Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tboy93

    nagyúr

    válasz xcbiker #30818 üzenetére

    Na rakerdeztem havernal a toyotara, neki is ilyen van, toyota clubban is igen aktiv.

    Az 1.4-1.6 benzinmotorok 2005-ig olajevosek voltak, akar 1L-t is benyeltek 1000km-en. Anno gariban csereltek 7 éves korukig, vagy 150 e km-ig. Szar olajtol hajlamos volt elkokszosodni az olajvisszavezeto furat. No szoval aminek csereltek a motorjat annak nincs motorszama, csak motorkodja van. Ezekkel mar nincs para, nyugodtan megvehetoek. Ezen kivul a benyasoknal meg a szivosor szokott elrepedni, gázadásra műanyag zörgést lehet hallani. Elvileg nem okoz problemat, de zavaro és kb 200e egy új szívósor. A 2005 utan gyartott autokba lengyel valto kerult, C150-es, annak a hátsó csapágya el szokott fáradni, 80-200e a javítás, attól függ mennyire lóg. Ezt onnan lehet eszrevenni hogy bug, illetve uresben zorog, de ilyenkor mar nagyon a veget jarja. Futomu, elektronika agyonuthetetlen, rozsda nem jellemzo. Ha rozsdal valoszinuleg torve volt. Dizelnel ugye a szokasos dolgokra kell odafigyelni, befecsi, nagynyomasu, egr... tipushibaja a dizelnek nincs. Kettostomegu, dfp nincs benne. 100-150e körül el szoktak kopni a porlasztócsúcsok, de kb 50e- ből felújítható, és újabb 150e-ig nincs para. Ha jó gázolajat tankoltak mindig, akkor ez se biztos. Kb ennyi :))

    !Overdose! :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák