- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Nemzetközi bemutatókra készül az Oppo
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
Hirdetés
-
The Last of Us: Part II - Kész lenne már a PC-s kiadás?
gp Vajon a készítők megvárják az új kiadást a TV sorozat új évadának indulásával?
-
Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
it Szaúd-Arábia is csatlakozott a Nemzetközi Fizetések Bankja és Kína által vezetett jegybanki digitális pénzes projekthez, ami nagy változásokat hozhat.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz tboy93 #29393 üzenetére
a dc5 abszolút nem érdekel, közelébe nem ér szerintem a dc2 vadságának és nyersességének, az s2000 meg alibi, ha az ember nsx-et tűzött ki célnak. a motorozás miatt nekem az autózás teljesen értelmét vesztette már sok éve, ezért is hajtok inkább suvot, amikor csak lehet, nagy kényelmes, nyugodt, nem anyázok minden kátyúnál (annyit). egyszer motorozik az ember, mindig motorozni fog, örök a szerelem. autózás... az nyűg lesz úgyis. az nsx meg álom, cél, amit elfogok úgyis érni, mert kell, birtokolni akarom és néha használni, emlékezni rá, hogy ilyen autó is létezik, nem csak a tucat kommersz szarok. de kb ennyi. más autó semennyire sem fog meg érzelmileg, egyszerűen nem érdekelnek, hiába gyorsabbak, modernebbek etc. nem kellenek. inkább bérlek mindig egyet-egyet hétvégékre hajtani, kipróbálni. üzleti faszság azoknak az autóknak a megvétele.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Winner_hun
félisten
-
runner 125
nagyúr
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #29410 üzenetére
Én most akarok rendelni Angliából. Jött már egy szett, az teljesen gyári minőség volt - ahogy képeken néztem, a kínai jóval gagyibb.
Ha érdekel, dobj egy cikkszámot PÜ-ben, és megbeszéljük"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #29413 üzenetére
Csepeli bontóból mikor rendeltem a dobbetétet, akkor 300Ft/db áron jöttek hozzá a patentok
Az más kérdés, hogy a betét is 8000HUF volt - azóta találtam 1600-ért utángyártottat..."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #29416 üzenetére
Nem, azt megvettem a bontóból, mert akkor gyorsan kellett, napokban találtam itt: [link]
Legalább annyi nyugtat, hogy az gyári[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #29454 üzenetére
Hát akkor lehet ez lesz a vége...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #29533 üzenetére
Egy kis emelés nagyon jól állna neki.
Valami hasonlót majd lehet én is elkövetek egyszer, csak a jó ízlés határán belül.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
Snoop-y
veterán
válasz tboy93 #29724 üzenetére
Mar egy ilyen is eszi a gumit meg pofozza a futomuvet rendesen. Kozutra halal felesleges ekkora terpesztest allitani ( de gondolom mindenki palyaautot epit aki ezen tori a fejet )
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz tboy93 #29726 üzenetére
Hat hjam...
Mocskos draga jo allapotban tartani egy autot. Enyemet nagyon finoman reszelgetem de az olyan muveletek mint, hogy vegyunk ra csak egy HKS racing suction kitet ( szerencsere talaltam egyet masodkezbol olyan aron amit nem lehetett ott hagyni ) is fajnak. Pedig ezek relative filleres dolgok ( £245 penz most HKS-nel )Kovetkezo nagy projektem a lampa lesz mert a gyari gyertyalang az kibaszas en meg amugy is vakeger vagyok neha asszony ramszol, hogy ne vasaljam ki a biciklist
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #29765 üzenetére
Az jó
Én valami ilyesmit reagáltam még annó amikor motorvásárlás előtt elkezdett pattogni[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
válasz tboy93 #29768 üzenetére
azért én egyre szebb és szebb autófelhozatalt látok ha csak lacházi talikra gondolok ... de a városban (bár elég megszokott helyen járok és már közel sem annyit mint régen) sem szoktam rozsdaboglyákkal találkozni
Snoop-y: már hogy felejtettük volna el azt a fekete bestiát
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz tboy93 #29797 üzenetére
Úgy húz ki a kanyarból, ahogy a nagy könyvben le van írva.
Amíg nem volt az a jelenség állt fent, ha pályáztam és jöttem ki a kanyarból és már gázon álltam akkor éreztem hogy elforog a kerék, persze hogy elforog hisz az egyikre terhel a másikon nincs épp annyi súly és elpörög, na ezt oldja meg az sperdifi, mindkét kereket egyszerre hajtja, akkor is ha az egyiken épp nincs annyi terhelés, így aztán azon a ponton ahol még erőlködött a gép hogy a tapadás meglegyen és húzzon kifele a kanyarból itt már sokkal hamarabb megvan, illetve nincs az hogy csak az egyik kerék pörög el. Élvezetesebb ezzel lééényegesen a pályázás, a Hungaroringen még nem tudtam lemérni hogy mennyit hoz, sztem 4-5mp-et fog hozni. Nagyon remélem hogy be tudok menni 2:20 alá, ez a cél.
Nem teljesen jó minta de a Slovakiaringen 2012-ben paradával sperr nélkül 3:03-as időt mentem, persze azóta fejlődtem is és jött a sperr nomeg a paradákat toyo r888-akra cseréltem, így már
2.45.708-as időt mentem. Még ebben is van bőven amit lehet faragni.
Hátul ki kellene merevíteni, akik utánam jöttek látták h kicsit pattog a segge, de én ennek már nem akarok utána menni, sem költeni, így is élvezet a köbön.Life is too short to stay stock!
-
m3tr0
senior tag
válasz tboy93 #29805 üzenetére
Én arra gondoltam a Civicet 318IS-re cserélném.Így,hogy nem kell dízelt vennem.
Csak a 318-cal sem lennék előrébb,max. az élvezeti faktor a hátsó hajtás miatt.
De nagyobb fogyi, alkatrészárak is mások, kasztnival ugyanúgy lennének gondok.Nálatok is baszakodik a PH!?
Nem működnek a smiley-k meg a kódok. -
-
EQMontoya
veterán
válasz tboy93 #29815 üzenetére
Mire sperred lesz benne, meg hazahozod, meg ilyenek, addigra lesz mondjuk 700ba. Hoztam be autót kintről, tudom: kell mégegy kocsi, amivel mész, tehát összesen a távolság háromszorosára fizetsz benyát. Meg szállást, két főre, valahol a németeknél, két osztrák matrica, stb, stb.
Igenám, csak minden pályanapra P rendszámmal akarsz menni, meg tárolni havi 10.000-ért egy bérelt garázsban? Mert utcán nem tárolhatod rendszám nélkül, hamar megb@sznak érte.Szóval ez jól hangzik, csak nem jó. Arról nem is beszélve, hogy ha kevés rá a lőpor, akkor inkább tarts valami olyan autót, amivel néha ki lehet menni a pályára, de amúgy tudsz vele közlekedni, mint kettőt.
Lehet, hogy elsőre többe kerül, de hosszú távon olcsóbb lesz.Ha meg hátsókerekes kell, és két autót tartalnál, akkor felejtsd el a 318IS-t. Egy közepes állapotú MX-5 NB 1.8-at vegyél inkább, az a hétköznapokban is fun, sperres, viszont Integrán-S2000-en innen mindenkit körbeautózol pályán.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz tboy93 #29817 üzenetére
181 vagyok én is, meg 90kg, és azért elférek benne.
DeathAdder: Egy mondatban két dolgot értettél félre. Az NB 1.8 140 paci, és pont az írtam, hogy azokon innen. Integrával gyorsabb leszel pályán, mint az MX5-tel, de ez nem is meglepő, az már azért teljesítményben egy kategóriával fentebb van.
Same rules apply!
-
nagyúr
-
EQMontoya
veterán
válasz tboy93 #29820 üzenetére
BP-n lakom, de nekem csak IS200-am van, meg 323 4wd-m, az MX-5 fateré. És sajna csak 1.6... Az se rossz, de pályára egyértelműen 1.8-at vennék, nagyobb tempónál érezhetően gyengébb, meg a 140 lóhoz már jól jön a sperr.
1 gugira necces. Sokat futott, de műszakilag értelmes állapotú lehet annyiért, talán.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #29841 üzenetére
Öhhm... Megnézed?
Enyémbe AHGA50-es van, rákeresve ez 70Ah 12V. Elvileg a tiedbe is ilyen van.Pont ma szembe álltam egy kerítéssel, és figyeltem a villogást. Ahogy forgattam a kormányt úgy is halványult - persze a zene ment, és a klíma is
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #29855 üzenetére
De abba se az alkatrész a drága, hanem a munka vele, mert le kell bontani az egészet. Gondolom akkor a felújítás se lehet sokkal több - bár ezzel nem vagyok tisztába nagyon, hogy hogyan zajlik, mit kell cserélni, stb.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #29873 üzenetére
195/55R16 a váltóméret, az se sokkal olcsóbb Sőt ahogy nézem a 195/50R16 se sokkal olcsóbb.
Jó lenne ez a Falken, betűk alapján nem rossz, 22k lenne darabja, benne is lenne a keretben, csak sehol nem olvasok róla semmit, ezért érdeklődök intenzíven
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Stehe
aktív tag
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #29897 üzenetére
Ennyi
Bár kiveséztük már, a 25 tényleg horribilis összeg, főleg ilyen jövedelmek mellett...Nekem meg végre bekerültek a motortartó betétek.
A cél az volt, hogy ne pattogjon el az autó, és hogy megóvjam a gyári bakokat, de azért változott egy kicsit a komfort érzet is. Jobban átjön a hang a beltérre, és a rezgések is értelemszerűen, már amikor az önindítót elcsavarom érzem a különbséget, sokkal nyersebb lett mint eddig volt, nekem tetszikElpattogás még mindig van, de minimálisra csökkent ahhoz képest amilyen volt.
Mitől pattog el egy autó, és mitől nem a másik?
Mindenkit megkérdeztem akinek EP3 van, mindegyikük elpattogott, illetve kisautóknál is ezt tapasztaltam. A haverom Prelüje, illetve az én 5gen, és 6gen VTi-m is csak szépen kapart ha kiforogtak a kerekek..[ Szerkesztve ]
-
honda23
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs