- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ahol erőltetik ezt a kétéves intervallumot azt a szervízt ott kell hagyni, mert többször azért csináljak mert túl vannak terherve , kevesen vannak és így próbálják az ügyfeleket mérsékelni. Így is megy a kapkodás , ilyenkor meg nagyobb a hibázási lehetőség is.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
JoinR
senior tag
Igen ezt az Index fórumon én is olvastam, de ez nem hivatalos, úgyhogy nem is írtam be. Én is júniusban viszem az 1. éves szervizre (pont 10k km lesz benne), szóval meglátjuk
Az anyacég biztos nem fizeti ki ezt a márkaszervizeknek (max tévedésből), hiszen nem előírás szerint csinálják...a márkaszerviznek meg végülis mindegy, a garis javítást nem ők állják, szóval nem tudom ezt ki fizeti ki a végén, ha tényleg cserélik évente (persze alapból lehet, hogy kifizettetik az ügyféllel, de hogy az Easy Service-esekkel mi van, azt majd júniusban meglátjuk).(#823) gyemipapa:
Persze, mondjuk vidéken vannak helyzetek, amikor egyszerűen muszáj autót fenntartani, nekik ez egy elég terhes szükség lehet. És így van, újat vettem, hasonló megfontolásból, mint Te is. Sokat szívtam az előző járkálós autóval, és meguntam (az is igaz, hogy az egész autó 3 év és 20k km alatt egy havi fizumba került mindennel együtt). Bár eredetileg Dokkert akartam, végül a Duster-re nagyobb kedvezmény járt (15%, Dokkerre csak 10% járt volna), ezért pénzügyileg az érte meg, és azt is vettem Igaz nem fér bele a gokart, sem a biciklik, úgyhogy ez nagy kompromisszum, de majd eladáskor realizálhatom a különbséget.
De az egész abból indult ki, hogy megéri-e neked a karbantartás csomag...én arra céloztam, ha megengedhetsz magadnak egy új autót, akkor szerintem megéri az Easy Service is.. Főleg, ha hosszú távra tervezel vele, ha akár gariidőn kívül is baja lenne, sokkal szívesebben adnak méltányossági kedvezményeket egy szervizkönyves autóra..nem is beszélve arról, hogy sok olyan gariidőn kívüli javítás van, amit részben átvállal a gyártó (akár az egészet, akár csak az alkatrészt), amihez gyakorlatilag csak vezetett szervizkönyvvel lehet hozzájutni. Az autó értéktartásáról nem is beszélve.[ Szerkesztve ]
-
mirci18
addikt
Egyenlőre még sokat nem tudok mivel testvérem ajánlására megyek egy közeli céghez.
Nem tudom azt itt feltetetett fóliának mi a márkája az majd kiderül aznap amikor fel lesz rakva.
[link] Ide megyek majd.
A fólia többrétű egyrészt sötétít másrészt hővédő réteg van benne.
Így hatékonyabb a klíma munkája az autóban plusz a bent ülők sem lesznek szétsütve a nap által.Aranyat ér.
A régi autómban nincs fólia próbálkoztam tappancsos sötétítővel de az nem sokat ér a nap okozta hővel szemben plusz a gyerek folyton leszedte.Hátrafelé bármilyen sötétségűt kérhetsz.
Az első két ajtóhoz csak színtelen hővédős fóliát. A szélvédőre pedig csak egy 12-13 cm-es csíkot.
Nekem az első két üvegen nem lesz semmi csak hátul és a szélvédőn.
Alapvetően mindenki maga dönti el melyik a legjobb sötétségű fólia.
De azt szokták mondani hogy a legsötétebbtől 1 maximum 2-vel világosabb legyen fölrakva ugyanis ezeken még egész jól kilátsz de van is érezhető hatása,
Én a legsötétebbtől eggyel világosabbat kérek.
Mivel lesz tolató kamera plusz azért csak vannak tükrök is azon a kocsin majd csak kilátok.
A testvérem kocsiján akinek már fóliázva van sem vészes kilátni.Egy nagyon fontos szabály van még a végén kell egy műbizonylatot kérni másképp nem tudod a kocsit leműszakiztatni.
Ha majd túl leszek rajta dobok fel képet.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
gyemipapa
senior tag
-
gyemipapa
senior tag
Ez pontosan így van, ezért nem vagyok híve az alacsony fordulatszámon való felváltogatásnak, sokan büszkélkednek, hogy már 50-nél 5-be teszik.
Arra utaltam, hogy a totyogás, alacsony fordulatszám meg a nyélgáz között van "némi" átmenet. :-)Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
gyemipapa
senior tag
Hááát... azoktól mentsen meg minket a Jóisten a közutakon, akik a piktogram szerint váltanak sebességet, potenciális életveszélyt jelentve, hogy azt figyelgetik a műszerfalon,, a mikor jelez...
Szerintem ez a funkció többet árt, mint használ.[ Szerkesztve ]
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
gyemipapa
senior tag
-
kelly416
veterán
Oh, ne is mondd. 50 helyett 30, üres körforgalom brjáratánál is megállunk és körülnézünk (én már amikor közeledek, akkor csekkolom, milyen helyzetre számíthatok majd), jobbra a felezővonaltól, balra meg a padkától kanyarodunk... és a kedvencem amikor a kerékpáros jobbra kis ívben úgy fordul, hogy fittyet hány az elsőbbségadás táblára is meg a többi közlekedőre is.
-
-
-
mirci18
addikt
válasz Šolaire #1014 üzenetére
Szerintem aki sokat megy városon kívül annak nem kérdés minimum 90 lóerő kell ezáltal TCE. Főleg ha klíma is kell.
Nekem tapasztalat alapján szükség van rá.
Városon kívül 100-al szoktam menni ami valójában 95-97 km szokott lenni.Eddig 3 autóval volt szerencsém tesztelni behatóbban ezt a fajta tempót és ekkora tempónál azt hogy mennyire lehet előzni.
A sokszor emlegetett Suzuki Wagon r-el a Daciámmal és egy Wolkswagen Poloval.
A Suzi 91-2 lóerő a Dacia szintén a Polo csak 70 körül volt.
Tény a Polonak volt a legjobb fogyasztása de azzal egy egy előzés közben rémálmom volt.
A Suzukival és a Daciával is elég jól lehet előzni jól fel lehet egy egy helyzetet mérni.Ami már csak azért sem hátrány mert jó ha nem jársz úgy mint a tegnapi wócwágenes hölgy aki szembejött velem előzés közben rosszul mérte fel s lassú is volt így kénytelen voltam fékezni hogy ne menjünk telibe bele.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz Šolaire #1016 üzenetére
Nekem is eddig a max 120 volt mivel bejáratós így ment 3000-es fordulaton.
Na nem hosszú ideig hanem kb 10 kilométert Gyula és Békéscsaba közt a gyors szakaszon.
Jövő hónapban tervben van autópálya ott is inkább 120 maximum.
Később majd többel is.
A wagon r-t eddig maximum 135-el toltam ott átlagban akkor 4000-es fordulaton pályán.
A Daciával ha elérem a 3000 km-t megyek majd egy kicsit többel esetleg de érzésre szerintem ez sem tud majd többet 130-135-nél.De ez a tempó és úthasználat az útjaim 5-10 százaléka évente tehát elenyésző.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz Šolaire #1018 üzenetére
Jaja.
Így voltam a Poloval mivel alacsonyabb volt és lomhább volt bármikor vittem el kocsikázni gyűlöltem nem tudtam megszokni.
A Daciat gyorsan megszoktam. Imádom hogy a Suzukihoz képest álom a futóműve a rossz utat sokkal jobban viseli. Az ülések kényelmesek. Az elejét és a hosszát még teljesen pontosan nem tudom felmérni.
De úgyis lesz benne kamera plusz magasított így a padka nem akadály neki.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
válasz Šolaire #1036 üzenetére
Szerintem jobb az Artic. Motorral sem lenne baj, mert városban jó , főúton is , bár ott már kezd kicsit hangos lenni.
Pályán meg ordít. Persze ez nem az én felhasználási feltételeimnek van kitalálva ez egy szükséghelyzet.Plusz annyira hozzá szoktam a dízel nyomatékához hogy szégyen vagy sem de az elején kétszer is lefulladtam indulás előtt.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
kelly416
veterán
válasz Šolaire #1054 üzenetére
Egyébként sem megyünk sokat, általában ami évente több alkalom, az Szentes - Egerlövő, de idén először nálunk jött a fiam ( na jó, tavaly, dec. 30 ), aztán az uncsitesók lettek többen egyel. Ilyenkor ugye eleve min. 6 hét látogatásmentes amellett, hogy egyébként is nehéz egyeztetni, meg a nyaralásnak is elötte vagyunk, Erdélyi rokonlátogatásnak szintén, főleg ebben a nyomorult helyzetben, úgyhogy szegény nem sokat szaladt még.
-
-
-
-
-
kelly416
veterán
válasz Šolaire #1093 üzenetére
Áh, mi kaptuk a fülest, hogy változni fognak az árak, elszaladtunk lefoglalni. Mondta az eladó is, hogy várhatóan következő héttől már drágább lenne, de mivel ezen az áron foglalóztuk, ezen fogjuk kapni. Következő héten nem drágult, kettő héttel később elindult felfelé. Amit megvettünk 4,6 milláért (plusz extrák a pdf-ből, összesen 5,3 milla), azt bő egy hónappal később pdf-es válogatás nélkül is 5,3 felett kaptuk volna meg. Iszonyat felmentek az árak tavaly év végéhez képest.
-
-
mirci18
addikt
válasz Šolaire #1099 üzenetére
Akkor amikor megvettem készletről nekem is mondták most ennyi de emelnek.
Most a jelenlegi helyzetben konfigurátorral Stepway kombi csak dízel motorral kapható 4.5 milla. Azonnal átvehetők meg kb 3.7-3.9 körül vannak.
Tehát picit olcsóbbak mint az enyém de se olyan színű se olyan felszereltségű sincs már közte ami jó lenne.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
-
-
kelly416
veterán
válasz Šolaire #1164 üzenetére
A szerviz, az a biztos... Tegnap kaptam időpontot Kecsóra 0w20-as Renault 17fe olajjal 63000JMF. Aztán ma felhívtam Szegedet, ugyanarra 40000JMF-os ajánlatot kaptam. (15000 alatt láttam neten 5L 17FE olajat, a szűrőt nem is néztem, de 2-3 Mátyás királynál nem több. Akkor mi a maradék, főleg Kecsón? De ma ha el tudom érni őket, lemondom, és egyúttal megkérdezem, mi kerül ebben ennyibe?!) Az érdekes, hogy Kecsón 1 mondat után elfogadták ar "érvemet", hogy én szeretném a bejáratós olajat lecseréltetni, Szegeden hülyének néztek, alig tudtam megértetni velük, hogy kifizetem, lesz@rom, de én lelkemnek így jobb. Kecsón a 0w20 első mondatra ment, Szegeden azt mondta a csávó, majd utána kérdez az importőrnél, majd a helyszínen tisztázzuk. Szóval a szervíz, az a biztos...
-
-
kelly416
veterán
válasz Šolaire #1211 üzenetére
Lejárt a szerk. idő...
ez az autó pöppettöbbe van, mint a listaár, de a felni is és a vadrács is nagyon dögös.
De ez a lista ("tartozék árlista letöltése" link) sok mindent tartalmaz, amire csak úgy szórni lehet a pénzt.
-
-
-
mirci18
addikt
válasz Šolaire #1226 üzenetére
A facebook-os fórumon a csoport vezető hallott már egy két pletykát az értékesítőktől de nyilván mivel nincs teljesen megalapozva nem kürtöli világgá.
Én is meglepődtem ezen hogy kifutó modell.
De úgy gondolom ez inkább csak új motorokat jelent.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
Dvix
senior tag
válasz Šolaire #1229 üzenetére
Be fog következni most már náluk is egy új generáció váltás! Kérdés h az új jobbat is jelent e majd, és jelent e egy új biztonságosabb platformot. Az hogy a TCe100 belekerül a Sandero/loganokba az mindenképp jó hír. [link]
Egyébként meg minden SUV lesz, minek itt találgatni! Minden autó az lesz és kész![ Szerkesztve ]
-
-
kelly416
veterán
-
-
-
válasz Šolaire #1276 üzenetére
Én nagyon ajánlom, lehet elsőre picit sokba kerül. De ha úgy adódik sokat segít a történet tisztázásában . Mert úgy is már a rendőr első kérdése az hogy van kamera?
Én nagyon örülök hogy 2018-ban változtattak a jogszabályon nem kell külön regisztrálnod meg hitelesíteni a fedélzeti kamerát és végre egyből a kamerát kérik az ügy érdekében.Majd fogok , csak most "elmacskásodtam" .
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen