- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Netfone
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Kena: Bridge of Spirits - Bemutatkozott az Xbox változat
gp Végre bejelentették, hogy újabb platformra is ellátogat a teljes kiadás.
-
Június 13-án mutatkozik be a Honor első kagylótelefonja
ma Méghozzá úgy tűnik, a legnagyobb akkumulátorkapacitást kínáló kagylótelefonként.
-
Computex 2024: Wi-Fi 7 mesh router az Acer receptje alapján
ph Az oldalán hullámmintázatot viselő, talpas konstrukció MLO segítségével igyekszik új szintre emelni a jelminőséget.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
-
Integra
titán
válasz zolynet #25592 üzenetére
tisztában vagy vele, hogy nem 5 éves autót használsz, akármilyen szuper is. enyém is lassan 15 éves, akármilyen szuper. ezek a dolgok előbb-utóbb, ezeknél a hondáknál inkább utóbb elkopnak, cserére szorulnak. ezt tudatosan vállaltam, most itt az ideje, megkell csinálnom, muszáj, különben magamnak fogok már rövid távon is kárt okozni. nem éri meg.
te is ugyanitt vagy, kikell cserélned azokat a komponenseket amik most kezdenek elöregedni és kihúztak 10-15 évet.
"sokaknál nincs is annyit egy autó h megérje ez a gyári buzulás" - nos, ezért is van annyi minősíthetetlen állapotú autó a piacon, teljesen egyenes következménye és törvényszerű. nincsen ezzel baj, csak nem szabad állandóan azon problémázni, hogy miért nem vigyáz senki az autójára. az okokat mind tudjuk, tisztában vagyunk velük.
aki meg locsolja rá a pénzt, mert fontos neki és vigyáz rá, és eladná, jön a köcsög és elkezdi osztani az észt, hogy ennyit nem ér meg, hülye vagy, hova képzelsz már, kit akarsz lehúzni... kurvannyát az ilyennek meg a nyomorának. persze, vágom, ez is törvényszerű, ahogy az én reakcióm is
tehát most te is végigrágod a sztorit és kitartasz, vagy eladod és veszel egy fiatalabb autót, akármennyire szereted a mostanit, mert nem úgy ismertelek meg, aki hagyja az autóját elrohadni. úgy tűnik, most kezd el nálad is felszállni a honda köd, hogy sosem lesz más autód etc etc. sok jó autó van még, mindig is volt, újabbak is. és ilyenkor már jön a kérdés, hogy megéri e locsolnod e rá a pénzt, mert az anyagi lehetőségek korlátozottak és még lesz csere alkatrész bőven.
kurva jó autók ezek a hondák, a legjobb korszakból. de csodák nincsenek.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz zolynet #25594 üzenetére
na, jól van megnyugodtam
naná, hogy kezdd egy használt jobb hátsó fékkel, ha az működik, akkor tökéletes, ne is menj tovább, én sem mondanék mást lekell szépen pucolni, kitakarítani és 100%, hogy jó pár évre hibátlan lesz[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz zolynet #25602 üzenetére
ááá, semmit, anyagi részébe bele sem gondolok, mert jelenleg életem legnagyobb szívásában vagyok benne vállalkozásilag.. de még itt vagyok élek és élni fogok
de vakon is milliós nagyságrendet tippelek, 2-3 millio huf biztosan. szívó tuning aranyárban van. ezért is megy mindneki alapvetően turbósítás felé....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz zolynet #25742 üzenetére
nyári gumiméret 205/45r17? remélem ez csak valami elírás..
szép autó, mi a múltja hogy telifény és motortuning?
egyébként az autó itt áll kint szentendrén a kovács ferinél, a múltkor voltam nála olajat venni és nekem is feltűnt a kertben, plusz a matrica a szélvédőn. meg ott van a fotón a piros t4-es is mögötte[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #25749 üzenetére
Szerintem kizárt a 16", enyém is éppenhogy csak elfér
Ja értelek, akkor viszont vásárlás előtt a padra tolnám, hogy tényleg 250 ló van-e benne (a továbbiakban meg ima, hogy ne kelljen rá dominóvárként költeni) Van is róla egy hosszabb cikk, régebben olvastam, nem emlékszem hogy van e benne lsd, de nagyon kérheti
Nem tudom mit csinálhat ez 205/45 R 17-es gyári méretű papucsokkal, főleg még egy átlagos utcai gummával. Az én gyári biciklim ilyen hidegekben már 2-es fokozat vtec váltásra is csavarja az orrát
.(#25748) Pompi: +1
[ Szerkesztve ]
-
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #25763 üzenetére
A hideg flaszter csak olaj volt a tűzre
Nem tényleg, tehát nem olyan mint amilyennek vártam.
VTi-re viszont tökéletes, mégegyszer vennék rá olyat gyári méretben. Haveromnak is ajánlom a 4gen Prelü-re, jó áron kínálják most, meg látta a vti-n milyen jól viselkedett.
Szerintem nálam alul van méretezve a gyárilag megadott gumiméret a motorhoz képest, de lehet tévedek, mindenesetre a tapasztalatok erre mernek következtetni, na de nem károgok tovább -
Integra
titán
válasz zolynet #25763 üzenetére
jaja, csúcs kunyhó és hankúk gumik nagyon ott vannak, szépen csöndben a sarokban, de szárazon óriási potenciál van bennük, az rs2-vel én is nagyon elégedett voltam, ad07 szintű gumi volt, sőt szerintem picit jobban is tapadt. ráadásul angoloktól pofátlanul jó áron ház elé lerakva vettem az utolsó szettet, igaz 4 éve, 245-ös euró-nál, 116ezerért, 215/45r16 méretben.
tavasszal viszont gumicsere, vagy rs3 vagy ad08. könnyen elképzelhető az ad08 lesz, mert az rs2 viszont esőben korcsolyapályává változtatta az utat, mondjuk egyenes fékezésben jó volt, de így is életveszélyes tudott lenni. ahogy olvasom esőben meglepően jó az ad08 - már legalábbis a többi száraz versenygumihoz képest.igazából nem fogom széthajtani, télikerekek vannak rajta, le sem cseréltem tavasszal, nincsen mire, slick a nyári gumi már csak nem akarok már motorról lefagyni nap végén, kezd nem egészséges lenni a 8-10 fok és driftelek minden kanyarban kb..
hátsó dob is megjött, természetesen az új tűzkarika meg egyéb szerelvények még mindig nem..
nekem csak ennyit mond: szeretnéd elvinni az autód? mikor? mondjuk akár most is. - vip vagyok, nincsen vérszívás szóval már csak egyszer kell bkv-ra szállnom, mackónadrág, edzőcipő, hátsó dob nagy csomagban, nem fogok kilógni az utasok közüldeath:
mi a pontos gyári méreted?[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz zolynet #25793 üzenetére
bevallom 3-4 alkalommal voltam ott 5-6 évvel ezelőtt.
soha többet. vannak rendes srácok akikkel jót lehet beszélgetni, nem tagadom, de nem szívok egy levegőt a suttyó, borzalmasan egyszerű, mérhetetlenül felületes és ostoba többséggel. nekem egy pillanatig sem éri meg, 50-et zuhanna az iq-m......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
m3tr0
senior tag
válasz zolynet #25812 üzenetére
Nekem tetszik a felni, csak most váltanék ha lenne olyan amit keresek, de ha nem lesz akkor megmarad.
Cserélném (eladás is szóba jöhet) Drag DR20 15"-os 4x100-as 7J ET40-es felniszettemet sok küllős (BBS LM,RM,RS style,replica ) vagy Schmidt Modern Line felnire természetesen ráfizetéssel.
-
nagyúr
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #25868 üzenetére
Nem akarok költeni, de aztán sosem bírom ki, mert baszigálja az kis fantáziámat mindig valami
Sajnos mindkét oldalon jelen van ez a csúfság, lehet valami nonFl betegség, de ez legyen a legkevesebb.
Fóliával oldom meg, igazatok van!Inti - hát nem hiszem, hogy lepukkant taligának néznék pont a tiédet Bár amikor vettem a ctr-t az exem azt mondta (mert ugye intit akartam nagyon) hogy hülye vagyok mert ez úgy néz ki azokkal az első lámpákkal mint egy hitler idejéből való harcijárgány Annyyááád...hát nem értettünk egyet
Erre meg több hölgyemény mondta, hogy a legszebb autó amit valaha látott (vagyis másoktól hallottam vissza, nem direktbe nekem mondták, tehát lehet némi igazságalapja), nem értem én ezeket, de jólvan..[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz zolynet #25916 üzenetére
már elhoztam rég, csak tegnap fel akartuk tenni az új dobot és visszamentem. persze erre a rohadt csőre nem lehetett. imi számolt vele, de nekem meg nem mondta. gyorsan megcsinálták a kipufogo klinikán, fél óra és kész volt, de amilyen unott és undor volt az ember aki csinálta.. mert, hogy útál ilyet kijavítani, mert ha nem pontosan hegeszti vissza a helyére a csonkot megfelelő szögben, akkor ugye nem fog visszamenni a helyére, mert nem fogja meg a gumicsonk. bazeg, ez a dolga, faszt rinyál. érdekes, mikor kimorogta magát, talált egy alkoholos filcet és bejelölte flexelés előtt, hova kell visszahegesztenie..
viszont tényleg flexelni kell az ilyet, mert nem lehet a belerohadt karika gyűrűmaradékot kiszedni, kikell ütni, azt meg csak így lehet. tényleg feleslegesen hisztizett, mert rendesen megcsinálta.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz zolynet #25918 üzenetére
ezek után a végén azt mondtam neki, hogy köszönöm a segítséget. meg se szólalt, ráfújt egy kis primer-t és mondta, hogy pasztázzunk, azt sem a szemembe nézve, majd elment másik autót hegeszteni.. mindenki más tök rendes volt..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Tomics
addikt
válasz zolynet #25926 üzenetére
Köszi!
Tudom, hogy ezek már koros autók és költeni kell rá. 600-800k-t szánnék a megvételre és azon felül még egy 200-300k-m a szervízre. (utána meg évi 100-150k-m a fenntartásra (ebbe nincs benne a benzin/biztosítás/adó).
Attól félek ha beleszaladok egy olyanba aminek tropa a futóműve, vagy gumit kell venni rá, vagy kopottak a fékek, esetleg előjön valami komoly probléma a motorral/hajtással, akkor már mindjárt ott vagyok hogy 100k, plána ha egyszerre jön minden. Én meg elég maximalista vagyok, mindenből a legjobbat kapja és ne legyen semmi baja. Mivel nem vagyok autószerelő, ezért a munkadíjra is gondolnom kell és csak olyan kézbe adnám aki ért is hozzá (így meg is kérné az árát gondolom...). Meg az is aggaszt, hogy sok helyen olvasom hogy 2 millát ráköltöttek mire jó állapotba hozták, ebbe a hibába meg nem akarok esni
Sajnos a szabad ég alatt fog állni télen is, ezért jó lenne egy olyan ami nem rohad, vagy kis pénzből javítható a karosszéria.
Na felkeresem a fórumot is és gyűjtöm az infókat!
Persze egyszerűbb lenne egy Suzukit, Opelt, VW-t venni 4-5 literes fogyasztással meg alacsony fenntartással, de nekem kell a vezetési élmény és hogy tettszen az autó
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
Integra
titán
válasz zolynet #25934 üzenetére
néha tankolok ott, ha egyik barátnőmet hazaviszem, nem figyeltem még ezt meg. pedig minden tankolást rögzítek telóban. természetesen meghibásodás előfordulhat, de ilyenkor lekellene zárni az adott kútfejet.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz zolynet #25940 üzenetére
"Azóta csak mol/ shell" - ezt te hogyan értelmezed? elég egyértelmű.
bárhol megtankolok bármit, csak röhögök az ilyen beírásokon.. egyszerűség és felületesség netovábbja az ilyen általánosítás, kijelentés. olajmultis tapasztalat nélkül se félnék, de sok évvel a hátam mögött meg egyenesen parádé ilyeneket olvasni.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #25981 üzenetére
Oké bubu, evo nekem is böki a csőröm, de kitartani is sokszorosa és benzinből is a dupláját kéri, ami nekem már sok és rettegnék minden nap, hogy mi történik, ha egyszer bedobja a csiga az unalmast, ki tudnám-e fizetni vagy sem, nem mernék utánanézni sem, és nekem turbo örökös visszahűtése is elég körülményes lenne..
Kéne, viszont csak is ha van egy másik autó mellette, de félek nem tudnám kitartani[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #25983 üzenetére
Élőben én sem beszéltem még tulajjal, népítéletet viszont rengeteget olvastam, ami szerint be tudja verni sokszor 20-at is városban.
Na ehhez képest én 11-től többet még nem tudtam megetetni az enyémmel, vagyis nagy átlagban mindig 11l a fogyasztásom.
Arról már nem tudok mit nyilatkozni, hogy mi van ha cserélni kell egy kopóalkatrészt. Azt mondom, hogy Subaru Impreza WRX STi, lehet felcsillan a beszerző szeme, rád mosolyog és azt mondja, na akkor nézzük
Sokszor belegondolok, ha turbós autóm lenne, akkor hány olyan kellemetlen alkalommal szembesülnék, amikor ki kéne várnom azt a pár percet, hogy visszahűljön.
Az oké, ha élményautónak van tartva és A-ból A-ba megyek, vagy csak korlátozott helyekre ahol nyugodtan semmitől és senkitől nem zavartatva visszahűthetem, de ahogy a pc-sek mondanák 24/7 -ben sokszor kellemetlen, akkor inkább meg sem húzatom, akkor meg minek ilyen autó?Én ezt csak úgy tudnám megoldani, ha lenne mellette mégegy másik
Persze adom, az élmény teljesen más, ég és föld főleg egy type-r hez képest, ahol az ülés kicsit nyomja a hátadat ha elengeded magad és padlógázt nyomsz, szóval összehasonlíthatatlan a kettő A haverom 90 lovas tdi-je jobban ver az ülésbe
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz zolynet #25983 üzenetére
szerintem azért egy ctr vs sti üzemben tartás meccselésben a bubu húzza a rövidebbet. olajcsere, üzemanyag és kopó alkatrészek, ebben biztos vagyok. és most nem a turbóról van szó. akinek meg nincsen mindig 300ezre turbóra ha netán kéne, az ne vegyen ilyen autót. olcsók ezek az autók, de az üzembentartás azért pillanatokon belül leeheti a gatyádat.. még az evo is alacsonyabb költségekkel jár.
ahol és ahogy az outlanderrel eljárok 10.5 liter körül, ott a forester xt-vel 14 literrel járok alaphangon....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
honda23
aktív tag
válasz zolynet #25993 üzenetére
Itt van pl Elmör
autója, sokkal többet ér, igen vannak kivételek, de az kb 1-2%Én a nagyon átlagos, vagy átlag alatti civicekről beszélek, amelyek nagyon túl vannak árazva a magyar piacon, mert csak pl kevés 160e km van benne 250 helyett...
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
neduddki
nagyúr
válasz zolynet #25983 üzenetére
HI!
Hugo kedvenc uccaja;- ) subaros esmerosok ide horgyak, megf vannak elegedve esn si beszltme a sraccal nagyon korektul elmondott idnet amire kivancsi votam
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #25993 üzenetére
Nem adtad még el őket?
Nem tudom, szerinted mit kérjek az idén tavasszal vásárolt T1-R garnitúráért? 3e km van bennük.Ami az autót illeti az egy dolog, hogy a tulaj mennyire tartja, vagy hogy mit kaphat érte.
Mennyiért adta el a Skunk2 cuccokkal telepakolt szívóban 251 lóra felhúzott fehér EP3-at a srác, aki nyáron még fix 4 millát kért érte?
Utoljára 2 milláért volt fent, ha azóta egyáltalán eladta, pedig 3-at játszva ráköltött szerintem csak a hirdetésében felsoroltak alapján!
Arra meg tisztán emlékszem, hogy 2 éve karácsonykor egy fórumozó 1.3m ért vette meg a 40ezer km-es első tulajtól származó bordó 1.6 VTi-t, na az talán megérte az árát, csak azért mert full full minden gyári volt rajta.Elhiszem, hogy Te a legjobb helyre vitted, és mindenből a legjobbat adtad neki a felújításkor, ezt magadnak
a saját lelki világodnak csináltad így meg, és nem azért, hogy eladd (szerintem), mivel senki nem fizetné meg az árát amit ráköltöttél. Én pl. ha meglátok egy generálozott pöpec, és egy full gyári, de nem makulátlan állapotú hirdetést, akkor a gyárit választanám.Ott van pl. az EP3-am, 1 millás zenecucc benne, Brembo fékrendszer, Mugen cuccok minden felé, fl első-hátsó lámpák, AEM szűrő, majdnem teljesen hibátlan bódé stb.. ez mind munkadíjjal, fényezéssel minimum 2 milliás plusz az autó árán felül, én meg megkínáltam 6 ezer eur-t ami az akkori árfolyam szerint még 1.8 milla sem volt és pár perc múlva hívott is vissza a tulaj, hogy vihetem, minden egyes gyári alkatrészével és annak csavarjaival együtt (két autóval alig bírtuk elhozni, volt ám cumó ), de ottvan a vti-m is, amivel nem akarok már unalmas lenni, de azt legalább feltételeztem, hogy kapok érte annyit amennyit bontószökevényekért bekérnek a hahus tulajok, hát volt mit nézni..
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #26003 üzenetére
Ne is mond, én is kapizsgálni kezdtem az elmúlt hetekben.
Ugyanis az ismerősöm a kezembe nyomott 300 rongyot, hogy vegyek az FN2-jére Skunk2 direktszűrőt és leömlőt.
Az a baj, hogy ettől semmivel sem lesz jobb, max rosszabb, ehhez illene még egy hondata flash pro, ami alaphangon 200+ ezer, és kikapni a középső dobot, mindezt beprogramozni, beszerelni és nyerne vagy 10 lóerőt több pénzért mint amennyiért én idén eladtam a VTi-met ez betegség mán, rohaddrága basszusT1-R meg VTi-re egyszerűen tökéletes, extra tapadás, esőben is kiváló, és a tapadás/kopás indexe is kiváló
Remélem sikerül majd eladni nekem is, engem sem sürget az idő, csak hát kiaza gyökér aki 205 17"-es gumit vesz, nagyon mellényúltam veleInti - igazából a víz nem érint, nem hajtom esőben, max. csak ha váratlanul elkap, vagy nagyon muszáj menni valahova és nincs más lehetőség
Az a cél, hogy szárazon legyen odaverős, arra akár semi-slicket is vehetnék, de nem akarok annyira a végletekbe menni, mert előfordulhat hogy esőbe keveredek, de lehet (nemtom) a zsaruk, műszakisok sem néznék jó szemmel, sokkal drágább és gyorsabban is kopik, gyakorlatilag 10e alatt kukahonda23 - jaja, ő az Én már a 6os evot is megtépáznám, és gurulnék is vele egy repülőt
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #26068 üzenetére
Nem én padkáztam meg, így vettem már
Mindenképp akarok másik felnit venni, és ha találnék megkímélt állapotú gyári felnit, akkor lehet azt venném meg, ez meg megmaradna felújítatlanul télire.
Az viszont lutri, ha veszek használt felnit, főleg ha 150+ ezres gumikat teszek rá aztán a felni miatt baj lesz a futással, mert a mostaniak tényleg tökéletesek, leszámítva az esztétikai hibáitFelújíttatom akkor szerintem, egyre többen rábeszéltek bíztató szavakkal!
Szépen megcsinálták, Szegeden környékén nem néztél szét annak idején amikor csináltattad? Ott esetleg tudsz ajánlani?
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs