- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- iPhone topik
- Poco M6 4G-ként érkezik a Redmi 13 4G
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
gp Az Activision némileg tisztázta a felbukkant félreértést az idei epizód méretével kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz csuvicsuva #15062 üzenetére
Azért is kapsz pontot ha kilépsz. Nem pozitívat, de a mínuszpont is pont, az alapján is berangsorol. Legfeljebb egyre rosszabb ligákba kerülsz.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz szimszonos #15110 üzenetére
Meg fogsz lepődni. Azért nincs többről infó, mert nincs több.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz szimszonos #15112 üzenetére
Egy időben nagyban űztem a creditszerzésnek ezt a módját. Akkoriban a Mercivel és a Maseratival elég jól lehetett keresni. Tizesével licitáltam rájuk, abból 1-2-ben még elérhető volt a megfelelő skill. Az FE. Kocsikat pár milliós haszonnal el lehetett adni, a többin meg túladtam annyiért, hogy ne bukjak rajtuk. Hogy mostanában milyen áron lehet velük kereskedni azt nem figyeltem. Egy ideje már megvan minden kocsim, azóta nem gyűjtögetem a creditet, mert úgysincs mire költeni.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Dtomka #15288 üzenetére
A havi Q&A-be néha hivatkoznak arra, hogy egy-egy funkciót vagy kocsit azért raknak be, mert sokan kérik, úgyhogy úgy néz ki figyelgetik a fórumos kívánságlistát.
De egyébként azt is írják, hogy support ticketben is fogadnak visszajelzéseket és javaslatokat. https://support.forzamotorsport.net/hc/en-us/requests/new -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz ONTECH #15314 üzenetére
Én vagyok. Felőlem gurulgathatunk egymás ellen is, vagy ha épp úgy adja ki, (bár mostanában erre sajnos nem volt példa) akkor szívesen nyomom kooperatívban az évszakos versenyeket a botok ellen, mert úgy jobb móka. Ha gondolod holnap kora este felé azt is megpróbálhatjuk.
peterkeT Volt valami olyan oldal is, ahol listázták, hogy milyen Ikea bútorok vannak az egyes "filmek"-ben. Szépen fel volt címkézve a kép, hogy Lyftharsyr kanapé, mint a katalógusban.[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz csuvicsuva #15353 üzenetére
Drifthez gyakorlatilag bármi jó a három kamionon kívül. A Formula Drift kocsik közül bármelyik jó választás. A Viper a legjobb, de az a legkevésbbé kezes, elsőre inkább talán a három Nissan valamelyike ad sikerélményt. Azoknak a tuningbeállításait lemásolva szinte bármilyen hátsókerékhajtású kocsit driftgéppé lehet alakítani. Nekem driftzónákra az RTR Spec 5 Mustang jött be legjobban, AWD tuninggal. De érdemes próbálkozni ilyen extrém hosszú tengelytávú kocsikkal (könnyű íven tartani), mint a Quartz Regalia vagy egyéb limuzinok, kisbuszok, esetleg extrém rövidekkel (teljesen valószerűtlenül csúszkálnak) is mint a Fiat 500, Mini, Isetta stb...
Amit még érdemes beszerezni az a BMW M6 FE. Nem a legjobb driftautó, de azért egész korrekt, viszont skillpontok farmolására az a legjobb. Párszor 5 percet csúszkál vele az ember a reptéren, aztán ráérez a driftre. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz parandroid #15368 üzenetére
Elvileg a Heads Up (car drop nélkül nyerős) sem olyan lehetetlen, mert az ellenfelektől elnyert kocsit nem veszi annak. Egy 7-es szintű kocsit még meg lehet úgy szerezni különösebb gond nélkül, az meg már gyakran elég a győzelemhez. Nem mintha én olyan gyakran nyernék. Bár mostanában megtört a jég, mert hosszú kihagyás után ma meg tegnap öt körből hármat behúztam. Hogy ez azért van, mert ráéreztem valamire, vagy csak az összes jobb játékosnak meglett a Porsche meg a Cougar, aztán otthagyták a játékmódot a fenébe a nooboknak, azt nemtom.
-
Kisgépkezelő
senior tag
A Chiront ráadásul akár már most is. Bár már maga a verseny elég vicces, mert a valódi Chiron mintha sokkal jobb lenne egyenesben is, meg kanyarban is mint a Lego. A kocsi meg aztán főleg egy vicc. Mintha mindent megtettek volna, hogy sehol senki ne használja a kocsit. Az S2 tetejétől is távol (985) van és S1-be nem lehet visszatuningolni. Gondoltam, hogy kap akkor egy driftes tunningot, mert a Veyron is egész jó driftre hátha ez is az lesz, de még driftfutómű sincs. Pedig az összes Lego kocsi közül egyébként ez a legjobb kinézetű szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Tibiajax #15563 üzenetére
Elmegy az 230-ig is, rendesen megpiszkálva bár errefelé mi szeretjük a felnőtt emberek mértékegységeit használni, ilyen ujj, láb, kanál, bögre, köpés, stb... helyett, úgyhogy maradjunk annál, hogy 370 km/h. Tedd bele a sport vagy a verseny váltót és módosítsd a végáttételt!
Szerk: Rally motorral a 390 is megvan.[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Tibiajax #15570 üzenetére
"alig gurul az autó a városban a kocsi és azt írja, 130km/h-val mész épp..."
A sebességérzet nagyban függ a field of view-tól. Minél szűkebb, annál lassabbnak érzed a kocsit. Vannak erre mindenféle számítási módszerek, hogy ha X méretű kijelzőt Y távolságról nézel akkor milyen FoV-ot kell beállítani, hogy jó legyen. Ha kicsit tudományosabban akarsz hozzáállni, akkor érdemes valami "sim racing fov" kifejezést beírni a keresőbe és az alapján elindulni, ha nem, akkor csak be kell menni a menübe és addig rángatni a csúszkákat, amíg érzésre valamivel jobb a sebesség. Bár bevallom nekem az általad kitalált megoldás leleményessége is tetszik. -
Kisgépkezelő
senior tag
A lego Chiron egyébként gyorsabb mint a sima, mert bő 250 lóerővel erősebbre lehet tuningolni. Azzal valamivel könnyebb elérni a szükséges sebességet.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Összesen 15. Egyébként a teleportálgatással eléggé meg lehet gyorsítani a dolgokat, de sajnos ezt kevesen tudják, vagy kevesen ütötték le az összes táblát, hogy ingyen lehessen csinálni. Főleg ha nagyobb távolságok vannak a feladatok közt, addigra én már általában legalább egyszer teljesítem. Olyan ugratóknál ahol csak az egyik oldalról lehet menni, szintén inkább megéri teleportálni, minthogy fél percet azzal töltsön az ember, hogy tökön, babon át caplasson vissza, hogy újra nekifuthasson.
Azzal is lehet gyorsítani a dolgokat, hogy ha az egyik állomáson skillpontgyűjtögetés van, akkor, bár azt írja ki, hogy a körön belül kell gyűjteni, de valójában bárhol gyűjtheted, a lényeg, hogy a körön belül kell "leadni", szóval ha úgy van, már akár az előző feladatnál össze lehet gyűjteni a pontok egy jelentős részét, aztán csak csodálkoznak a többiek, hogy amint feldobja a következő feladatot, már rögtön le is adsz fél millió pontot. Mivel mindig ugyanaz a sorrend (kb egy tucatnyi variáció van) ezért hamar meg lehet jegyezni, hogy mi után mi következik.
Persze emellett jó, ha rendesen tuningolva van a kocsi, és ha skillpontos feladat is van, márpedig szerintem kb a forzathonok felében van, akkor érdemes olyannal, aminek a skillfáján is ki van húzva minden amivel meg lehet gyorsítani a gyűjtögetést. Hoonigan RS200, M6 FE, 599XX Evo, Shelby Monaco, meg hasonlók jól jönnek az egyes feladatokhoz. Többnyire ha valami olyan jön, amihez az adott kocsi nem túl jó, pl: 599XX murvás driftre, akkor megéri vállalni az időveszteséget, hogy lecserélje az ember.
Érdemes olyan időben csinálgatni, amikor sokan vannak, mert bár 2-3 ember is elég hozzá, de marha unalmas, ha 15-ször kell megcsinálnod ugyanazt az ugratót egymás után. A két dlc-ben is van forzathon. Úgy vettem észre, hogy a szigeten többnyire könnyebben, gyorsabban megvannak, viszont a legósban van 1-2 ami még nagyobb csapattal is húzós. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #15638 üzenetére
Gondolom a Lego Chiron-os havi riválisra gondolsz, azzal a három váltakozó ívű jobbossal a végén. Annak az a trükkje, hogy akkor kell fékezni, meg többnyire kormányozni is, amikor lehet. De az egész pálya arról szól. Mentem kicsit a szellemed mögött, én úgy láttam, hogy te nem ott kezdesz fékezni. A dombtetőn lévő hajtűkanyar előtt van az az enyhe jobbos, az emelkedőn, a zászló előtt egy kicsit jobban emelkedik, a zászló után meg egy kicsit kevésbbé. Ott sokkal előbb, még a zászló előtt kell kicsit ráfékezni, mint ahogy te fékezel, és ott ahol elkezdesz fékezni ott kiengedni, mert ahogy hirtelen csökken a meredeksége az emelkedőnek, megdobja az autót és nincs már annyi tapadásod, hogy hatékonyan tudj fékezni. Azzal meg kell várni amíg visszahuppan az autó. Remélem így lerajzolva a dolgot látszik, hogy mire gondolok.
Egyébként meg legalább ketten vannak a fórumon akik jópár tizeddel előztek meg engem, úgyhogy inkább tőlük kérj mesterkurzust!rdt89: Lehet a sima Chironnal is, próbáld meg azzal! Egyébként a Lego Chiront valószínűleg direkt csinálták ilyen rosszra, mert korábban a Lego Sennával kapcsolatban pont az volt az állandó panasz, hogy nehogymár egy legóautó legyen az egyik legjobb kocsi a játékban. Ha van rajta sapka az a baj, ha nincs akkor meg az.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz csuvicsuva #15685 üzenetére
Schumacher.
Nem kell D-vel X-ellen menni, meg X-el D ellen. Csak annyi a feladat, hogy teljesíts egy showdownt X-el meg D-vel, de az mindegy, hogy mi ellen. Még nyerni se kell a kiírás szerint, bár nekem sikerült egyébként D-vel X-et verni, pont mint a mesében. Előreengedtek, aztán valami pár századdal vertem őket egy D500-as Honda Prelude-el.Nekem 39.95 a Bugattis. A kocsival mondjuk nekem nincs bajom, de azon a körön megvan majdnem minden kanyartípus amit nem szeretek ebben a játékban.
CJ4567: Én nálad 39.395-öt látok.[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz csuvicsuva #15753 üzenetére
A heads uphoz elvileg nem kell megtartani a minit. Ellenfelektól elnyert autókat legjobb tudomásom szerint használhatsz. Viszont a pacifistet kétszer is megcsináltam, de azóta sem hajlandó megadni. Az viszont eddig fel sem tűnt, hogy offline is lehet nyomni, pedig már lassan negyed éve bennmad a játékmód. Akkora hülyeségnek hangzik az offline BR, hogy fel sem merült bennem, hogy létezik ilyen. Nem mintha eddig bármilyen más BR játékkal 20 percnél többet játszottam volna, szóval sok tapasztalatom nincs.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz csuvicsuva #15771 üzenetére
Ha fizikailag is offline az ember, akkor nem is enged eliminatort indítani, úgyhogy több mint valószínű, hogy mégiscsak online az, hiába offline módból indítod. Az meg már nekem is feltűnt, hogy mivel elég hamar rá lehet unni a játékmódra, így feltételezhetően a jobb játékosok nagyobbik része már rég megszerezte a két exkluzív autót, aztán hagyta a fenébe az egész játékmódot, aztán maradtak a kevésbbé ügyesek. Egyet azért indítottam, hogy megnézzem, de nekem az általános bénaságon kívül nem tűnt fel semmi különös. Tényleg elég gyakran mentek úton, de szerintem többnyire teljesen értelmes taktika, hogy inkább ragaszkodik az ember az utakhoz, minthogy oroszrulettet játsszon az erdőben, egyszer ragequitelt is ellenem valaki, ami szintén nem botra vall, meg azért ha úgy volt, akkor nyomták tökön babon át.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz SidCorky #15773 üzenetére
A Porsche 911 GT3 RS Preorder az egyik. Az nem teljesen exkluzív révén, hogy preorder, de azért elég ritka. A másik a Mercury Cougar Eliminator viszont csak ott beszerezhető. Mindkettő elég jó kocsi.
H3XHUN: XBO Elite kontollerem van. Ahhoz nekem a steering linearity 60-ra van állítva, a belső deadzoneok 0-án a külsők 100-on mind. A vibrációt meg kikapcsoltam, mert engem idegesít. De ez inkább csak személyes preferencia kérdése.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #15783 üzenetére
Ha csinálsz egy képet/festést/tuningot/pályát és megosztod azért kapsz egy kevés xp-t, de sok pontot (meg némi creditet) azon lehet szakítani, ha mások letöltik, használják, lájkolják. Nekem az a tapasztalatom, hogy tuningot azért töltögetnek szép lassan, festést is, de azt ritkábban, viszont van egy csomó képem és pályám, de azokra egyszer nem nézett rá senki. Mondjuk kb. én is ilyen arányban szoktam másoktól tölteni. Tuningot rengeteget, néha egy-egy festést is, de pályát vagy képet sosem. Pályáknál akkor is kapsz pontot, ha te mész rajta, de szerintem az 5-ös szinthez annyit kell menni, hogy azt még ilyen 5 másodperc és nyersz típusú pályán is túl sok lenne. Lehet azzal csalni, hogy megosztod, megszünteted a megosztást, aztán megosztod újra a dolgokat. Erre akár egy billentyű/egérgombos makrót is lehet írni kb fél perc alatt, de elvileg ha nagyon túltolod a dolgot, akkor letiltanak, aztán többet nem tudsz megosztani semmit.
Talán a legjobb megoldás az lenne, ha összefognánk itt a fórumon aztán belájkolgatnánk egymás dolgait a hubon. Abból baj nem lehet. -
Kisgépkezelő
senior tag
Megnéztem meg lájkolgattam mindenkinek a fotóit, aki innét a barátlistámon volt, aki meg nem, azt előbb felvettem és csak utána. Szeretném kérni, hogy cserébe nekem is küldjetek egy kicsi lájkenergiát. Én játszom WorthyCheetah17 nickkel.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #15830 üzenetére
Megvan. Tök jó festéseid, meg matricáid vannak, azok közül is töltöttem egy-egy tucatnyit. Látszik, hogy etéren velem ellentétben a mennyiség helyett inkább a minőséget tartod szem előtt. Meg ha már ott voltam az egyedi pályáid közül is kipróbáltam néhányat.
szpeti: Elvileg tegnap neked is mentek tőlem a lájkok a képeidre.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Tibiajax #15888 üzenetére
Átutazol a legóvölgybe, lesz ott valahol a reptértől északra egy verseny, azt teljesíted a lehető legkönnyebb drivatarral szemben, aztán megkapod.
csuvicsuva: Azok a Ķönigsegges futamok viccesek voltak. Nálam folyton bejött dobogós helyre egy Regera. Akinek esetleg nem lenne meg, 1650 kg, 1750 Le, 2150 Nm, és nincs hozzá összkerékhajtás. Száraz aszfalton is kereszbe akar állni elindulás helyett de a drivatar szügyig érő sárban szakadó esőben simán úgy rajtolt vele mint én az összkerekes CCGT-vel. :D
-
-
Kisgépkezelő
senior tag
Az még hagyján, hogy kevés a terület, de szerintem azon belül is igen kevés rajta az értelmes pálya, mert itt ott olyan farok mód rajzolták meg az utakat, hogy az képtelenség. Szerintem a térképet és a versenyeket két külön brigád tervezte, és nem szoros együttműködésben. A pálya felét fel sem használták és szerintem többnyire nem azért, mert gondolták, hogy hagyjanak helyet az egyedi pályáknak, hanem mert egyszerűen nem tudtak vele mit kezdeni. Őszintén... derékszögben találkozó szűk kétsávos utakon mi a fenét kezdjen az ember 1000 lóerős szupersportkocsikkal?
A legósban, de főleg a fortune islanden sokkal jobbak az utak, de ott meg nincs online és riválisokban is alig mennek olyanok akikhez érdemes mérni az idejét az embernek. Én már annak is örülnék, ha a két DLC területét jobban kihasználnák. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #16003 üzenetére
Volt már párszor heti verseny amihez azok kellettek. Egyébként szerintem elég állatok. Az Auto Union Type D nekem az egyik kedvencem a játékban. Egyrészt gyönyörű, másrészt B700-ban egy igazi vadállat sprintversenyeken. Riválisokban simán oda lehet vele érni a top 1%-ba, és online versenyekre is meglepően jó választás. Meg úgy egyáltalán tök jó érzés, hogy épp annyira menne a saját feje után a kocsi, hogy kicsit küzdeni kelljen az irányításával, de azért még teljesen kiszámíthatóan viselkedik minden helyzetben. A
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz szpeti40 #16006 üzenetére
Utcai rajthelyekről sajnos nem lehet egyedi útvonalat csinálni, és más helyről sem engedi, hogy utcai versenyt csinálj. Nem tudom miért nem engedélyezték. Én a fapadossága ellenére szeretem a pályaszerkesztő funkciót, és néhány utcai versenyes rajthelyről tök jó útvonalakat lehetne rajzolni.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #16107 üzenetére
Felbátorodtam én is azon, hogy nektek ilyen jól adja most a ritka kocsikat, úgyhogy rákerestem ma a 720S PO-ra. Kb. harmadik próbálkozásra be is adta, erre basszus én is rálicitáltam kivásárlás. Amikor kiírta, hogy sikeres volt a licit, akkor kapcsoltam, hogy ezt eltoltam, de kivásárolni már nem sikerült időben. Utána még vagy két percig próbálkoztam azalatt bezzeg egyet se adott. Vagy negyed éve nem vettem semmit AH-ból, arra sem emlékeztem már, hogy mit kell nyomni, csak örültem, mint majdom a farkának, hogy beadta.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #16118 üzenetére
Hát ami megvehető, azt már megvettem, úgyhogy csak a McLaren és az Aston po, meg a Capri fe hiányzik, ezért ingame neppernek nem fogok már felcsapni. A Caprihoz, hála a múltkori lájkoljuk egymás képeit akciónak, már csak a blueprinter hiányzik, az meg csak meglesz előbb utóbb, a két PO-t meg bedobhatnák forzathon shopba húsvétkor.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz csuvicsuva #16133 üzenetére
Nemtom milyen ajándék volt, de rájöttem, hogy az nem is hiányzik. Úgyhogy csak a MC, meg a Capri kell.
-
Kisgépkezelő
senior tag
A top gearesben egyébként külön megvannak írva az audiokommentárok arra az esetre, ha levágod az utat. Látszik, rajta, hogy egy kicsit több energiát fektettek, bele mint az utána következő két sztoryba. Egyébként ahogy nézem, a nagy Track-Tor kitiltás+eredménytörlés közben véletlenül kitörölték a Top Gear-es feladat leaderboardját is.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Nem gyorsulni kell vele, hanem országúti sprintversenyt menni.
Szerk: látom közben megelőztek. Egyébként tényleg gondok vannak a magyar fordítással. Egyrészt ezért, másrészt azért, hogy könnyebben boldoguljak az angol nyelvű, tuning tutorualokkal, elég hamar átállítottam angolra a játékot.[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz lanszelot #16260 üzenetére
Emlékszem vagy 20 éve az id Tech 3 (Q3A) engine mennyi mindent befolyásolt a kliensoldali framerate. Nem vagyok benne bizros, hogy a forzában is ez a helyzet, de annyi biztos, hogy volt már példa arra, hogy fontos értékek, pl: ugráshossz, lépészaj, fegyverszórás függött fps-től, AAA játékokban, úgyhogy miért ne lehetne hasonló hiba a forza kódjában is?
-
Kisgépkezelő
senior tag
Mi most Qkackcával megpróbáltunk egy Capri FE és egy McLaren PO átadást. A PO-t lenyúlták előlem a fenébe, de utána a Caprit szerencsére sikerült leütnöm. Örök hálám neki.
IntelKiller7: A sarló kalapács, vörös csillag stb... az vitatottabb megítélésű jelkép. A volt VSz. országok többségében köztük nálunk is tiltott önkényuralmi jelképek, de nyugaton nem azok, és nem is törődnek vele, hogy másutt azok. Volt már ebből mindenféle pereskedés nemzetközi bíróságon, Magyarország vs mindenféle egyéb entitás közt, de ezt inkább hagyjuk.
Sidorovich: Több mint valószínű, hogy kicsit lusták voltak a fejlesztők és a Forza Motorsportból nem túl sok módosítással átvettek egy szimulátorosabb kormányos irányításmodellt, miközben a Horizonhoz annál sokkal arcadeosabb illene. Talán a legjobb két videó amit eddig a témában találtam. (Első, Második) Talán a második a hasznosabb. Beszél mindenféle beállításokról, meg egyebekről, de sajnos ő is arra a konklúzióra jutott, hogy nem minden esetben működik úgy a kormány, ahogy kéne neki. Az egyik legnormálisabb fazon az összes forzás youtuber közt, az ő szavára adok, meg nagyjából nekem is ez volt a tapasztalatom, bár én mindössze pár órára tudtam kipróbálni a játékot kormánnyal.
csuvicsuva: Az, hogy mennyi pontot kapsz, nagyban függ attól hogy milyen besorolású ellenfeleid vannak. Képletet sajnos nem tudok, azt sem tudom, hogy elérhető e, de az biztos, hogy ha egy erős mezőnyben érsz el jó helyezést, az többet ad, mintha gyenge mezőnyben érnéd el, és rosszabb helyezés esetén is kevesebbet buksz.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz parandroid #16375 üzenetére
Elég szépen le lehet vágni a kanyarokat, ha előtte kibontod a kőkerítést. Direkt kipróbáltam, mi a legalacsonyabb osztályú jármű amivel még megy. B700-as Jeep CJ5-el még sikerült, dél felől indulva, C-ben már nem adta ki semmivel sem.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz lanszelot #16439 üzenetére
Az igazi kín a Cross Country Rivals, ahol erre még rájön az is, hogy ha rosszul érkezel, és ha épp csak lekoppan a sárvédő széle, azt is ütközésnek veszi, és bukod az eredményt. Normális futóműbeállítások persze csökkentik ennek az esélyét, de azért akkor is marha idegesítő tud lenni, amikor megyek egy jó kört, aztán érvénytelen, mert van egy fagyott vakondtúrás a hó alatt, amin hülyén pattanok. De egyébként nem rossz a CC, csak nagyjából meg kell tanulni, hogy melyik huplit melyik irányból érdemes megközelíteni, hogy meglegyen a flow élmény.
A Streetrace sokkal rosszabb, ahol bármikor eléddobhat a randomgenerátor két egymás mellett elhaladó autót, egy beláthatatlan kanyar közepére. Azért nagy kár, mert némelyik Street pálya nagyon kellemes nyomvonalú, de senki se játszik rajtuk, mert mindenki utálja a random elemeket a kompetitív játékmódokban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Videós, mozgóképes topik
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Villanyszerelés
- BestBuy topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Bestbuy játékok
- Politika
- Motoros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen