- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Netfone
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
[SoP] Mozgásban a Concord, a Firewalk új játéka
gp A program a tervek szerint egy 5v5 felállású aréna shooternek készül továbbra is.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz BlacKSouL #29718 üzenetére
Nekem speciál bejön az irreális mértékű (használhatatlan) ültetés, bár a saját autómat ennyire, nem ültetem porba Ha megtehetném, hogy hobbi célra tartsak egy második vasat akkor az tuti földhöz lenne vágva
Hiába mondják sajnos, hogy a porig ültetett autóval is lehet közlekedni, ami egyrészt igaz, mert tényleg lehet vele, csak jóval megfontoltabban és lassabban ami a hétköznapokon nem opció sokunknál.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz DeathAdder #29723 üzenetére
Van az a mértékű terpesztés ami még nekem tetszik, viszont az az ami abszolút 100% hogy nem lesz a kocsimon állítva.
Jobb felső képen a minimális terpesztés (néhány fok) még tetszik
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Snoop-y #29725 üzenetére
Mint fentebb is írtam, napi használatban lévő autóra én se állítanék be ilyen setupot. Az más ha az embernek van egy hobbiautója
Mellesleg szerintem a pályaautóknak sincs ilyen terpesztése, ez inkább show car
Tudod el kell dönteni mit épít az ember: [link]
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Srácok ma a honda fb csoportban feladták a nap hirdetését
"haliho ugy döntötem eladom ezt a hondát is 170-000 ft !!!!!!!!!!!!
6g4d d14a4 csunya nagyon onindito kaka de jon a csere alkatrész holnapra ujékszij es 2 db javito ivet adok hoza amit fölkel rakatni kék szinu az auto de viszont nem szép a fényezése lelakták elég szépen nem sok pénzt kérek erte tiszta papir cégre van iratva 1 év vizsgával jokis autot lehet belöle csinalni mert motor valto futomu hibátlan! 1997 es ! képem nincsen rola"szerk.: khm a tulajt inkább mégse linkelem
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Jó nektek, nekem nem engedte hogy 3 ajtós civicet vegyek Sedannal úgy ahogy megbarátkozott már.
-
nagyúr
válasz DeathAdder #29773 üzenetére
lol
-
nagyúr
válasz sanyiaccord #29776 üzenetére
Váltóolajat csak a gyárit szabad belerakni (mtf3)
-
nagyúr
válasz !Overdose! #29804 üzenetére
neha megfordul a fejemben, hogy kene egy jatszos auto emelle, de annyira sajna nem vagyok eleresztve
pedig lehetne behozni nemetbol egy 318-at es palyazasra megepiteni
-
nagyúr
A picsába, elkezdtem nézegetni az mx5-öket, rákívántam 1M körül vannak értelmes darabok?
EQMontoya Pest megyében laksz? Egyszer vihetnél egy kört
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Napfénysüti #29821 üzenetére
még jó pár évig nem lesz gyerek, lehet most kéne beruháznom rá, különben 25 évig nem lesz rá alkalom kb
-
nagyúr
inkább átdobom a kérdést a másik topikba
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz DeathAdder #29829 üzenetére
nagyon szép
-
nagyúr
válasz DeathAdder #29836 üzenetére
ebayen láttam piros emblémát 8k körül, igaz utángyártott
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz DeathAdder #29838 üzenetére
ez 65k? fröccsöntött műanyag sz@r
-
nagyúr
srácok hogy tudom kideríteni, hogy mekkora generátor van az ES4-ben? d14z5
-
nagyúr
válasz runner 125 #29861 üzenetére
Fasza lett, kár hogy ilyen messze vannak tőlem, ritka a korrekt szaki
-
nagyúr
ÖÖ nem vagyok profi, a kúton a srác azt a sapit vette le amit te mondtál és onnan vett ki mintát az ellenőrzéshez, viszont utántölteni én a kiegyenlítő tartályba töltöttem folyadékot. Ha jól tudom ez összekeveredik, szóval elvileg a hűtőfolyadék szintjét ez a tartály mutatja: [link] Ez a kép az én autómról van, 7gen sedan civic, nem egyszerű kifürkészni a tartályt.
Ennek ez a betöltőnyílása: [link]
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Én a kiegyenlítő tartályba töltöttem, viszont ha sima desztvizet töltesz rá én mennék egy kört az autóval, hogy összekeveredjen (ki tudja lehet hogy ha éjszaka fagy akkor okozhat meglepetéseket). Ha nagyon fogy a hűtővíz én nem vinném sehova, ha csak csöpög akkor el lehet vele menni a szerelőig, de veszélyes a buli mert ha menet közben fogyna el simán megfőhet a motor és bent még a vízhőfokmérőről se veszed észre (mivel ha üres a tartály nem tud mit mérni).
-
nagyúr
No, tegnap megjött a ferodo hátsó fékpofa TypeV Lacitól, 5700 Ft-ért. Ma reggel vittem a szerelőhöz, azt mondta jó minőség, viszonylag gyorsan be is rakta. Rákérdeztem, hogy mennyiért cserélné a 4 gátlót " 4 rugót, azt mondta mivel sok a meló vele azért egy tízes. Imi 25-öt mondott rá, úgyhogy valószínűleg ide hozom inkább.
Viszont a szerelő azt mondta, hogy a jobb első kopogásom az nem a gátlótól van, hanem inkább gallyra mehetett egy stabpálca/gömbfej/szilent. Gondolom ahhoz hogy kiderüljön melyik ment tönkre szét kéne kapni Ezekből az alkatrészekből mit javasoltok? Gyári/utángyártott? Utángyártottból milyen márka? Jakopartsot néztem, elég drága
-
nagyúr
válasz DeathAdder #29898 üzenetére
Ha kicsit jobban keresnék elvinném az Imihez mint a huzat. A két szerelő között azért látszik a különbség, Imi hondákra szakosodott, fejből vág mindent, hova-mi kell, alvázszám alapján megmond mindent. Ez a másik szerelő a családi szerelőnk, már 15 éve ide hordjuk a kocsikat, de ő csak másodállásban szerel, ilyen hondát pl. még nem is csinált. Ennek ellenére legalább 30 éve szerel különböző autókat, szóval ezt is megoldja, csak elsőre nem tudta pl. hogy kell szétkapni ezt a hátsó féket. A bal oldali volt vagy 20 perc, jobb oldalt meg fele annyi idő alatt végzett... Viszont árban jóval olcsóbban dolgozik, Imit meg kell tudni fizetni, a "honda profizmusát". Ő nincs rászorulva a munkára, olyan árat mond ami neki kényelmes és ezzel semmi baj nincs, megértem, miért mondana kevesebbet ha így is tömve van különböző munkákkal, sorban állnak az integrák és az S2000-ek.
Így egyetem mellett sajnos még nem tudom megtenni, hogy 2x annyit fizessek valakinek egy munkáért, csak azért mert ő profi.
-
nagyúr
válasz >>>W!nman* #29994 üzenetére
Szia! Az 1.4 75 és 90 lovas verziója csontra ugyan az, csupán a 75 lovasban van egy folytás amit ha kiveszel az is 90 lovas lesz
Amit már te is írtál, a hátsó sárvédőív kivétel nélkül minden autón rohad, a kérdés az, hogyan volt javítva ha volt. Rétegvastagság mérő is jó dolog, de ha arra mész hogy ne legyen törve sehol akkor a büdös életben nem lesz autód. Ha törve volt de normálisan össze lett rakva és más baja nincs akkor vedd meg. Küszöböket, csomagteret a pótkeréknél is nézd meg.
Nagykipuf-éndzsölájsz kerülendő. Kérdezz rá mikor volt motor- illetve váltóolaj cserélve, illetve milyen olaj került bele. Nyelestengely csapágy huncutkodhat a váltóban, javítása nem 5 forint.
Mennyi a rá szánt keret? Én is kerestem nyáron, de 700 körül nem találtam normális 1.4-et
1. hirdetés:
- első lökős gatya, sárvédőív is kapott a meghúzásból ha jól látom
- hátsó lökős is gatya, kb mintha le lenne szakadva, illesztéseket nézd meg pff..
- sárvédőív rozsdás mind a két oldalonItt a karosszériára locsolni kell a pénzt azt tuti.
A második már sokkal jobbnak néz ki
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz >>>W!nman* #29996 üzenetére
Valami folytószelep van benne, ecuhoz nem kell nyúlni, itt egy leírás róla
Öreg japó, sajna a karosszéria nem a japán autók erőssége Olajból pl. eneos 10w40 mehet bele (vagy motul vagy total)
Alá nézel aztán meglátod hol rohad
Nyelestengely járó motornál alapjáraton hallható és ha benyomod a kuplungot akkor elhallgat a hang. Ha benyomott kuplungra kezd el kerepelni valami akkor az kinyomócsapágy.
Kereted kb. okés, de keresgélned kell rendesen ha jó vételt akarsz. Nekem az eggyel újabb generáció van, az is 1.4, városban is 7 alatt eszik.
Ha karban volt tartva akkor nem gáz a 266k km, inkább egy ilyen darab mint egy séztcsapott 80k km-es
-
nagyúr
Mai fejtoro: amikor ilyen hideg van mint most, hideginditaskor nehany masodpercig borzalmas hangja van a motornak, ilyen femes hang, ami viszonylag gyorsan megszunik. Ez normalis? Ha meleg a motor, leallitom, majd ujrainditom, akkor nincs ilyen hangja.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs