- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Új dátumot kapott az Until Then
gp Eredetileg ebben a hónapban érkezett volna a játék, azonban már korábban elhalasztották a megjelenést.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
5G-s változatban is lesz Redmi Pad Pro
ma És akkor minden bizonnyal Poco Pad is.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nandow
aktív tag
válasz flegga92 #65741 üzenetére
Tempomat egyedül a Comfortban nincs. Ülésfűtés viszont csak Executive-ban lehet. Abban sem mindegyikben, mert nekem pl. szövetüléses Exe volt, és nem volt benne ülésfűtés. Tetőablak is csak Exe-ben van, de az mindegyikben.
Melyik motorral vennéd?Mi 1 gyerekkel (most lesz majd 1 éves) elférünk a sedanban. Nagyobb kirándulásokra picit legózni kellett (pláne amikor a nem kicsi fürdetőkádat is vinni kellett ), de mindig befértünk. Literre szerintem elég nagy, de a sedan mivolta miatt nehezebben pakolható, mint egy 5 ajtós.
[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz safranek322 #65878 üzenetére
és a többiek
2012-ben gyártott R-es motorokat kerülni kell, többek között a 9gen Civicben található 1.8-ast is (Accord, CRV R20 is problémás ebből az évből). Nem megfelelő olajlehúzó miatt nagy valószínűséggel eszik az olajat.
[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz rothfb #65883 üzenetére
Elvileg a 2013-as már okés. Hogy előtte mi a helyzet, nem tudom.
Szüleimnek kerestem 4gen CRV-t (2012-től van ez a generáció), ott jött ez az infó, hogy 2012-est semmiképp ne, csak azutánit.
Nem reprezentatív, de egy ismerősömnek 9gen Civicje van 1.8-as motorral, 2012-es gyártás. Eszi is rendesen az olajat, pedig hosszú utakat megy vele (napi 2x80 km). -
nandow
aktív tag
válasz szabonagyur #65993 üzenetére
8gen 2.4-ből kevés a manuális, emiatt azok drágábbak lehetnek.
A linkelt példány elég olcsó, lehet valami baja van. Amiket Qru írt hibákat, én kevésbé hallottam róluk. Leömlő a 7gen dízeleknél repedt.
Amire biztosan oda kell figyelni a 8gen 2.4-nél, hogy megfelelő olajjal (0w20) használták-e, megfelelő csereperiódussal. Ha nem nagy valószínűséggel enni fogja az olajat. -
nandow
aktív tag
válasz Kickass #66206 üzenetére
Ha nem 0w20-szal volt használva, 10e km-enként cserélve, nagy az esély rá, hogy eszi.
Én inkább azt hallom, hogy sok esetben eszi az olajat. Bár sokan nem szeretik bevallani.
(A 7gen 2.4es motorja ilyen szempontból jobb, ott sokkal kevésbé fordul elő, hogy enné az olajat, és nem is ennyire érzékeny az olaj viszkozitására.) -
-
nandow
aktív tag
válasz Zsombe #66286 üzenetére
Szintén nincs tapasztalatom velük, de több helyen láttam már ajánlva: Karkus kipufogó
-
nandow
aktív tag
válasz runner 125 #67141 üzenetére
Nekem kéne, de nem ennyiért. Ez sok érte, pláne úgy, hogy sérült is volt. A sérülés maga nem feltétlen jelent rosszat, általában ezek az USA import autók így kerülnek be Európába. Csak tudni kell a mértékét.
Az amúgy vicces, hogy Amerikában újonnan kapsz egy ilyet 30e USD körül... -
nandow
aktív tag
válasz tboy93 #67210 üzenetére
Annyi kiegészítés, hogy a 8gen Accord 2.4-es motorja kényes nagyon az olajra. A 2 literes (R20 motor) kevésbé, viszont a 2012-ben gyártott R jelű motorokat (R20 az Accordban és CRV-ben, R18 a Civicben) kerülni kell, azok eszik az olajat a nem megfelelő olajlehúzó gyűrűk miatt.
[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz csabyka666 #67604 üzenetére
A facelift 2006-ban volt, szóval igen, a "My. 06" azt jelenti, hogy FL.
Az Executive felszereltséget onnan ismered fel, ha van napfénytető. Az semmilyen más felszereltséghez nem járt. Egyébként Exe felszereltség létezik bőrös és szövet ülésekkel is (a szövet ritkább).
A xenont kérdezted még korábban, a Magyarországon forgalomba helyezett autók esetében a Sport és az Executive is xenonos. Ahol nincs xenon, az szinte biztos, hogy külföldi. (német autóknál pl a Sport felszereltségnél nem volt xenon). -
nandow
aktív tag
válasz csabyka666 #67607 üzenetére
Dízelnél a félbőr a Sport kivitelnél van.
Csak a tompított xenon, szóval nem bi-xenon a lámpa. Tönkremenetel alatt mit értesz? Izzó? De egyébként nem szokott velük gond lenni, nagy ritkán olvasok olyat, hogy a xenon trafóval lett valami gond. -
nandow
aktív tag
válasz csabyka666 #67609 üzenetére
Dízelnél is és benzinesnél is a Sport felszereltség csak félbőrt tartalmaz.
Dízelnél nem vagyok egészen biztos, hogy az Executive-nál csak full bőr lehet-e. Nekem benzines 2.0 Exe volt, az szövet üléses volt. Szóval a benzinesnél Exe felszereltségnél előfordul a szövet és a full bőr is, dízelnél nem mernék erre megesküdni.Amiket írok, leginkább a hazai piacra igazak, a külföldi felszereltségekben lehetnek azért furcsaságok.
-
nandow
aktív tag
válasz dellfanboy #67656 üzenetére
Egy márkakereskedést is érdemes megkérdezni, legtöbbször olcsóbb, mint a zsemito.hu.
-
nandow
aktív tag
válasz hülyegyerek #67681 üzenetére
Elhiszem, természetesen vannak, akiknél nem jön elő. De követve a 10gen facebook csoportját, sokan számolnak be ilyenekről. És egyéb más hibákról (klímahűtő, akksi gondok, kopott, nyikorgó ülések stb.).
szerk.
8gen 2.4-hez. Ha nem 0W20-at kapott 10e-ként, nagy valószínűséggel enni fogja az olajat.[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz hülyegyerek #67683 üzenetére
Igen, sajnos a 8gen 2.4 érzékeny az olajra. (a 7gen 2.4 kevésbé)
[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
-
nandow
aktív tag
Accord is fekete. Nem szeretem, gyorsan koszolódik. És az autó egyes részletei sem jönnek ki ezzel a színnel. De anno nem nagyon volt választék, majdnem fél évig kerestem 2.4-est, ez meg nagyon megkímélt. Szóval be kellett vállalni a feketét. Előtte ezüst volt, azon nem látszódott a kosz, hálás szín.
-
nandow
aktív tag
válasz AxBattler #68971 üzenetére
11genből SI csak szedánban létezik, már amelyik piacon elérhető maga az SI.
Én is sajnálom, hogy nem elérhetőek ezek. Nekem pl. tetszik a nemrég megjelent új Acura Integra, szintén 1.5T, ~200 ló. Kb Civic SI az alapja, de számomra szebb kívül, belül.[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz KonzolKartel #69085 üzenetére
Megkérdezhetem, mikori évjáratú az autó? 2012?
-
nandow
aktív tag
válasz KonzolKartel #69089 üzenetére
Ahha, sajnálom.
A 2012-ben gyártott R-es motorokat célszerű kerülni, többek között a 9gen Civicben található 1.8-ast is (Accord, CRV R20 motorja is problémás ebből az évből). Nem megfelelő olajlehúzó miatt nagy valószínűséggel eszik az olajat. Nálad akkor eszi is rendesen.
Én úgy gondolom, az olajevésről tudott az előző tulaj is.[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz tboy93 #69306 üzenetére
Én is agyalok, az én 7gen 2.4 Type-S Accordom világ életében 5w30-at kapott, de legalább szigorúan 10e km-enként cserélve, és az autót leginkább hosszú távra használták korábban is, meg most én is. Egyáltalán nem eszi az olajat.
Agyalok, hogy bepróbáljam-e a 0w20-at...Csak félek, nehogy valami negatív hatása legyen, kiold valami lerakódást stb.
Sokan 5w30-cal használják a 2.4-es 7geneket, anno nagyon nem volt ismert és tudott, hogy kijött egy bulletin, miszerint 0w20 kellene bele. És sokaknak nem is eszi, tartva a 10e km-es csereperiódust.
Imi is azt mondta, hogy ha mindig is 5w30-at kapott, akkor lehet nem kéne váltani. Fene sem tudja.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Új, bontatlan WMF KÜCHENminis gyümölcsaszaló gép matt rozsdamentes acél ház - Még 6 hó bolti garival
- Parkside PGASA 12 A1 akkus fű és sövényvágó
- Nem használt, de bontott dobozos Ariete függőleges grillsütő - 1 hét próbagarival! -
- Black&Decker ASI200-XJ autós kompresszor - Még 1,5 év Alza bolti garanciás!
- Új, bontatlan Siguro RC-R301W Rice Master digitális rizsfőző pároló kosárral - Még 2,5 év Alza gari!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest