Hirdetés
-
Két OLED kijelzőt is bevet a GPD DUO
ph A készülő notebook biztosan úgynevezett AI PC lesz, de nem tudni, hogy milyen platform kerül bele.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz -cobra- #42956 üzenetére
Ezeknél a check engine jelzés már kiterjed arra is, hogy jelzi az olajat külön? Ha nem akkor azt gondolom tudod, hogy nem biztos, hogy az olajat jelzi, a check engine lehet több féle gondból is valamelyik. Szóval nem okoskodok, csak nem tudom az újabb modelleknél már van-e ilyen, hogy olajat jelez.
Szerk.: Amit Jaffa75 írt azzal teljesen egyetértek, évente érdemes akkor is olajat cserélni ha csak 500 métert mész vele.
[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
Egy kis saját Honda találkozó Kiskunlacháza: [link]
2:20-tól gyorsulok a 200 lovas Acura RSX-el, 2-2 személy, nálam kicsit kevesebb üzemanyag, rosszabb rajt, így látszik is, hogy csak 3. fokozatban lépünk el.[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz bbubby00 #43336 üzenetére
Az király!
Én kisebb tételben, de ugyanígy jártam, megjött az új monitor és holnap már egyik kollégám lesz az új gazdája a réginek.Az olajos kérdésedre a válasz: szerintem arra hallgass aki majd csinálja a kocsit. Bejáratásra nem tudom hogyan kell venni, hogy milyen állapotra kell gondolni, de nálam mikor felfúrták és összefűzték a blokkot akkor volt egy 500km-es olaj, amivel sokat volt csak alapjáraton járatva, arra azt mondják átmosó olaj szinte csak, tehát gondolom valami olcsó 5W-40 vagy 10W-40 lehetett, aztán volt egy 1500km-es normális (de még nem hajtós) és utána 10W-50 vagy az észter technológiás 10W-40. Nekem ez bevált, de volt aki a Motul 300V Lemans 20W-60-ast tölti bele és 400+ lóerővel is el van a kocsi.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz bbubby00 #43376 üzenetére
Attól baja nem lesz ha kicsit még kíméled, de szerintem 5-6000km-nek elégnek kell lennie. A lényeg, hogy a program legyen meg, nehogy elszegényedjen vagy a gyújtás ne úgy legyen beállítva ahogy kellene. Fateromtól kaptam idegbajt amikor vett új autót ő bizony 10K km-ig kímélte, sőt az első 1000km-en csak 2500 fordulatig pörgette a szívó 1.3-1.4-1.6 benzinest majd 1000km-enként emelte 500 fordulattal. Ez már szerintem az elmebetegség. Igaz az 1,4-ben már 290K km felett van kicsivel és nem kellett a motorhoz nyúlni.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz zolynet #43439 üzenetére
Nekem csak hátul van sárga, de az biztos, hogy legközelebb hátul sem lesz, inkább fizetek kicsit többet, de ez a fékbetét rohadtul poroz. 2-3 felgyorsítás utáni intenzív fékezés és a vicc, hogy hátul a felni koszosabb tőle, mint az elsők a D2 cuccal. Ja az alap, hogy most hogy hidegebb van a garázssoron 2-3 kisebb fékezést megejtek mielőtt utcára gurulok, hogy ha kell akkor legyen fék akármikor, bár hideg motorral nem vadulunk.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz BlacKSouL #43443 üzenetére
Az első is kopik, az is poroz, tehát elöl sem marad a felni makulátlan, de nem mindegy milyen mértékben. Elöl max akkor veszem észre pár napos intenzív használat után, hogy poros ha végighúzom az ujjamat rajta, de hátul szemmel láthatóan feketedik. Ezért nem okés csak.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
A mai napsütéses, igazán melegnek érződő időben elővettem egy 40km-es karikára. Összetalálkoztam egy Hondás hölggyel aki úgy láttam nem a középső ujját mutatta, hanem a hüvelyket
A kép a West Side Garage előtt készült, aminek többek között én is szerkesztem a Facebook oldalát. [link]RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz bbubby00 #43677 üzenetére
Ezt végigolvasva ja volt egy kis para, de a turbosításnál még csak ott tartanál ennél a résznél, hogy a gépműhelyből megjött a blokk és akkor még jöhet a többi "para". Szerintem is jól döntöttél.
Szerk.: grat! Ha még nem írtam.
[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
Én meg úgy vagyok vele, hogy ha már megvettem a pályamatricát akkor kihasználom, hogy legálisan mehetek 130-al, de óra szerint inkább 140-nel megyek. Az ingázás még sokszor így is elér az M7-esen amikor hátulról berobban 180-nal valaki, de ritka, viszont hogy engem mennyire bosszant amikor 110-el kijön elém a belsőbe, akkor már tudjon várni még 1 autót és utána előzze meg a kamiont, de persze főként az autópálya a hiba, hogy eleve mindenhol 2X3 sáv kellene, nem 2X2, akkor lehetne külső kamion, belső 110-130 és a legbelső 130+. Volt sajnos olyan szakaszon, ami ilyen, hogy mégis a külsőből kellett elmennem, mert mindkét belsőben 130-al mentek, szinte egymás mellett, én meg villantottam a legbelsőben párszor, de nem reagált, sajnos megtolni nem akarom (ha nem sajnálnám a fényezést simán tolnék a bunkóján, hogy felébredjen), a dudám hangja oltári sz@r, így maradt az óvatos külsőben elsiklás.
Ez az eco lámpás marhaság szerintem egyedül hibrid kocsiknál lehet valamit is érő, pl Lexus GS450h, ott jelezte, hogy mikor mennyi kw-ot is etetsz, így ha tényleg finomabban adott gázt akkor nem 10 litert evett 100-on, hanem csak 6-ot és a kúton is visszaszámolva a tulajnak többször is kb ez az eredmény jött ki, de ha tudnám, hogy most 100-on kemény fél literrel, de legyen akár 1 liter az, tehát mondjuk 340-nek számolva a liter benzint spórolok egész úton 1000Ft-ot és a 300km autópályát 30-40 perccel hamarabb megteszem, akkor nekem megéri nem eco-ban mennem. Az a 40 perc úgyis elmegy az odavissza 500km-es úton megállásokkal, pihenőkkel. Szerintem ugyanakkora melléfogás ez, mint amikor faterom a benzinár csökkentéskor beindítja 40 literért a kocsit és elmegy 7km-t 2 indítással, mert -8Ft/liter.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz BlacKSouL #44302 üzenetére
Láttam a híreket, esély nem volt túlélni, ekkora sebességnél még ha át is rántja a másik sávba szerintem annak is árok lesz a vége.
Amióta téli gumi van fent csak egyszer toltam el neki, de aztán rájöttem, hogy mikor az óra 230-at mutat akkor már a gumi index pirosban van (210km/h-s gummák), úgyhogy vissza kell venni a tempóból, mert defekt miatt fogok lerepülni az útról.
11 éve van meg most a napokban, sajnos nem emlékszem pontosan, de 2005 nov 20-30 között hoztuk el, semmi baleset, igaz csak 100 ezer km-t raktam bele és 40 ezer km óta van benne erő.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz BigBlackDog #44397 üzenetére
Az szerintem mindegy, hogy felnin van vagy sem, de csak emiatt leszedetni felniről sztem rosszabbat tesz a guminak.
Azt olvastam, hogy ha nincs felnin a gumi akkor állítva tárolni vagy ahogy írtad fektetve átforgatni, de semmiképp se egymáson fektetve. Ha meg felnin akkor fektetve, én max 2 kereket szoktam egymásra rakni, nincs állványom.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
Van szaladgálós 1.4 F Astra kombi mellé amivel mindig melóba, boltba, postára, állatorvoshoz megyek, hosszabb utakra, pl pénteken meg elcserélem az Astrát faterommal egy 3éves 1.6 Zafirára, azzal fogok Bp-re menni (250km), mert már az Astra is 17 éves, néha vannak nyűgjei, mondjuk úgy, hogy csak a fogyasztásban jobb a Civicnél, de azzal sem sokkal, mert ha sokat indítom 1-3 km közötti utakra akkor azzal is 30 literrel 300 jobb esetben 350km-t megyek, viszont a Civic ajtaja még nem fagyott be úgy soha, mint a múltkori fagynál az opelé, pedig volt talán -2, Civic meg előtte jópár télen -10-ben is állt kint, még gyári időszakában. Múlt télen meg elszakadt a kuplung bowden, meg ez is elkezdett rohadni, úgyhogy ér talán 200K-t ez a német öszvér, de már csak viszi a pénzt, se légkondi, se elektromos ablak, csak 60 paci és max 150, de ott már lövi ki az olajat orrán-száján, 1 olajcsere ugyan nem olyan drága bele, mint a Civicbe, de mire odakerülök még 4 liter olajat bele kell tölteni.
Yodamester: nálam általában 10-11 liter a vegyes fogyasztás, ha az ember nem lépi át a megengedett sebességet és nem használja ki a turbo erejét akkor beéri 7 literrel is, de abban nincs sok élvezet. Legdurvább mért fogyim 14 liter volt, elmentünk videókat készíteni, csak sajnos nem lettek jók a felvételek, még a nyáron próbáltunk összehozni 1 kamerával és 2 fényképezővel valamit, de volt, hogy el sem indult a felvétel, meg volt ami tök homályos lett, túl közel volt az óraegység, na akkor volt, hogy telitank után egy duplasávos szakaszon nyomtuk ami kifért (267km/h GPS szerint), 100km-ből csak 60km volt az utazás a helyig nyugodt tempóban, tehát 40km padlógáz után volt erre a 100km-re 14 literes visszatöltés kattanásig.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz honda23 #44807 üzenetére
Akkor szerintem nyertem az éves kb. 6-7000km-es futásommal.
Igaz nálam novembertől áprilisig alig megy bele 1000km, aztán a többi inkább már nyáron. Melóba 4km-re nem indítom be vagy ha mégis akkor elmegyek legalább 14-15km-t, úgy meg kicsit drága, semmit sem fizetnek bejárásra, mert ugyanazon helységnek felel meg a gyár és a város, csak az érdekes az, hogy aki a következő faluból jön és szintén 4km-ről annak meg adnak támogatást.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
Nekem a 6.gen Civic EK4-be a HHC gyári felújított (patronos, tehát a régi kormányművet vissza kell küldeni) kormányműre fél vagy 1 év garival 60K-t mondott. Nem fillér, de annyira nem vészes az ára, unixon néztem, valami 90-100K alatt nincs is.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz yodamester10 #45113 üzenetére
Sima tűvel szoktam ha kell, de általában nincs valamiért elegendő nyomás, hiába állítom bármerre fel, nem lövi úgy, mint a többi autónk.
Boldog Karácsonyt!
[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz JustInTime #45206 üzenetére
Szinte bármit meg tudnak sajnos oldani, csak idő kérdése, úgyhogy minél több annál több időt nyersz, ha épp nem emelik fel a kocsit és viszik el valahogy. Én tetetnék bele váltózárat és 1 rejtett indításgátlót (gyújtás megszakító vagy ilyesmi) ha megoldható az alap mellé. Árakat nem tudok, de egy 9.gen Civic árához képest gondolom tizedébe sincs a váltózár és még egy kis okosság.
Vagy ott a pajzs tech: [link]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz Gabesz84 #45229 üzenetére
Én pl Cascot is megcseszhetem, mert az is csak a gyári cuccok bizonyos értékét téríti meg (főleg 20 éves autón), egy carbon elemet megrongálnak tuti nem fogom még a felét sem megkapni az árának/értékének, ezért inkább mindig csak olyan helyen parkolok le ahol tudom, hogy nem lehet gond vagy ha nem ismerem a környéket akkor nem a Hondával szoktam menni. Múltkor Csepelre mentem, ott még az offos családit is féltettem olyan környék volt, na ilyen helyen nem tudnának rábeszélni, hogy hagyjam ott a kocsit, akkor inkább fizetnék egy sofőrszolgálatot vagy trélert, de vigyék onnan.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
-
-
senior tag
válasz bbubby00 #45671 üzenetére
Gyere mindenképp, én is úgy tervezem, hogy azért leszünk talán 4-5 autóval péntek délután már útra készen, sátor, székek, egy kis kaja, pia, fél tank benzin (hátha sokat eldurrogtatok), útlevél (nem kötelező, de nekem van), matrac+hálózsák (takaróval pluszban, mert szerintem hideg lesz éjjel, felénk mindig hidegebb van, mint úgy általában Vas megyében és Ausztria ezen részére is igaz) aztán mehet a party.
Az árak viccek, azt hittem naponta 10 euro, de így kajak jól betaláltak vele, reggelit persze hogy kérek. Ha van kedved a West Side Garage csapatába regisztrálni akkor beírlak oda és egyben küldöm át nekik. Úgy gondolom március 5-ei végső válasz időpontot adok meg, addigra csak tudja mindenki, hogy jönne-e.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz bbubby00 #45677 üzenetére
Hú az király, de csak olyat hozz ami elfér kényelmesen és nem koszol, nehogy miattunk legyen valami gebasz, legalábbis én utálom amikor a belső műanyag megsérül a sok cucctól vagy valami kiömlik amit nem tudok "összeszedni". Köszönöm a felajánlást, beírlak, de privátban írd meg légyszi az adatokat amik kellenek. Köszi.
[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
-
senior tag
válasz honda23 #45825 üzenetére
Densot többet én sem veszek gyertyában az tuti, az IK24 szett (kb. 24 ezer Ft) nem bírt ki 1 évet sem, a második szett után már azt hittem én vagyok a hülye, pedig nem indítom be a kocsit soha rövid utakra, aztán beletettünk ugyanilyen hőértékű NGK-t és láss csodát, már lassan 2 éve bent van gond nélkül, lekopogom.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz BlacKSouL #46091 üzenetére
Annyira nem olvastam bele.
Egyébként amikor elgondolkozok, hogy lecserélni egy 1.5-T-re a mostanit (ez még talán beleférne a keretbe, a Type R már nem), előnyök: biztonságosabb, kényelmesebb, van légkondi, van fedélzeti comp. és a műszerfal is jobban bejön, nagyobb felni rámehet mind a jelenlegire (és tuti cserélném is, mert ez valami csúnyácska), olcsóbb hozzá az olaj és a gyertya, bár lehet minden másban meg visszahozná ezt a cseréknél a szűrőkkel. Rendőr nem köthet bele. Hátrány: nem megy annyira, nincs meg az a hang és a VTEC váltás és ezekkel még mindig megvehető vagyok. Persze Type R-re bármikor, igaz ott sem az a VTEC ami nekem VTEC, de a fék és a többi megvett már a IX-nél.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz BlacKSouL #46368 üzenetére
Betolat, besüllyeszt, leállít, szíjaz, megkérdezi meddig forgassa, kb mit vársz, mire számítson (melyik sebességben mérjen, mert a nagyon erőseket általában maxra felkapcsolva, tehát pl. 800 lóerős kocsit már nem mérnek 4-ben, csak 5 vagy 6 vagy ami a max) indít, kicsit megnézni, hogy teljesen középen legyen, egyenesen elöl, aztán kis gázokkal váltogat felfelé, majd beáll 4.-ben mondjuk 2000-re, műszert nyomkod bent, onnan azért még picit megpöcködi, hogy megcsúszik-e, aztán mutatja, hogy most fog kezdeni és akkor eltolja neki majd vissza hagyja pörögni és újra. Ha van extra kérés azt is általában felár nélkül megteszik, nálam az első turbónál kicsit állítgatni kellett a nyomáson, nem volt gáz nekik, megvárták és újra mérték. Aztán papírt kinyomtat és fizetés után kiáll, majd pá. Áprilisban nem volt olyan meleg, de mégis ment a szélgép.
[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz bbubby00 #46387 üzenetére
Lóerőtől és hajtástól függ, 2WD 150 paciig 12280Ft, 150-300Le 18420Ft, 300-450Le 24560Ft, 450+ 30700Ft. Euro alapú, azért ilyen hülye árak jönnek ki Ft-ra. 40-60-80-100 euro. Nekem elsőre 18400-at kértek, majd amikor elérte a mostani állapotot akkor rendesek voltak és ismét csak a 150-300Le közötti kategóriát fizettem. 4WD-nél minden kategória ára egyel feljebbi, a 450+ az 120euro, tehát 36840Ft. Motorkerékpár: 150 paciig 40 euro, 150 felett 60 euro. Legalábbis honlapon ez van, ha idén minden összejön akkor megyünk fel 3 kocsival méretni és akkor megtudjuk a mostani árakat.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz bbubby00 #46838 üzenetére
B@szki nem semmi, grat!
Fék, futómű, felni, kasztni most már rendben, most már csak kis power többlet kell.Ezek a fényezős dolgok elveszik mindig a kedvemet, megint elkezdett az első lökősömön oldalt leesni szabályosan a fény, már berepedt kb. 10-12cm-t és megint le fogja dobni, pedig az első lökős oldalán van, nem értem mitől, igaz bal oldalt, tehát ott még kaphat követ is akár.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
-
senior tag
válasz z123456789 #47338 üzenetére
Hello! Igen, ezüst RSX ment előttem, ő előtte meg barna coupe Civic. Mentünk Badacsonyba a II. jótékonysági élményautózásra.
Bocsi, hogy csak most írok, nem néztem a ph-t.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz zolynet #47417 üzenetére
Egyébként Zoli az a piros is szépült, eltűntek a kamu légbeömlők róla, már csak 1 normális felni kellene alá és talán egy kis ültetés vagy gyári rugó, nem tudom miért van ekkora rés a keréknél, szerintem nem gyári méret és azért vagy nem gyári a rugó vagy valami.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
Ez a márkaszervízes téma azért is undorító, mert veszel 1 új kocsit, van rá 80 féle adó mire a neveden van és utána ha élvezni akarod a garanciát akkor nem viheted a megszokott, jó szerelődhöz, hanem ugye a márkaszervízben kötelező a rutin cserék is. Ezt mondjuk meg is érteném, ha valami igen speckó autóról lenne szó, de a legtöbb ember nem Aston Martint vesz meg Bugattit, szóval ja, ott van a haszon leginkább amikor viszed nagyszervízre.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz tboy93 #47801 üzenetére
Erről a sztoriról eszembe jutott tesóm.
Hugomnak off Fiestája már 2 éve az utcán parkol, meg lett húzva, biciklis belement hátulról, gondolom sötétben részegen nem vette észre, hogy ott 1 autó párhuzamosan áll, az idiótája. A lényeg, hogy csesztettem is érte tesómat, hogy miért nem áll be a garázsba, mert amit faterom bérel (autós cuccok vannak ott tárolva) az kb. 5-6 perc gyaloglásra van tőle és oda beállhatna, de már az elején is mondta ezt neki, mikor hazaköltözött.
Erre elkezdi, hogy cseréljünk garázst, ő oda szeretné vinni ahol a Civicem áll, mert az közelebb van neki. Kemény 1 perccel kevesebb gyaloglás. Na mondom nem, hát én nem tudok beállni a másik garázsba, mire ő, hogy ő sem és ezért nem használja. Micsoda? Hát a Fiesta simán fellép azon a járdára felsegítőn, amire a Hondával esélyem sincs. Na igen, de neki az a gondja, hogy nehezen nyílik a zár, reteszes és nem tudja elhúzni. B@szki ilyen női elb@szott logikát, hát akkor szóljon és meg lesz oldva, de nem, inkább nem vitte oda.
A végén persze meg lett oldva neki még tavaly novemberben, be is állt, aztán érdekes módon mostanában megint az utcán állt. Kérdeztem is, hogy megint nem megy a zár vagy mi van. Így legyen ötösöm a lottón, hát persze, hogy az a gondja, de megint nem szólt, úgyhogy hagytam is a fenébe, majd ha egyszer valaki TK-ra veri hátulról akkor talán tanul a dologból. Aztán még ő az "okos", hogy akkor legalább le fogja cserélni, mert neki nem jön be, nincs benne erő (70paci), nem tud előzni vele, neki valamelyik kis Opel kell, amit kipróbált benzines turbos. Atyavilág, az majd tuti tolerálja, hogy úgy indul hideg motorral egyesben szinte pörögnek a kerekek.
Bocsi, ha hosszú lettem, de jól fel is húztam rajta magam.
[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
A kutyaszőrt próbáltuk 2 különböző kutyától 2 különböző autón és sajnos nem vált be. Első körben németjuhász szőr az egyikbe és tacskószőr a másikba, belelógatva a motortérbe. A kaparások ugyanúgy előjöttek, megcseréltük a szőrt és frisset kapott, akkor is. Nem vált be sajna. A spray az már inkább, de kb. 3-4 naponta újra kellett fújni ha kint állt a kocsi végig.
Gázolajat is el lehet felejteni, az sem vált be.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz bbubby00 #48375 üzenetére
Én tuti megyek, meg pár Hondás még innen Vas-ból, de ők is akarnak sütögetni, így őket nem hívtam be a Facebook csoportba, csak én megyek biztosra, hogy ha ők mégsem sütnének akkor van "B" tervem. Ha meg mégis sütünk akkor sincs gond, én beleadok a közösbe Bubby, max nem fogok enni vagy csak keveset, de az a pénz amit kb emlegettél nem fog földhöz vágni, szóval én benne vagyok a főzésben, sütésben.
Más, ami többeket is érdekelhet: Honda Fest 2017 Hatzendorf, Ausztria. Most értem haza, kb. 30km-re van a magyar határtól, de én rohadtul fostam átmenni a Civiccel és nem alaptalanul, ugyanis azt mondták az osztrák tuningosok is, hogy ha nincs jó kedve a rendőrnek akkor mehetek haza trélerrel + súlyos 100 eurok büntinek. Roland barátom sajnos holnap reggel már dolgozik, így kénytelenek voltunk a 3 napos bulit 2 napra süríteni, tehát pénteken 5-re értünk oda, befizettünk fejenként (illetve autónként, mivel utasnak már csak 10 euro ha jól emlékszem) 15 eurot ami 3 napra szól, de ha csak 2-3 órát vagy ott akkor is annyi és még 5 eurot a sátorozásra, de ebben van reggeli is ami nem azt mondom, hogy bőséges, de pont elég volt.
Pénteken kb. 30 autó volt kint a mieinken kívül, közöttük egy csodaszép piros NSX, talán 1992-es évjárat, a tulaj ugyan nem vitt el 1 körre, mivel ő is alkoholizált, de engedte, hogy beszálljunk. Sajnos legújabb Civic Type R még nem volt, de volt így is annyi autócsoda, hogy csak hüledeztünk. Megunva a körbejárkálást bementünk a Kultúr épületbe, mivel ez egy kultúr centrum úgymond, van betonos és füves parkoló is, de a sátorozó hely kicsit odébb volt és nem engedték, hogy a sátor mellé parkolj (Rukkelon ez mennyivel jobb), sőt az egyik szervező azt mondta menjünk fel nyugodtan kipakolni és sátrat felverni, míg aki a forgalmat irányította már nem engedett fel. Nagy nehezen megértette, hogy elég 1 autó is nekünk, de meg kell oldani a sátor+pokrócok+hálózsák+víz+melegruhák felvitelét, ne kelljen már 500 méterről ezekkel cipekedni. Ma este már sima volt, nem kérdeztek semmit, csak intettek, hogy mehetünk fel szétkapni a sátrat.
Ez Steyer ország, tehát már kicsit szebben beszélnek németül, de sokat felejtettem így inkább angolul próbáltam kommunikálni. A "Hello"-zást nem szeretik, inkább Morgen-eznek meg Szerbusz az nagyon megy. Iváskor Proszt meg Auf dich stb. Amire érdemes odafigyelni, hogy ha ők vannak olyan kedvesek, hogy megisznak velünk 1 házipálinkát akkor bizony nekünk is meg kell valamit amit ők választanak. A gond ott volt, hogy mi nagyon bele lendültünk a pálinkába, ők meg inkább Jager-t akartak itatni velünk, ami nagyon nem a kedvencem, de inkább azt választottam mint valami likőrös kisüveges valamit. Ekkora hangzavart egyébként még nem hallottam 30-40 embertől és sajnos a beszólásokat nem értettem.
A segítőkészség az meg volt bennük, láttam az egyik sátorhoz kivittek áramot és ugyan mi nem vittük felfújható matracot, de telefon töltést kértünk, kaptunk is ingyen. Mosdók az épületben voltak, nagyon kultúráltan, illetve mobilwc-k is voltak a sátorozós részen. A sátorban úgy gondoltam elég lesz a pulcsi+kabát egy hálózsák alatt, de tévedtem, hajnalban rohadtul fáztam, arra ébredtem fel. Volt ugyan még 1 takaróm alattam, de azt nem akartam kivenni, mert akkor a kemény talajon fekszek, végül muszáj volt. Egyébként látszik öregszek, a Roland talán 26 éves és nekem kellett felvinnem a sátorba, úgy beállt, régebben meg engem vittek mindig.
Szombatra sok autó gyűlt össze, cirka 200 Honda + 20 más márka (Toyota Supra, Subaruk, Mazdák). A reggeli 2 db zsemle, 2 kenyérszelet (legalábbis ennél többet senki sem mert elvenni), 2 db. dzsemm, 1db. kis vaj, 2 szelet sonkaszelet és 4 szelet valamilyen más felvágott, ami nekem nem volt szimpi, 1 narancslé és 1 kávé. Szerintem korrekt adag volt, sajnos az árak eléggé horribilisek voltak, 0.25 fanta 2 euro, ugyanennyi szóda 1 euro, ráadásul kellett mindig 1 euroval többet adni poharanként, mert üveg poharak voltak, ha visszavitted visszakaptad az 1 eurot. Ebédre bécsi szelet (2 szelet rántotthús) hasábbal meg kis ribizlis mártással volt 8 euro, vacsira grilltál 2 féle hús 1-1 nagyobb szelet és vegyeszöldség meg kis hasáb szintén ugyanennyi, Fagyi 2.5 euro, csavart vanília és eper, sajnos vizes íze is volt, nem igazán érte meg, de a többi kaja nagyon finom volt.
Árnyék kevés volt, úgyhogy rákvörösre égtünk ma, de legalább 1 újabb trófeával tértem haza, autós szépségverseny Top 30. Nem néztek külön kategóriát, se hogy ki az első, csak hívták ki az embereket egymás után. Azért jöttem meg ilyen későn, mert 7-re írták az eredmény hirdetést, de közben mindig volt szünet, Honda Limbo helyezettek, szünet, Legmesszebbről érkezők, szünet, Aufo hifi hangnyomás megint szünet, már a tököm kivolt, ráadásul kicsit kevesebb kipuff hangnyomást mértek, mint múltkor és be sem kerültem az első 5-be sem. Az esti show 18+ volt, egyik csajnak szülinapja volt, hát hozattak egy chipanddale fiút, majd randomra kiválasztottak egy csávót akinek meg a hölgy megfelelője táncolt, de a végén levetkőzött full meztelenre, nem is gondoltam volna.
Száz szónak is egy a vége, nagyon jó buli volt, 3 évente rendezik és tuti megyünk a következőre is, csak euro legyen, mert kártyát nem tudnak elfogadni, se más pénzt.
[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz hdanesz #48549 üzenetére
A motoros részhez hozzászólnék: hol használom ki a több lóerőt? Ha nem is a plusz sebességre gondolok, mint tényezőre, hogy megy 130 felett is, de pl. autópálya felhajtónál, tegnap megszokásból az offos Zafirával (114Le), légkondival mentem fel 4-ben 60-nal és próbáltam gyorsítani, aztán még rá is kellett fékeznem, hogy a kamion ne tiporjon el (ugye ő nem tudott bemenni a belsőbe, így kénytelen voltam várni), míg ezt a Civiccel röhögve letudom, még be is tudok menni a belsőbe ha valaki előttem hasonlóan lassan tud csak felgyorsítani ahogy megy fel a pályára. Szóval azért nem mindegy, néha életet ment ha van power. 1 személlyel cuccok nélkül nem ment rosszul az off-os sem, de azért hiányzott előzéseknél a lóerő, mert a pályáig eljutni kb. 100km volt, addig meg harcolni kellett az úton, hogy tudjak haladni és ne 70-80-nal döcögjek Szentgotthárdtól Balatonszentgyörgyig, amikor számít is az idő, mert én megállás nélkül elmegyek fel Bp-re, előtte megtankolom tele, úgyhogy nem kell megállni semmiért, akár 1 órával hamarabb fent vagyok, mint ha döcögök.
Az autóhoz gratulálok, reméljük tartós lesz, én egyedül a 3 henger miatt nem venném meg.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz mr_kickass #49084 üzenetére
Az elsőt és a harmadikat rohadt gyorsan felejtse el, meg is mondom miért. Az elsőnél valami rohadt nagy keverc van, mi az, hogy a hátulján 1.5i LS felirat van meg VTEC, miközben 1.4i S-nek hirdetik? A kormány szerintem nem is passzol oda, nézd meg a másik 1.4-esét, az valamelyik másik Civicből, akár régebbiből került oda szerintem, úgyhogy azt passzolnám, míg a harmadiknál összesen 1 kép van? Az első lámpák nem gyáriak, innentől kezdve ennyi infóval tuti kihagynám még a megnézést is. A második az úgy ahogy elmegy, megnézésre érdemes szerintem.
Szerk.: az 5.gen-t sem nézném meg, ennyi pénzért eléggé lelakottnak néz ki.
[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz bbubby00 #49093 üzenetére
550-ért van fent, de turbo és csövezés nélkül, váltóhibásan, annyiért még lehet meggondolnám, de szerintem neki nem ilyen kell, hanem a megszokott hétköznapi.
Van fent egyébként egy kész is, azt írja kb. 200 paci, de már 1 misi, annyit már nem adnék érte.
Besz@rás, kintről behozott kompresszoros 8.gen Type R: [link]
Soknak sok érte, ha csak kis nyomáson megy.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz mr_kickass #49119 üzenetére
Arra utal az eco, hogy van egy eco lámpa, talán zölden világít ha világít és akkor optimális a fogyasztás. Nagyon sokan vélekednek jól erről a motorról, mert ha megpörgeted akkor 114 lóerő azért tudja vinni a bódét, de mégis az eco-val autózva ilyen 5.5 literes fogyasztásokat is mértek már. Bár én erre azt mondom kicsit parasztvakítás, ha a 160 lovas 1.6VTi-ben is elváltana az ember 2500-nál mindig akkor az sem enne többet 6 liternél, csak ugye ki bírja azt ki
Remélem minden okés lesz a kocsival.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz Napfénysüti #49125 üzenetére
7-et sikerült egyszer, de rohadtul untam, csak kíváncsi voltam, hogy a gyári motorral ha elmegyek 2 indítással 120km-t ahogy szoktam 8.5 fogyival, légkondival pedig 9-el, akkor mennyivel eszik többet, mintha nem hajtok abszolút ezen a távon légkondi nélkül, aztán kiderült, hogy kemény 1.5 literrel tudom lejjebb vinni, szóval inkább haladok ahogy szoktam, nem azon az 500Ft-on múlik a Szentgotthárd-Szombathely-Szentgotthárd.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz Barell #49341 üzenetére
Van VTEC Controller nevű kis szerkezet, ültem olyan B16-os mocival szerelt Civicben amiben volt, de nem sok értelmét látom, mivel nem ment jobban tőle az eredeti VTEC váltás alatt, max ha eltolta fentebb akkor az autópályán ehetett talán kevesebbet a Civic, de a VTEC sem úgy működik, hogy ha én próbálom a pályán sík terepen tartani VTEC felett a sebességet, akkor is egyfolytában nyit, tehát ha padlózod akkor igen, de egyébként meg nem, így sztem fogyiban sem számított sokat.
Ha azt szeretnéd, hogy alul menjen akkor egy kis turbo kellene ami már 2500-tól betölt, de az meg már akkora belenyúlás az egészbe, hogy nem éri meg. Én egyébként szeretem, hogy fent megy és nem lent.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz orbitalion #49356 üzenetére
Az okés, én is ezt írtam, hogy semmi értelme, bár szerintem a többlet fogyival sem sok, főleg 1.5-1.6-nál, ahhoz sokkal több mindent kellene változtatni, hogy legyen érezhetően jobb.
Jaffa: köszi, egyre jobban, lekerült a bokarögzítő, most már csak kinezio tape-t kell hordani és tornáztatni, hogy pár hét múlva ne legyen gond újra melóba állni, mert most 2 hét leállás jön, megyek Balcsira, második héten megpróbálok műszakit intézni kocsira és akkor lehet picit autózni is.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz orbitalion #49361 üzenetére
Hello!
Bocsi, nem voltam mostanában a fórumon, ezért a kései válasz: Igen is meg nem is. Gyorsulásokra már ritkán járok, talán tavaly szeptemberben voltam utoljára, mert egyrészt meguntam, hogy csak állsz a sorban és 2-t tudsz menni 1 délelőtt alatt. Erre azt mondják gyakorold a rajtot máshol, de hol? Itt felénk az utcán rögtön megjelenik a yard ha "autós" hangokat hall, a kihalt ipari útról is elzavartak minket, a 8-ason meg csak nem állhatok meg, hogy én most rajtolgatni akarok. Egyszer futottam egy 13.4-et negyed mérföldön, nekem az bőven elég volt, 14 alatt sohasem voltam és tudom hogy ezzel a kasztnival, ezzel a lóerővel nem is lesz már ennél jobb. Hétköznapokra nem használom a kocsit, ahhoz drága a benzin, az olaj (főleg 4-5000km cserével) és a technika is, na meg félek is, hogy valami marha összetör, de ennek ellenére azért ha jó idő van előveszem, minél hamarabb kiérek vele a városból annál jobb, így sokan nem is ismerik a kocsimat. Aztán a duplasávoson nyomom ameddig megy, én azt élvezem, meg hosszabb utakra, találkozókra elmegyek.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs