- iPhone topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
Hirdetés
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nandow
aktív tag
válasz zolynet #60426 üzenetére
Nálam az a baj, mindig együtt megyek a feleségemmel.
Kettesben szoktam jobban kihúzatni, amikor felhajtunk az autópályára. Az már elég élményt ad.
Hármasban már nem forgatom sokáig, mert annyival nem szabad itthon menni.#60428) KrenAtesz
Amióta a 2.0-át lecseréltem a 2.4-re, feleségem azt mondta, ezt az autót nem fogja vezetni. Pedig ügyesen vezet, és az előzőt vezette is jópárszor.
De aztán pár hete neki kellett vezetni egy iszogatós este után, akkor kifejezetten tetszett neki. Azt mondta, jól megy. -
nandow
aktív tag
válasz tboy93 #60435 üzenetére
Hogy őszinte legyek, nem is tudom. Ha dinamikusabban indulok meg kettesben, hármasban, mindig a fordulatszámmérőt szoktam nézni, hogy mikor kell váltanom.
Majd kipróbálom valamikor. De lehet zolynet kolléga tud erről infoval szolgálni.
Anno a 2.0-nál sem néztem meg ezeket sajnos, hogy összehasonlítsam. -
nandow
aktív tag
válasz BigBlackDog #60509 üzenetére
Vasárnap voltam, akkor még nem működött.
Jópár hete, amikor megnyitottak újra, kérdeztem mi van a bankkártyás fizetéssel, azt mondták, kezdeti üzemzavar csak. Tegnapelőtt megint rákérdeztem, nem tudták megmondani, mikor lesz újra elérhető. -
nandow
aktív tag
Szerk.
#60592 Kobe-nak akartam válaszolni, csak félrekattintottam.2017 szeptemberben vettem a 2006-os facelift Accordomat (2.0 exe) 186e km-rel. Bő 1 hónapja adtam el 213e km-rel, 50e Ft-tal kevesebbért, mint amennyiért anno vettem. És anno 2M feletti áron vettem. Csak a kötelezőkre kellett költenem.
Jah és hirdetnem sem kellett hahun...
Ami tényleg jó állapotú 7gen Accord, annak megvan az ára, és el is lehet adni.[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
Qru, megkérhetlek, hogy cseréld az összefoglalóban lévő képemet?
A típus pedig: '07 Honda Accord 2.4 TypeS CL9 / K24A3
Köszönöm!
-
nandow
aktív tag
válasz BigBlackDog #60509 üzenetére
Visszatérve az autómosós témára...
Pár hete megint voltam az Egér úti mosóban, akkor azt mondták már, nem lesz kártyás fizetés...Valahogy az üzembentartó váltás után a minőséggel sem voltam elégedett.
Így kipróbáltam a Savoya Car Spa-t. Nagyon tetszik a hely, van aktív hab, a mosólándzsának nagyon jó a nyomása (sokkal nagyobb, mint az Ehrle mosókban), és 100 Ft-ért 55 másodpercet kap az ember. Részemről ajánlott hely.[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz boogie84 #61327 üzenetére
Érdekes, ő azért elég normális szokott lenni, nem egyszer rendeltem már tőle.
Viszont ezt a mankókerekes dolgot nem igazán értem. Láttam face civic 10gen csoportban (nekem nincs, csak kíváncsiságból követem a típust), hogy más is vett már (arra nem emlékszem, hogy honnan), és neki sem fért be a helyére. -
nandow
aktív tag
Megérheti, de én is elfogult vagyok 2x Accord tulajként.
Viszont azt gondolom, ennyiért egy 2.0-nak tényleg patikának kell lennie minden szempontból.
Én júniusban adtam el a 2006-os facelift 2.0 executive (tehát magasabb felszereltségű, mint amit most nézel) Accordom 2.1M-ért. Magyar autó, végig követhető előélet (markaszerviz + Tóth Imi), 213e km, én voltam a 2. tulaj. Végig garázsban tartott, nagyon szép állapotú. Vadiúj nyári gumikkal adtam (téli szett nélkül adtam el). Volt benne reflash és yatour zenelejátszó, Bluetooth kihangosító.
Ezeket csak azert írom le picit részletezve, hogy legyen egy kis összehasonlítási alapod.
Amit írtál árat, ott szerintem az pl minimum, hogy ami gumi rajta van, nem ősrégi, esetleg van hozzá másik szett felni is.
Nagyon jó autó a 7gen Accord, és ami tényleg szépen karbantartott példány , az tartja is az árát.
Ha tetszik neked, meg kell venni. Anno amikor én vettem a 2.0-t, nekem is a legtöbben azt mondták, annyi pénzért ilyen “idős” autót venni...De abszolúte nem bántam meg, sőt. Arról meg inkább nem is beszélek, hogy a 2.0 után, pár hónapja mennyiért vettem egy 2.4 type-s-t...[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
Nálam is ugyanez a szitu, jött levél. 2016-ban cserélték, márkaszerviz is látja, hogy megtörtént.
Rengeteg accordos szintén kapott most újból visszahívást. Elképzelhető, hogy a betett darab is hibás...
Én bejelentkeztem már az Éleshez, amint megjön az alkatrész, szólnak és megyek cseréltetni. -
nandow
aktív tag
válasz csabamigo #62424 üzenetére
Még az előző Accordomon náluk cseréltettem szintén a légzsák patront. Valamint apum CRV-jét ott vizsgáltattuk át vásárlás előtt. Más kapcsán (pl olajcsere) nem voltam ott.
Nekem szimpatikusak, a szerelőm, akihez szervizekre szoktam vinni az autómat, korábban az Élesben dolgozott, ő ajánlotta őket.
Ha budapesti Honda szerviz, akkor én vagy az Élest, vagy a Szallerbecket választanám. -
nandow
aktív tag
válasz Tom1939 #62448 üzenetére
Csütörtökön voltam légzsák patron cserén az Élesben. Amíg cserélték, beszélgettem egy értékesítővel.
Kérdeztem ezt az olajhígulás dolgot, itthon volt-e erre példa, mert hogy Amerikában, Kanadában előfordult. Azt mondta, nem igazán fordult elő. Aztán hogy igazat mondott-e, jó kérdés. Azt azért hozzátette, ha lenne, megvan rá az utasítás, hogy mit kell csinálni. Gondolom kb ugyanazt, mint Amerikában, ECU szoftver módosítás. Másik fórumon olvastam az 1.5T motorral jobban képben lévő embertől, hogy állítólag hatásos ez a beavatkozás.De amúgy sem kell nagyon aggódnod emiatt, az új Jazz mellett a CRV is csak hibrid hajtással lesz elérhető az értékesítő szerint. Mondjuk azt nem kérdeztem, mikortól.
Kérdeztem, van-e infója a Honda jövőjéről (meddig lesznek tisztán benzin motorok, CO2 norma stb.), ennek kapcsán mondta ezt. Nem volt túl optimista, szerinte az idei évük nem lesz túl fényes. Mármint az Élesnek, és az egész Hondának is itthon.A Honda nem szeretne fizetni a szigorított CO2 norma után, így nem fognak tartani készletet, csak talán a Civic 1.0-ból. Minden más autót csak rendelésre lehet venni, és figyelembe véve, hogy kb 6 hónap a szállítási idő, szerinte ez sok lehetséges vásárlót fog más márkához vinni.
Kevesebb eladás, kevesebb büntetőadót kell fizetni (ezért sem készleteznek). És ez egy ilyen öngerjesztő folyamat lesz, a kevesebb eladás még inkább azt fogja eredményezni, hogy Európa nem túl jó piac a Honda számára. Más piacon (pl Amerika) pedig sokkal sikeresebb a márka.
Nem saját szavaim, ezeket mind az értékesítő mondta. És közben nem vágott túl vidám képet... -
nandow
aktív tag
válasz tboy93 #62654 üzenetére
Korábban is előjött már, neten nem sok info van erről a Motul Eco-lite 0W20-ról. Azt tudjuk, milyen szabványokat teljesít az olaj? Dobozán van valami?
Apum 2013-as 2.0 benzines CRV-jében hamarosan olajcsere, manual szerint 0W20 kell, és egyelőre tanácstalan vagyok, milyen márka menjen bele.
Tudom van olaj topik, de esetleg valakinek valami ajánlás?
Előző Accordomba ment [Total Quartz 9000 FUTURE GF-5 0W-20] , végülis nem volt vele laikus számára észlelhető problémám. -
nandow
aktív tag
Köszi!
Ez új fejlesztés lehet? Csak mert úgy emlékeztem, hogy csak API SM minősítése volt ennek az olajnak. A linkelt oldalon meg már API SNplus.(#62659) tboy93
Hajlanék én is inkább a Motulra, csak nem tudtam, pontosan milyen minősítésekkel rendelkezik, én API SM-re emlékeztem, amikor anno az Accordhoz néztem.[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz Aladdin #63002 üzenetére
Elnézést az offért.
De ha jól látom, Lexus IS300h lett az Accord utódja. Írnál róla pár sort, ha megkérlek? Mik a tapasztalatok?
Hétvégén láttam egyet, kívülről nagyon bejött a forma. El tudnám képzelni a 7gen ATS utódjának, bár az adatokat tekintve nincs olyan dinamikája.
Mivel nem vagyok otthon a Lexusokban, utána kerestem neten, de örülnék egy személyes véleménynek is. -
-
nandow
aktív tag
válasz Avicularia #63045 üzenetére
Én - ha nem gyári olaj -, akkor Motul Eco-lite 0w20at tennék bele.
-
nandow
aktív tag
válasz Zsombe #63139 üzenetére
Megpróbálhatod többért is eladni, ha igazán szép állapotú és jól karbantartott, max csökkented majd az árat.
Pár hete egy többet futott, szintén első gazdás dízel ment el 1-2 nap alatt ~2M-ért, igaz az fehér színű volt, és 2007 végi. De azért nem ezek az árak jellemzők a dízelekre. -
nandow
aktív tag
válasz hhenry #63918 üzenetére
OZ Ultraleggera szerintem is jó lehet. Vagy pl egy Sparco (szintén OZ termék) Assetto Gara. Vagy egy Enkei Wakasa. Bár ezt nem Japánban gyártják, hiába Enkei, és talán nehezebb is, mint az előzőek.
De nekem tetszik a gyári 18as fn2 felni is, de szerintem az még nehezebb.[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz boogie84 #64898 üzenetére
Nekem nincs ilyen autóm, csak olvasgatok róla, szóval javits ki, ha tévedek.
Én úgy tudom, hogy a tempomat távolságtartó részét nem lehet kikapcsolni. Ha az ember megy autópályán tempomattal - az előző mondat szerint mindig távolságtartó funkcióval -, előzés közben is aktív ez a rendszer, hacsak ki nem kapcsolja az ember az egész tempomatot. De miért tenné, pont ez a lényege a tempomatnak.
Nah most ennek kapcsán a 10gen civic facse csoportban többektől olvastam, hogy előzés közben, ahogy az autót megközelítették, fékezett a rendszer. Az amerikai modellben pl. külön kikapcsolható a távolságtartó rész is, és csak sima tempomat is van. Sokan itthon is ezt szeretnék, de ezidáig nem megoldható.
[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz boogie84 #64904 üzenetére
Én - ahogy írtam is az előző hozzászólásomban -, autópályás esetre gondoltam. Ott én mindig tempomattal megyek
A 7gen Accordban sima van (nem adaptív), és kényelmesen tudom megelőzni a külső sávban haladókat bekapcsolt tempomattal akkor is, ha messzebbről kezdem meg a manővert, vagy ha közelebbről, mert pl. várom a külsőben, hogy mellettem is elmenjenek. Ilyenkor persze fel vagyok készülve arra, ha fékeznem kell.
Szerintem hozzám hasonlóan sokan mások is tempomattal mennek autópályán, és előznek is, nem gondolnám ezt ördögtől valónak.Nah most az olvasottak alapján a 10gen Civicnél autópályán előzés közben előfordul, hogy fékez, mert közelinek érzi az autót. Ez azoknak furcsa lehet, akik eddig sima (nem távolságtartó) tempomattal közlekedtek, illetve vannak más típusok, ahol ez nem fordul elő.
Egyébként én szoktam országúton is tempomattal menni. Ha utolérek valakit, és nem tudok előzni, kikapcsolom, ha tudok előzni, akkor max rálépek a gázra, és gyorsítok, hogy minél hamarabb befejezzem az előzést. Aztán felengedem a gázpedált, és hagyom, hogy visszaálljon a sebesség a beállított értékre.
-
nandow
aktív tag
válasz BigBlackDog #64946 üzenetére
Az én volt 2.0-ás Accordomra gondolsz? Ufó Civicben nem ültem, ahhoz nem tudom viszonyítani. De az Accordnak szerintem is elég jó a zajszigetelése. Annak ellenére, hogy gps szerint 130-nál 5.-ben ha jól emlékszem ~3900-at forog. (majd tboy93 megerősíti a pontos számot)
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs