgy, aztán amelyik tetszik azzal mész nyilván...
De itt szórakoznak mindegyikkel, jhaaa jó ez így... -
MODERÁTOR
válasz Dave567 #3716 üzenetére
R6 Siege-ben is ugyanezt csinálja a ubisoft. Megjelenik az új season, jön valami operátor baszó fegyverrel aztán mindenki picsog, hogy mennyire erős lett. Eltelik pár hét és jön a nerf patch. Nagyon nehéz már balanszolni amikor 50+ különböző skillekkel rendelkező karakter van.
-
kill_switch
senior tag
válasz Dave567 #3716 üzenetére
Persze, lehetne 1 fegyver is a játékban aztán jó idő, mindenki csináljon vele amit tud.
Nem sebezhet minden fegyver ugyanúgy, mert akkor végképp semmi értelme nem lenne 100+ fegyvert hányni a játékba, a tucat lőszertípusról nem is beszélve.
Mindenki azzal menne, ami a leggyorsabban lő, mert az fog nyerni.
Még a Heartstone-ba is ezt csinálják, ami egy nyamvadt kártyajáték, fix leírásokkal, sebzésekkel. Néha hozzáadnak valamihez, néha elvesznek valamiből, ezzel ösztönözve a játékost, hogy ne ragadjon le egy dolognál. -
MdewC
nagyúr
válasz kill_switch #3718 üzenetére
Ma egész jó társakat dobott rankedben, két orosz meg két angol palit akik jól helyezkedtek, killek is voltak, betudtunk hozni így két wint…
Bárcsak mindig így dobná a társakat. Gold kettű meg még a lobby is élhetőbb.praise the Lord then finesse / One shot, one kill
-
Acheron
őstag
válasz kill_switch #3718 üzenetére
Mintha a valóságban nem lenne különbség az egyes fegyverek között, és 100+ fegyver valósághű beállítása esetén nem lehetne választani pályához, küldetéshez, stílushoz illő fegyvert
Soha nem néztem, mi a "meta" fegyver - számomra semmi jelentősége. A pályához, éppen aktuális stílushoz választok fegyvert, szűk helyre nem viszek snipert, nagy pályára nem viszek shotgunt - mégis mindeggyikkel tudok eredményesen játszani. Tudni kell az előnyöket, hátrányokat. Ez a sok buff és nerf pont ebbe sz@rik bele egy nagyot - időnként minden valóságtól elrugaszkodott teljesítményt produkálnak az egyes fegyverek, ráadásul egyszer ilyet, egyszer olyat. A való életben biztosan nem szeretnék semmi olyan eszközt (az élet bármely területéről), ami kiszámíthatatlanul viselkedik, egyszer így, egyszer úgy reagál -
BandiHUN
veterán
válasz Acheron #3720 üzenetére
Na, ezért jó a HC, hogy nem érdekes a nerf-buff. Felpakol az ember kis recoilra+egy jobb cső, valami ütősebb lőszer, és 1 hit az assault rifle, közelre az smg is, messzire is max 2-3. A shoti meg kitanulható, meddig ér el range-re pakolva, azon belül pusztít. Sniper meg kislábujjköröm is Bennem ez a 150% health idén megölte a normált. Headshotozni mentem csak normál small map moshpitre, hogy 1 hit ne öljön tactical rifléből, legyen újrapróba, 2 hit meg ígyis elviszi, tehát még nem szednek le.
Bár a dupla óta elő se vettem a gémet... most élem a BF V-t, a HC(200% damage) szerókon, lehet tatás, de katonai harc fíling, nem ilyen fortniteos izé. Nomeg igazi jó a teamwork randomokkal is. Nekem olyan most a cod, mintha egyedül lennék, mindenki szalad százfele ész nélkül objektíva módban is. BF-ben nem. Megöregedtem? BP is csak 34% van kész, de olyan érdektelen, új fegyók kihúzva.
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
kill_switch
senior tag
válasz Acheron #3720 üzenetére
"Mintha a valóságban nem lenne különbség az egyes fegyverek között, és 100+ fegyver valósághű beállítása esetén nem lehetne választani pályához, küldetéshez, stílushoz illő fegyvert"
Mehet a HC, ez lenne a lényege. Vagy valami ilyesmi.
Egyéb esetben nincs mit valósághűen beállítani, mikor core-ban meg warzone-ban egy AK-ból megehet 10 golyót is az ellenfél, mire egyáltalán feltűnne neki, hogy kapja a teste a terhelést.
"Soha nem néztem, mi a "meta" fegyver - számomra semmi jelentősége. A pályához, éppen aktuális stílushoz választok fegyvert, szűk helyre nem viszek snipert, nagy pályára nem viszek shotgunt - mégis mindeggyikkel tudok eredményesen játszani."
Minden fegyver működik a játékban, bármivel lehet eredményes bárki. Az épp aktuális meta fegyver csak megkönnyíti a helyzeteket.
"A való életben biztosan nem szeretnék semmi olyan eszközt (az élet bármely területéről), ami kiszámíthatatlanul viselkedik, egyszer így, egyszer úgy reagál "
Szerencsére ez nem a valóságról szól és még csak köze sincs sok hozzá. -
Tomix24
addikt
HC módban van valamelyik tölténynek jelentősége, értelme kiegészítőnek berakni?
-
turho
őstag
Valamit észrevételezek, ez ilyen COD Netikett? HC-ban kivel nem fordul elő, hogy véletlen májon lövi a bajtársát, eléugrik, stb. okból.
Mostanában pc-n és X-en is tapasztalom (pedig keveset játszom), hogy jön a kötelező bosszú meglát és lelő.
Korrekt, hogy 1 véletlen találatért általában csak egyszer "torol".Eladó dolgaim XBOX, PC és Hifi témakörben a nevem alatt.
-
nutella1
őstag
válasz kill_switch #3714 üzenetére
Például nem bazári cirkusz jellegűnek.
A folyamatos nerf és buffolgatás helyett, aminek sok értelme nincs, teszem azt random pörgessék a régebbi pályákat (is), és tegyenek bele a játékba, ha már a miki egér szintjére sikerült süllyedniük, valami témához állóbbat is.
Az 5 perces youtube videókat pedig nyilván megnézi aki szeretné, de ha olvasni tud, a honlapon is ugyanazt böngészheti.https://erdélyízei.com
-
Dave567
addikt
Azzal én már nem játszom, barátom kérte, hogy vegyük meg, de nekem nem jött be, én csak ezt tudom szidni, amibe több órám van.
#3718kill_switch: Miért is kell 100+-os fegyó? Ez is baj, oké lehessen válogatni, meg nyilván egy 5.56-os ne akkorát sebezzen mint egy 7.62-es, na de ennyire túltolni, hagyjuk már. -
-
BandiHUN
veterán
Én meg szoktam úszni, rögtön lökök chatba egy gyors sry-t... De aki ígyis lelő, az megkapja másodszor, akkor már direkt, ha olyanom van, 3 free teamkill van, utána úgyis reflected lesz, te halsz, a delikvens észre se veszi. Kifejezetten bosszantó, mikor kb. mindenki tudja, hogy minden lmg-nél feladat, hogy ölj 2-t 1 tárból úgy, hogy nem engeded el a ravaszt, 10x,hát ennél a hajam téptem, mert simán befutnak eléd. Nem mintha nem látszana a levegőben is, hogy ontod a halált+hang De múló állapot, + pár ősz hajszál. Mondjuk, sose értettem, small map mosh piten, kemp ponton valaki mást vár? Oda valami challenge vagy fun miatt, de sorozni megy az ember, ha távcső van fent, nem is látni, ki akar oldalról átfutni. Direkt paraszt is van néha, aki ledurrant, majd befekszik a helyedre
Funnak kell felfogni
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
Acheron
őstag
válasz kill_switch #3722 üzenetére
Mehet a HC, ez lenne a lényege. Vagy valami ilyesmi.
Welcome, szinte csak HC -t játszok
Egyéb esetben nincs mit valósághűen beállítani, mikor core-ban meg warzone-ban egy AK-ból megehet 10 golyót is az ellenfél, mire egyáltalán feltűnne neki, hogy kapja a teste a terhelést.
Erről mindig Besenyő Pista bácsi jut az eszebe, amikor megmondja, mi hülyeség, mi nem az No ez, hogy ennyi golyó kell az ellenbe a Core -ban, az hülyeség, kérem
Minden fegyver működik a játékban, bármivel lehet eredményes bárki. Az épp aktuális meta fegyver csak megkönnyíti a helyzeteket.
No de ha úgyis mindenki sikeres, minek könnyíteni?
Szerencsére ez nem a valóságról szól és még csak köze sincs sok hozzá.
Ettől még konzekvens lehetne...
#3723Tomix24: Gyengébb fegyvereknél pl overpressured segíthet, hogy kevesebbel vigye el az ördög az ellent. Ahogy kill_switch fórumtárs is írta, az armor piercing átmegy a falon, jól jön, ha kell egy challenege -hez a penetration kill.
#3725turho: Játékosa válogatja. Van aki nem foglalkozik vele, van, aki vér komolyan veszi. Kisebb páláykon (pl Shipment) sokszor észre sem veszik, sokkal kevesebbszer van rá reakció (talán pont azért, mert sokkal gyakoribb.)
Én pl nem foglalkozom vele, ha véletélenül lőnek le. Ha én teszem, beírom, hogy sorry, esetleg teszek mellé egy szomorú smiley -t. Ha még ez előtt lelőnek, akkor is annyiban hagyom - lelke rajta. Ellenben ha valaki revansolni kezd a sorry után után, vagy szándékosan, ok nélkül lő le (mert pl épp elállom az ajtót, amin át akar szaladni), akkor onnantól ő lesz az elsődleges célpont -
Szellem.
nagyúr
Tökéletesen összefoglalja a lényeget:
A CALL OF DUTY 10 PROBLÉMÁJA - YouTube -
nutella1
őstag
7.heti weekly challenge: [link]
https://erdélyízei.com
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest