- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Új HMD modell bukant fel
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Magisk
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2191 üzenetére
Olyankor nem visszafelé termel? A kerék hátra forog, akkor a motor is, tehát ha minden visszafelé megy, akkor benzinnek is többnek kell lennie tolatás után, mint előtte.
-
kelly416
veterán
Nekem ma ajánlottak egyet. Camaro 4gen, festésen kívül felújítva teljesen valami 1 és ¼ misiért. De inkább veszek egy összkerekes Swift-et horoggal, hogy kikíméljem a Lodgy-t futózással, koszolással.
Csak a nagy Magyar valóság miatt, mert egyébként a Camaro helyett valami V8 pickup-al szemeznék.[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz mirci18 #2208 üzenetére
Értelek. Nekem sedanokkal van ilyen bajom. Ott jóval messzebb a hátulja, mint az ablak. :) Ha van jó szögben árnyék, akkor az még segít kicsit, de az ritka. Persze, hogy jól jön. Én is használom, ha már van. De a Zafirával is be kellett álljak kis helyre, meg minden mással is, amiben nem volt kamera.
Egyszer a Parajdi sóbánya mellett álltam be kb. 3.7m-es Fiestával max. 4m-es helyre kb. 4-6 tilitolival, de akkoriban abban az autóban keltem, feküdtem, pontosan tudtam a paramétereit, azt is, milyen nyomvonalon mennek a kerekek. Az akkor volt. Most a Lodgyval felét sem mernêm bevállalni azoknak a parkolásoknak. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2210 üzenetére
Oh, kívánom, hogy mindenki másnak is ilyenek legyenek a legnagyobb problémái.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2212 üzenetére
Nem olyan jó ezt olvasni. Kitartás.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2223 üzenetére
Hátha ennyi elég lesz neki. Nem mondtad, hogy cseréljék inkább automatára, akkor nem taposod szét a mechanikát?
-
kelly416
veterán
válasz Flowtation #2226 üzenetére
Régebb gondolkoztam rajta, de ha kell AA úgyis rádugom, akkor elfér a pohártartó mögött a teló, ha meg nem kell AA, zsebben marad a teló. Olyanoknak viszont nagyon hasznos, akik tapis fejegység nélkül vannak.
-
kelly416
veterán
válasz Flowtation #2228 üzenetére
Teljesen igazad van. Köszönöm is részemről, hiszen bármikor jól jöhet még.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2232 üzenetére
Az sem rossz, bár sajnálom. Egy váltó miatt megy a levesbe... Mit kapsz most?
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2237 üzenetére
Ezek szerint csak megállapították, hogy nem vagytok egymásnak valóak. Szorítok Neked, hogy legalább rádió legyen a következőben.
-
kelly416
veterán
Vagy megnézed, hogyan kell cserélni, kicseréled Te magad (vagy a párod) azt a párezres trafót amikor kell. Tudom, parasztos, de olcsó és működő megoldás lehet. Persze keresni kell egy embert, aki kiszűri a tényleges hibát (nem markaszervíz lesz az szerintem) és kijavítja majd, de addig is ez a megoldás működhet.
-
kelly416
veterán
Nektek is halovány a klíma hatásfoka? Gondolkozom rajta, hogy esetleg után kellene töltetni. Tavaly sem volt hidegnek nevezhető, de a fél éves gyerek miatt nem is igazán használtuk. Most viszont már volna igény rá, csak nagyon szolídan adja elő 20-30 perc folyamatos üzemmel is.
Tavaly februárban átvett új autóról van szó, illene jobban hűtenie szerintem. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2262 üzenetére
Én is ettől tartok, de már tavaly utána kellett volna ezek szerint. Ugyanilyen langyi semmit nyomott akkor is, csak teljesen huszadrangú volt a kérdés akkor még. Beviszem Kecsóra gariba első körben, aztán a többit majd látom.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2266 üzenetére
Én is így gondolom, ha már hűtővíz is min. alatt volt meg benzingőzön jöttünk ki a szalonból.
-
kelly416
veterán
válasz BloodRay #2267 üzenetére
Persze, hogy maxon kezdi, mert igyekszik teljesíteni kisgazdája parancsát és mihamarabb el akarja érni a beállított 18-22-39 akárhány fokot. Ha nagyjából elérte azt a hőmérsékletet, akkor már nagyon jól tud jönni, finoman szabályozza, fejhez, ablakra fújja és hőfüggönyt csinál, mérsékli a fordulatot is min. közelébe. De gondolj bele, az elején van mit kínlódjon 40+ fokról eljusson mondjuk 25-re. A céges s-cross sem kíméli a fordulatot meg a teljesítményt, a régi fókám sem finomkodott, szerintem minden digit klíma ilyen, max. a prémium autóknak jobb a hangszigetelésük és a befúvás is jobban van megoldva így nincs szélzaj nagy fordulatnál sem.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2273 üzenetére
Kolléga is ezt mondta/írta. Nekem meg nem fájt még sosem 2-4 perc intenzív hűtés, nekem maradhat az automata végig. Ezért is sajnálom, hogy a Lodgy nem automata digit klímás, dr ez van.
-
kelly416
veterán
-
kelly416
veterán
válasz mirci18 #2288 üzenetére
Nem extrém hidegről van szó. Tegnap 20 perc alatt kezdett elfogadható hőmérséklet lenni az autóban, holott 3-as fokozaton hangoskodott a rendszer végig. A céges s-cross kb. 2 perc alatt éri el ugyanazt a hőmérsékletet, és ennyivel nem szűkebb az utastere.
De majd kedden gariban megmondják, hogy jó ez így, ne akarjak tőle többet, csak azt hiszem, ha klíma szerelőhöz vinném, jó pénzért ugyan, de feltöltené normálisan a rendszert és jobban dolgozna a klíma. Több klímással beszéltem kollégák közül is és akihez vittem a régi autóimat, mindenki szerint minimum közelében van a gáztöltet. Csak senki nem foglalkozik még 1234YF gázzal, drága a felszerelés, kevés az igény. -
kelly416
veterán
válasz konyi79 #2292 üzenetére
Az lesz, hátha töltenek rá. Az sem baj, ha a gázt ki kell fizessem, 80Ft/g ahol láttam. Ebbe talán 475g megy vagy valami hasonló, 35g pluszba vagy mínuszba. Mivel működik, határon belül van, azaz legrosszabb esetben is 70g-ot fizetek, de szerintem gariban megcsinálják.
-
kelly416
veterán
válasz kelly416 #2294 üzenetére
NOS... Ja? Az más fajta gáz.
Szóval, töltöttek rá százegynéhány gramm gázt elmondás szerint, de sokkal jobb nem lett. Hűvösebbet fúj be mostmár, az biztos, de ezek szerint ennyit tud ez a rendszer. Nem baj, jobb lett mint volt, úgyhogy nem volt felesleges út. A szervízben most is segítőkészek, kedvesek voltak, rájuk rossz szavam nem lehet, a klíma rendszer meg sajnos ilyen ezek szerint. Legalább megfázni nem fogunk. :)) -
kelly416
veterán
Lehet, én vezetek csak "low budget" autókat az újabbak közül, de nekem az S-Cross rendszerével sincs bajom azt leszámítva, hogy kb. csak gyári kábelekkel működik, ameddig a Dacia Ugreen, Baseus és minden más kábellel is, meg a Dacia tölti a telót navi közben, a Suzuki meg... hát 1 óra alatt 10% az nálam nem töltés, de több, mint a semmi. Vagy pont ezek volnának a "roncs" jelző okozói?
Biztos, egy Merci, egy Audi vagy bármi kifinomultabb, egyszer láttam élőben egy X5 integetős rendszerét működni, de nekem ezek is pont elegek. Jó, nem cserélném le a Dacia rendszerét a Suzuki rendszerére, az igaz. -
kelly416
veterán
Ne is mondd. Január óta bújom a hahu-t, mert vennék valami városi cirkálót a Lodgy mellé, hogy ne abba sajtolja párom a km-eket, de egyre esélytelenebb. Ha januárban veszek egy Swift-et 200-ért, most 300-ért eladhatnám. Valami kicsit keresek amivel el lehet cibálni a futót is ha kell, meg könnyebb vele parkolni. Az sem baj, ha néha élmény vezetni. Gondolkoztam Fiesta ST-n, Clio RS-en, aztán alább adtam, végül már akár egy hátsókerekes valami is jó volna, de Lada, Merci BMW trión túl szinte semmi nincs, úgyhogy maradok az AN400-on, meg biciklin, olyan árak vannak. Futót meg majd Lodgy is elhúzza óvatosban.
-
kelly416
veterán
A legnagyobb szemétség (nem csak a Dacia-nál, majdnem minden gyártónál), hogy nem tudsz egy olcsóbb autót venni digit klímával, mert csak a ledes lámpa meg elektromos ablak, bőr belső vagy akármi mellé jár a digit klíma. Ha kell, fizess ki mást is, ami nem kell, sosem fogod használni, csak azért az egy extráért. Mondanám, hogy nem értem, de értem az álláspontot, csak görénység. Konkrétan Dacia-ra lefordítva: ha én akarok egy fapad Dustert terepezni, de legyen benne nagy motor, összkerék és klíma, akkor vegyem meg a Comfort vagy Prestige szintet. Minek? Kár rá a műanyag borítás, kár bele a villany ablak, akkor ne kelljen megvegyem kötelezően. És nem az ára a legfontosabb, bár az is mérvadó, hanem legyen már opcióm válogatni. Szerintem. Régebb legalább sok extrát egyenként árult a Dacia, már ők is egyre inkább csomagokat adnak.
-
kelly416
veterán
-
kelly416
veterán
válasz kikinda2 #2328 üzenetére
Na! Ez jó hír. Én meg gondoltam, olajszintet, hűtővíz szintet és miegymást érdemes lenne végiglesni, hátha valamelyik egyszerűbb dolog miatt kiabál.
Illetve talán a facebook-os srácot is érdemes lenne megkérdezni (én sajnos nem ismerem), mert ő járja az országot, de asszem észak-nyugat MO a bázisa. Hátha kiolvassa akár jövő héten is. Azzal már legalább bizonyosságot szereznél.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2330 üzenetére
Uh. Akkor nekem is menni kell majd, ha szeretnék ezt-azt... Start-stop inverz működést, két tolató lámpát legalább.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2332 üzenetére
Ja? Nekem még messze van ez, még nem akarom háborgatni a gari miatt sem, meg elfér most máshol is az a pénz...
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2334 üzenetére
Köszi. Egyébként sem gondoltam, hogy "a jövő héten elugranék arra egy kis fusira" szöveggel keresem meg. Főleg nem most, amikor 8m² egybefüggő fal vakolására 2 évet kell várni, egy újraélesztésre meg legalább 2 hónapot.
De majd úgyis kérdezek először, hogy mi a repertoár, hátha megtetszik valami még, meg az sem mindegy, mi mennyibe fáj, de gondolom nem ezekbe az összegekbe halnék bele.
-
kelly416
veterán
Gratula! Használjátok egészséggel, sok balesetmentes km-t!
Más.:
Minap elszaladtam sógort haza húzni, 1.9D Clio gen 1 autóval fogott egy őzet. 5,6-5,2 körül mutatott a pillanatnyi amikor tartottuk az 50-et, de 3gyébként 6,2-re ment le 7,2-ről Kecskemét - Szentes távon az átlag fogyasztás fed.comp szerint. Ha jól tudom, az utolsó 100km átlagát mutatja, de így is tök jó szerintem. -
kelly416
veterán
Nos, haza értünk. 2012km megtett útra 158.8liter benga kellett. Ez majdnem 7,9 átlag, de volt dögivel kigyorsítás, emelkedő, 130km/h és még német autópályán 175 is 1-2 alkalommal kis ideig, amikor felhúztak. Hegyre fel sem hímes tojásoztam, hegyről le sem csorogtunk nagyon sok alkalommal, és amikor megálltunk 1-1 bolt előtt 5-10 percre nyújtózni, enni-inni, akkor sem állítottam le az autót a turbó meg a klíma miatt. Ebből is volt legalább 10-12 "pocsékolós" parkolás.
Az autóval teljesen elégedettek vagyunk. Most léptük át a 10.000km-t még csak, városi cirkálóként is jó, de így is jó volt. Hely volt benne, elrértünk, minden ok. Csak a hátsó ajtók ajtózsebeivel nem tudtam megbarátkozni abban a negyed órában, amikor nem én vezettem, gyakorlatilag az ülőlap rátakar a zseb szájára, bár ami minden oda befér, azt be is takarhatja. -
kelly416
veterán
válasz BloodRay #2358 üzenetére
Én is inkább Veled értek egyet, mi jó napon gyártott autót fogtunk ki.
2 bajom van Vele, a bal hátsó ajtó picit akad becsukáskor, illetve a bal első ablak néha vissza nyit 3 ujjnyit amikor felhúzom. Gyanítom az odacsípésgátló és az utólag (de a Dacia szalon által) felszerelt légterelő miatt lehet. Mindkettővel foglalkoznak majd éves szervizkor, egyik sem vészes.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2370 üzenetére
Atya ég! Mennyi idő alatt toltad ezt bele?
-
kelly416
veterán
válasz mirci18 #2375 üzenetére
Én rendszeresen használom a Suzuki rendszerét (gyári navi nélkül, csatlakoztatott telóval) egy S-Cross-ban, nem volt vele semmi bajom, ameddig a miénket ki nem próbáltam. Fényes kijelző vs matt, a matt nyert. Sebességre a Dacia gyorsabb. Telefonkönyvben nem tudtam név szerint szűkíteni a Suzukival csak kezdőbetűre, de majdnem 100 K-val kezdődő nevű ismerősöm közül görgetve nem kerestem. Megálltam, telóról indítottam a hívást és mentem tovább. Most ez jó-e, vagy pöttyentsem be azt a 3 betűt kijelzőn és közben kevesebbet figyeljem az utat... Nekem jobb a Dacia rendszere.
Nem tudok mondani semmit a Suzuki mellett ami jobb, mint a Daciában, viszont félreértés ne essék, egyáltalán nem használhatatlan. Majdnem olyan jó, mint a Dacia fejegysége. Szerintem.
-
kelly416
veterán
Egy új hír, és egy kérdés. Szerintetek van a Lodgyan (Stepway) visszagurulásgatló rendszer?
Szerk.:
Nem volt választható opció, de nem emlékszem, hogy alapfelszereltségben említették volna.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest