- Huawei P Smart Z - jól nézünk ki
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Free Play Days 2024 - 22. hét: Assetto Corsa, Dragon Ball Xenoverse 2
gp Extraként a Call of Duty: Modern Warfare III többjátékos és zombi módját valamint a Skull and Bones-t is próbálgathatjuk.
-
Mobilarena
A Fallout 4 egy poszt-apokaliptikus szerepjáték, ami a többszörös díjnyertes Fallout 3 és Elder Srcolls: Skyrim játékok alkotóinak legújabb játéka, mely 2015. november 10-én jelent meg Xbox One, Playstation 4 és PC platformokra. A sorozat főbb kiadásai tekintetében ez a rész az ötödik, amellyel a Bethesda Games Studios új területeket kíván meghódítani a nyitott világú játékok terén.
A játék a Fallout játékok történetének legmeghatározóbb napján, a Nagy Háború idején veszi kezdetét, de egy váratlan esemény következtében egy nukleáris háború sújtotta világban találjuk magunkat több, mint kétszáz évvel később. Az események helyszíne ezúttal az Államközösség (The Commonwealth), ami Bostont és a titokzatos Intézetet (Institute) foglalja magába. A játék eseményei a Fallout 3 után tíz, és a New Vegas után hat évvel zajlanak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
gyimger
őstag
És tölti az első DLC-t a Season Passből. Méretre nem nagy, majd két Hitman között ránézek.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
válasz Ryder62 #5349 üzenetére
Biztos olcsóbban jössz ki belőle. Ha mindet meg akarod venni előbb-utóbb, akkor a Season Pass jobban megéri, mint egyenként vásárolni a DLC-ket.
Hogy megéri-e? Passz, az idő eldönti.
[ Szerkesztve ]
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
válasz Chabe89 #5407 üzenetére
Vannak dolgok, amiket úgy érzem, egyszerűen kifelejtettek a fejlesztők játékból. Vagy ott van az előző generációs játékok esete, amik mellé egyáltalán nem árt egy-két grafikai tuning. Kellenek azok a "kiegészítők".
[ Szerkesztve ]
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
válasz Bad Pritt #5452 üzenetére
Ezt az egész szinthez kötött loot rendszert nem értem. Ha én kettes szinten eljutok olyan helyre, ahol jók a cuccok, akkor az legyen már az én dolgom. És ha már felfedeztem mindent hatos szinten és minden megvan? Kevesebb fejlettebb cuccom lesz, mert én HÜLYE hamarabb jártam arra, és most már kizárt a jobb cuccból? Ugyan már!
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
válasz polgi803 #5465 üzenetére
Sz.v.sz nem valószínű. New Vegas-nak sincs, nem is lesz már. Régen egy KotOR vagy egy Thief is könnyen kapott magyarítást, de mára már nincs nagy lelkesedés ezek után. Ingyen senki nem melózik.
Edit:
Nem értünk egyet.[ Szerkesztve ]
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
válasz vvega30 #5529 üzenetére
Én tudok. Nem kell vele *****ni a kínt. Én (szintén a második végigjátszásomnál) elhatároztam, hogy most legalább egyféle befejezést megcsinálok, és elég jól is haladtam a sztorival, minden frakcióban megismertettem magam, aztán valahol a
építenem kellett valamit kötelező jelleggel és lesokkoltam, azóta sem játszottam vele. Megépíteném, nem az zavar. Sőt, a régi játékokhoz meg keresem az építő modokat, mert saját farmot szeretnék (+farming bob mod), DE ez a wasteland-menedzsment nekem nem vált be. Lehetne építeni benne ezt-azt, remek, de hogy emiatt csak 1-2 város van a térképen beszédképes NPC-kkel, szörnyű csalódás. Megutáltatta velem az egész építősdit.'testvéreknél Na, elkalandoztam.
Nem tudom.[ Szerkesztve ]
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
Hideg lehet a 3. rész árnyékában. Nem tudnak kiállni alóla. De nem károgok.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
Nézd csak, mit találtam Neked!
http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/12593/?A simple mod that adds an item to the AID section of your pipboy called QUICK SAVE. You can hotkey this item and when you use it, it will save your game even in Survival difficulty.
[ Szerkesztve ]
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
válasz Ryder62 #5593 üzenetére
"az NV mapja olyan remekül van megcsinálva, hogy konkrétan kong az ürességtől."
Én meg erre reagálnék.
Tudom, már írtam többször. De e felett nem tudok elmenni.
Fallout 4, 20 settlement és hány város? Öt? A New Vegasban található települések lakottak. A Wikipedia szerint van belőle a New Vegasban 17. Van egy nagy sivatag, az rendben van, üres, de ez a dolga. A Fallout 4-ben mindenki két nagyvárost említ, Diamond City-t és Goodneighbourt. De Goodneighbourt miért is? Van egy bár, egy hotel, kétfajta bolt, és egy Memory Den, aminek a küldetésen kívül SEMMI szerepe vagy haszna nincs. Vannak lakott települések, de a lakosait mind úgy hívják, hogy "Settler". Hol van a háttértörténet, hol vannak a szituációk? Lexington egy nagy város, de üres. Concord is üres. Boston belvárosából lehetne két teljes értékű várost csinálni, de tele van fosztogatóval. Kiket fosztogatnak? A térkép több, mint kétharmada csak lövölde. Ott van az a versenypálya, de az is csak lövölde, nem lehet fogadni vagy saját robotot indítani. Vagy beszélgetni. Amikor felfedezek egy települést, mindig a felfedezés örömével megyek közelebb, aztán vagy ghoulok vagy mutánsok támadnak rám, egy amúgy teljesen érdektelen helyszínen. A térképen egymást érik az ellenséges helyszínek, néha megritkítva egy TELJESEN üres településsel, ahol elkezdhetsz vetni. Miért kell belőle 20? Ha van egy túlélőkből álló csapatom, akkor velük gazdálkodom és próbálok túlélni, miért kell ilyenből 20? A FO3-ban a Megatoniak lehetetlennek tartották, hogy eljussanak Rivetbe. Itt mindenki elzarándokolt Diamond City-ig, ezért üres minden? A történet szerint kisebb csoportokba verődés marha jó lett volna, és még játékélményileg is többet nyújtott volna. Egyedül Sanctuary Hills történtét tudom elfogadni, mert közel laktak a menedékhez. Remélem valaki nem ért majd egyet ezzel, mert még sokat tudnék ezen görcsölni, és ki akarom írni magamból."The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
válasz Ryder62 #5596 üzenetére
Akkor én elkezdem sorolni a New Vegasban szereplő városokat, Te kontrázz rá egy FO4-el, és megnézzük, ki bírja tovább. Ebben a játékban kihaltnak tartják például a Freeside-ot vagy a Stripet, de elég jó okkal üres: nem teheti be a lábát akárki. De ott van Goodsprings egynek, ami egy jó kis lakott, felszerelt (van minden, ami kell) település. Jacobstown is jó példa, Novac, Nellis légibázis, stb. Ezek mind ontják magukból a karaktereket és a mellékküldetéseket. Én nem játszottam még végig a Fallout 4-et, de úgy érzem, minden saját nevű karakterrel beszéltem már.
Ellenfelek viszont... amíg nem foglalsz állást, addig nem fognak állandóan zaklatni, az tény. És ez rossz? NCR bázisok, Légió bázisok, Boomer bázis, Khan település, stb. Addig kell bejárni és küldetéseket felvenni, amíg megteheted, utána egyből lőnek. Ezzel szemben az új játékban hány olyan nem kihalt település van, ahol nem támadnak rád vagy fosztogatók, vagy mutánsok, vagy ghoulok? Olyan sormintát csinálni egy Fallout játékba, hogy fosztogató-ghoul-mutáns-fosztogató-ghoul-mutás város, meg lehetett volna ritkítani egy kicsit. Csak azt mondom, hogy ha minden settlementre jutna egy lakott város emberekkel, küldetésekkel, boltokkal, akkor az sokat dobna a térképen. Például jó lenne Sanctuary Hillsből (saját tanya) átjárni Concordba küldetésért és eladni a terményt. Felhúzhatnék több settlementet, de ha nem akarok? Vagy ha nem akarok segíteni a Percembereknek? Akkor addig minden kihalt lesz?"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
Wikipedia alapján összedobtam egy térképet a fenyegetettségről. Fehéren hagytam, ahol nincs semmi vagy csak apróbb állatok, mutányok, földikutyák. Pirossal jelöltem a fenyegetést (ghoulok, fosztogatók, mutánsok, halálkarmok, stb.), zölddel meg azt színeztem, ahol saját nevű emberbe VAGY robotba lehet botlani. A térképet és az infókat mind Wikiről szedtem, ha valami nem stimmelne, szóljatok.
SPOILERES
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
-
gyimger
őstag
válasz #81999360 #5664 üzenetére
Én ilyen close-and-personal karaktert csináltam minden játékban, de nem feltétlen melee-t. Lopakodásra kell pakolni, FO4-ben hasznos ez a Blitz például, ami közelrepít VATS-ban az ellenfélhez. Jó móka.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
-
gyimger
őstag
Én a festést követtem, de nem szeretnék túl sokat írni. A küldetés, ami majd el akar Téged vezetni hozzájuk, megadja a kiindulópontot, onnantól a vörös festékcsíkot követve egyszerűbben oda tudsz találni.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
Srácok, nagyon köszönöm, hogy megválasztottatok Topikgazdának, láttátok a rajongásomat a sorozatért, de a helyzet az, hogy 200 óra után sem tudtam megbarátkozni ezzel a résszel, hiába nyúzom. Úgy érzem, nem tudnám teljes lelkiismerettel tovább vállalni a téma felügyeletét, mert ez a játék egyszerűen nem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet. Őszintén, egy jó szót nem tudnék szólni most erről a játékról. Továbbra is hű rajongója vagyok az univerzumnak, de az RPG-k jobban tetszettek, mint ez a Shoot 'em up. Akartam írni a PC-s Shelterről, a kiegészítőkről, az építkezésről, de semmi lelkesedést nem érzek érte, bármikor megírom a RobCo. történetét A-Z-ig, mint hogy ezzel kelljen tovább foglalkoznom.
Szóval köszönöm, aranyosak vagytok, de ez nem az én játékom.Ui.: Ugyanitt Túlélőkalauz eladó.
És most befejezem a Mortal Kombates blogomat."The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
Ne mondja senki, hogy nem próbálkoztam. Az első karakteremmel biztos, hogy ennek felét lejátszottam, viszont azóta csak kóborlok, de csak shoot-shoot-shoot mindenhol. Végigszenvedtem a sztori nagy részét, de annyira nem ragad magával a hangulat, hogy egyáltalán befejezzem. Nem is tudnám, hogy végződik a dolog, ha nem olvastam volna róla itt-ott. Úgy fest, hogy az igazi Fallout-hangulatért ennél a játéknál visszább kell menni az időben, mert nagyon nem adja. Most, hogy nem ütközök ellentmondásba témagazda lévén, szidhatom a játékot.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
válasz davidsone #5723 üzenetére
Ez sem egy kizárt dolog, de ha meg tudom magyarázni, hogy mi volt jobb az előzőben, akkor az nem nosztalgia, hanem érv. Az első dolog, ami miatt nem mozgok otthonosan a játékban, az pont az, hogy nem mozgok otthonosan sehol a játékban. Nincs egy hely, ahová "hazatérek", lepakolok, alszok, stb. Vannak városok, persze, meg építhetek is vagy húszat, de ezek élettelenek, kaptafa karakterekkel, küldetés nélkül.
Úgy nem fog magával ragadni a játék, ha nem építenek ki egy univerzumot, amibe belecsöppenhetek. Régebben nem értettem, mi az a shandification, de ehhez lehet köze.
Minden esetben, amikor település felé közeledek, egy új Oázisban vagy Paradise Fallsban reménykedem, de mindig csak egy újabb lövölde. Ott a robot-versenypálya, de nem, fosztogatók. Combat Zone, fosztogatók. Egy tábor faházakkal, itt biztosan lakik valaki. Igen, ghoulok. Lexington, marha nagy terület, üres épületek, Concord dettó. De a város szélén vannak tanyák, ott laknak. Maximum ketten. A Fallout 3-ban konkrét kommunákat hoztak létre az emberek, a New Vegas már az űrkorszakát élte, itt meg az én mérnöki segítségem nélkül nem tudnak létrehozni egy rohadt farmot se. Diamond City után nincs élet. Goodneighbour két utca. Covenant csak egy udvar. A FO3-ban feltörtem minden zárat, hogy benézzek az emberek lakásaiba finomságokért, az új részben abban sem vagyok biztos, van ilyen lehetőség. 200 óra után sem tudom megmondani.
A New Vegasban lehetett oldalt választani, a legkisebb bandákhoz is csatlakozhattál, és még itt is mekkora örömmel láttam, hogy nem csak a szokásos fosztogatók vannak, hanem ott a Gunner, Triggermen, Atom gyermekei, de mindnek az az érdeke, hogy engem minél előbb kinyírjon. Gondoltam egy RPG-ben én kiépíthetek magamnak valami élettörténetet, de nem túlzottan. A párbeszéddel nem volt bajom sose, de ilyenkor azért átjön a yes-no-ask butítás. Ilyen keretek között nem csoda, hogy nem tudok szót váltani velük. És voltak olyan helyek, ahol azt hittem, én szúrtam el valamit, azért lőnek folyton, de ennyi. Ez a játék, odamész és lősz, semmi interakció. Mintha nem lenne befejezve. NV-ban volt fosztogató banda, amelyik befogadott, voltak Szupermutánsok, akikkel szövetségbe léphettem. Ezt sem az emlékek homályosítják el.
Emiatt olyan emlékezetes társaságokat sem találtam, mint a "vámpírok" és Arefu, a gyerekek Kis Lámpafényben, a tizenévesek Nagyvárosban, a kannibálok Andale-ben, a szekta Oázisban, Dave és az ő köztársasága, a rabszolgatartók Paradise Fallsban, rabszolgák az Unió Templomában, a szellemváros Aknamező és a ghoul rezervátum Underworld. Rémlik? A történetért haladtunk tovább, fedeztünk fel több és több helyet, nem a lootért.
Az utakon nincsenek vadászok, kereskedők, nem futok össze senkivel, néha egy-egy random encounter, a kutyámon kívül nincs kivel szóba állni. Nem akar senki kártyázni az út szélén, mindenkit Settlernek hívnak, nincs miért és nincs mit felfedezni.
Amikor bejelentették a Nuka World DLC-t, és megláttam, hogy fosztogatók foglalták el a vidámparkot, azt hittem, hányni fogok.És most nem azért írom, hogy elvegyem más kedvét is tőle. De ez egy olyan ember véleménye, aki a lelket is kijátszotta az előző részekből.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
válasz davidsone #5735 üzenetére
Szerintem jó játék, csak nem jó Fallout játék.
De arra kíváncsi lennék, hogy a nagy eladásból mennyi volt az előrendelő, aki az előző rész iránti lelkesedés miatt ruházott be az újra."The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
válasz H_András #5757 üzenetére
Igen-igen. A történet. Ma lefordítottam a korábbi véleményemet és feldobtam a Bethesda FO4 fórumára (remélve csak, hogy valaki elolvassa) és az egyik válaszoló is hasonlót írt: ha nincs karakter, nincs történet. Nincs "Agatha", nincs "Dave", nincs "King". És nélkülük nincs történet sem. Ha mindenki lő, akkor nincs miről beszélni. Senki sem küld el egy küldetésen egy érdekes helyre, hogy jobban megismerjem a világot, csak menj oda-öld meg-gyere vissza. És nem szeretem, ha a nosztalgiára fogják. Voltak elvárásaim, ez a játék egyszerűen nem ér fel az elődeihez játékélményben. Ez tény.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
Lám kijött egy kieg, lelkesebbek írhatnának pár szót a Menedéképítős DLC-ről.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
válasz Dyingsoul #5776 üzenetére
Sajnos nem tudok segíteni, pedig én örülnék a legjobban, ha olyan videókat tudnék csinálni, mint ez, vagy ez. Elsőre azt sem tudom, hogy kezdenék hozzá.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
Ezekben nincs co-op, de láttam NV-hez valami modot, amivel egy gépnél két karaktert lehetett irányítani.
GypsFulvus2,
ahogy írtam, nem az volt a cél, hogy más kedvét elvegyem. De ha az RPG elemeket és a mélyebb történeteket szeretted, akkor ezért nem fogsz rajongani, a Fallout 4 faék egyszerű."The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
válasz Chabe89 #5810 üzenetére
Persze, tudom, eléggé sarkított. Biztos, hogy van benne szerteágazóbb küldetés is, maximum én nem találtam ilyet. Olyat, amit lövöldözés nélkül, beszéddel lehet megoldani. De ha van ilyen küldetés, akkor sem hiszem, hogy van több megoldás, más kimenetel, hátbatámadás, dupla csavar. De az ismétlődő küldetésekkel sincs baj, talán csak az, hogy nem lehet lemondani, nem mondhatsz nemet. A jó öreg Preston Garvey addig üldöz, amíg be nem tud jelölni egy helyet a Pip-Boyban. Azért lett lebutítva a dialógus, hogy ne lásd az ILYEN kellemetlen válaszlehetőségeket.
Te vagy a tábornok, követünk bárhova. De most húzd el a segged az Abernathy farmra és öld meg a ghoulokat.
De nyilván ez csak egyéni vélemény, nem szándékozom rontani a közhangulatot.És nem, ez nem egy fan made kép, ez a dialogue mod, ami mutatja a teljes választ.
[ Szerkesztve ]
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
Azért Garvey elég meggyőző tud lenni, ha a segítségedre van szüksége.
Youtube"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
válasz micafighter #5818 üzenetére
Erről eszembe jutott még egy marha jó szösszenet.
Amikor Hines arról beszél, hogy mennyire un egy egy beszélgetést a saját játékukban, de élvezettel jut eszébe, hogy el is tud sétálni és ezzel magyarázza, miért jobb a párbeszéd az előző részhez képest. De most komolyan, az elsétálás egy feature?"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
válasz Kareszovics #6019 üzenetére
Én többször is leírtam a véleményemet itt is, Bethesda fórumon is, Redditen is. Szomorú, hogy ez lett a negyedik rész, és nem valami alcímezett 3.5, de ez van, jó szórakozást annak, akinek tetszik. Jön a New Orleans, reméljük visszatérnek az RPG műfajhoz, és elfelejtik a shooter témát.
És ezt nem a Witcher mondatja velem, nem játszok fantasy játékokkal."The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
válasz Kareszovics #6025 üzenetére
A Fallout 3-ban is jók a frakciók, a New Vegasban meg egyenesen zseniálisak az egyedi történetek, küldetések, és a csoportok bázisai. Ezt a 4. részben is lehetett volna alkalmazni, de ehelyett minden csoport szemrebbenés nélkül tüzelni kezd, amint meglát.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
válasz micafighter #6038 üzenetére
Meg a Triggermen, meg a Gunners, meg a Children of Atom, meg a szintetizátorok, stb. Jó RPG ismérve
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
válasz Kareszovics #6057 üzenetére
Nagy ritkán olvasom ezt a témát, de látom, milyen sokan élvezik az építősdit, sokan hozzászólásban mutatják, mit és mekkorát épít, gyárt, fejleszt, vagy mit talált. Egyedül a címével van bajom a játéknak, komolyan. Mert ennek ugyanannyira van köze a Fallouthoz, mint a Fifához, vagy a Froggerhez.
Tehát a Nuka World sem hozott hihetetlen változásokat."The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
válasz Chabe89 #6060 üzenetére
Eszem ágában sincs never changing flame wart kezdeni, ezért már Redditen is kiosztottak a hátam mögött. De azért volt, aki egyetértett.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
Elszántam magam, eladom a Fallout 4-es holmijaimat. Ha valakinek anno kimaradtak ezek az ereklyék, egyezkedhetünk.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
válasz bLaCkDoGoNe #6590 üzenetére
Gyakran visszatérünk ide. Épp a napokban találtam rá egy videóra, amiben ismerős kritikákat hallottam a játékról, aztán rájöttem, miért Amit tavaly a Bethesda honlapjára írtam, idáig és egy reddit témáig jutott.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
válasz micafighter #6597 üzenetére
Egy ideje nem játszottam a játékkal, akkor is csak az alappal (de megérte nekem a season pass... várni kellett volna) és elmondom, mire emlékszem én ezekkel kapcsolatban: én akárkivel, akármikor, akárhol találkoztam, legyen az akármelyik kisebb frakció, mind megtámadott. A nagyobbak közül elsőre nyilván csak az Institute, de a Gunners, Children of Atom, Triggermen, stb. sosem hagytak békén. Miért? Míg a New Vegasban pont fordítva volt, akkor támadtak meg, amikor okot adtam rá (Powder Gangers, Boomers, Great Khans, mindegy), még a "rosszak" is. A New Vegasban többféle, más-más történettel bíró fosztogatók voltak (Jackals, Vipers, Fiends, Scorpions), és ha a fent soroltakat annak kell felfogni a négyben, akkor abban is... viszont akkor ez nagyon szomorú. Mert semmi másra nem jók, csak lelőni őket, mindenféle interakció vagy küldetés nélkül, ami eldönthetné a viszonyunkat. Fallout 3-ból példa lehet még a rabszolgatartók vagy a Talon Company, akik ugyan ellenségesek, de a karma határozza meg, hogy vadásznak-e. (Volt karma...)
A helyszínekre pláne nem emlékszek, azt tudom, hogy a legtöbb VAGY fulladásig volt no-name NPC-kkel, (zéró sztori, zéró interakció, zéró küldetés) VAGY ugye zsigerből lőttek.
Nem is kezdem sorolni a felejthetetlen helyszíneket a korábbi részekből... Ismeritek Ti is.[ Szerkesztve ]
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
Elég sokat írtam korábban az univerzumról, a szupermutánsokról is. Valamivel el kellett csapni az időt megjelenésig.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
válasz TheProb #6773 üzenetére
~150 órát mutat a Steam (amire kicsit ráhúztam még offline) és csak arra emlékszem, hogy lőni kellett benne. Többször, mint nem.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
válasz bitpork #6977 üzenetére
Olyan látványosan próbálnak elszakadni az elődöktől, hogy már az csoda lesz, ha adnak az Obsidiannak egy esélyt egy mellékágra. Pedig ők csinálnák.
[ Szerkesztve ]
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
Igen, szép lenne a fejlesztés több szinten is, de játékmenetben, történetírásban nyugodtan visszatérhetnének az alapokhoz, mert a következő résszel már most fenntartásaim vannak.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
Hogy ne lenne? Sosem játszottam a fantasy játékaikkal, de állítólag ott is visszalépés volt minőség szintjén (amit a Falloutban csak a vak nem vesz észre), szóval igen, vannak És a következőből biztos nem hagyják ki a minecraft-tamagochit, szóval hogyne lenne...
[ Szerkesztve ]
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
-
Új hozzászólás Aktív témák
- PNY RTX 3090 24GB GDDR6X XLR8 Eladó! 199.000.-
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P15 Szép Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i7-10850H 16/512 QUADRO T1000 4GB
- Surface Pro 9 i5-1235U 16GB/1TB 2027.01 Alza garancia
- Újszerű Macbook Pro 16" M1 Pro 16GB/512GB 100% akku + fekete dbrand felső
- Samsung Galaxy A20e 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen