Hirdetés
-
Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
ph A ROG Azoth feltupirozott utódja elég impresszív lett, és egy mozdulattal puhítható vagy keményíthető vele a gépelési érzet.
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Snoop-y
veterán
válasz demars #38324 üzenetére
Csaladi verdanak most tok jo az ufo civic ami van asszonynak.
Nekem meg jo lesz okorkodni a DC5. S2000-ben is gondolkodtam de ha barmi gebasz van akkor bele kell fernunk 3-an. Szoval ez kiesett sajnos
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
demars
addikt
válasz demars #38273 üzenetére
Olajcsere letudva! Az egy pollen szűrő nem lett jó, valamit elnézett öcsém és rosszat rendelt. Ezt kedden orvosoljuk!
Ééééés a lényeg, meg lett, hogy mi okozza a nyekergést!! Vízpumpa!!!
Valami japán, gyári minőségű utángyártott lesz bele, 13 k
Remélem jó lesz, mert most se dobta ki az én kocsimra a keresett alkatrészt...
Majd lehet kérdezek cikkszámot!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Flashback
addikt
válasz demars #38580 üzenetére
Hát igazából most nem akartam csak márkán belül nézegetni. Néztem mindent, Bömöst, Skodát, Toyotát, Mazdát de csak Honda maradt...
Azon belül 8gen Civic meg 7gen accord. Aztán megtaláltam egy veszett jó állapotú Accordot és elhoztam.[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
z123456789
addikt
válasz demars #38598 üzenetére
(#38598) demars
(#38605) SzalaiG
Ebben mondjuk igazad van. Még lehet az is hogy egy új fejezet nyílik előttem az autózás terén, és végre eljutok egy találkozóra is."A Tóth Imi egy über Honda szervizes mester.
Megcsinálta a Civic-em patentre! " Ezt nekem szántad a műanyagos felületekre, vagy csak úgy általánosan a topicba? -
LógaGéza
addikt
válasz demars #38617 üzenetére
Csere lesz nálam is, csak a hétre hanyagolnom kell a kocsit - nem lesz egyszerű, de megoldom.
Közben csak levettem és szétbontottam a szívósort, és láttam, hogy csupa olajok a benne lévő tömítések. Abból is rendeltem 4et, de - hogy kerül oda olaj? Elvileg nem szabadna...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Snoop-y
veterán
válasz demars #38646 üzenetére
Igen
Pl:
Volume down, up
Temperature 22 vagy Temperature High
How far is the destination?
How long to the destination?
Call Asszony whateverMillio opcioja van amit lehet kerdezni vagy allitani
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
nagyúr
-
Kornel
veterán
válasz demars #38789 üzenetére
Az ugy teljesen korrekt ár.
Viszont amit írsz, nem fedi a valóságot.
Ha pörgeted, akkor minél vékonyabb melegoldali viszkozitasu olajat kell választani, a közhiedelemmel ellentétben...
SSS-nal eléggé utána jartam, ha kíváncsi vagy, és nem off, akkor leirhatom összefoglalva. -
bbubby00
őstag
-
z123456789
addikt
válasz demars #38947 üzenetére
(#38947) demars
Igen, több sebből vérzik nekem is PH után.(#38953) DeathAdder
Jól néz ki ez a felni. És meggyőző ez az EGP is.(#38962) SzalaiG
Pont hétvégén beszélgettem egy jó cimbimmel ,aki autófényezős cuccokat árusító cégnél dolgozik már 15 éve kb, meg egy ismeretlen taggal (túrázás közben ), és a haverom azt mondta, hogy amiket szeretnék csináltatni (polir, karcok eltüntetése, üregvédelem, alvázvédelem), pont olyan folyamatok amiket mindenki rühell csinálni, ezért kérdéses a munka minősége. Az autószerelő tag meg azt mondta, hogy bár maga ellen beszél, de az alváz és üregvédelmet annyira trógerul csinálja mindenki, hogy csak pénzkidobás. Jobban járok, ha magam befújkálom otthon alulról a kocsit.
Szóval ezen hsz-ed, és a többiek reklámja miatt, lehet hogy azon kellene gondolkoznom, hogy Tóth Imihez vinném el ezekre a folyamatokra...(#38974) Dashes
Welcome![ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #39373 üzenetére
Az lesz a baj, ha a generátor generál után is marad... mert akkor onnantól már nekem se nagyon lenne ötletem, hogy mégis milyen mechanikus egység van ami csinálhatja. De akkor ha nálad a generátorra se javul meg, tuti elviszem Novoth Tibihez. Szkópolja meg szetoszkópolja meg mindenfélével, és mondjon valamit.
Generátor amúgy mennyire jól szerelhető vajon?Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #39375 üzenetére
Nekem mindkét görgőt kompletten kicserélték, az egyik kifelé, a másik befelé feszít. Ha neked megvolt a vízpumpa, akkor már tényleg csak generátor lehetne ebből a vonalból. Klímakompresszort azért nem gondolnám, mert kikapcsolt kompresszor esetén a szíj csak egy szabadon futó gyűrűt hajt meg, és amikor bekapcsol, a kuplung akkor húzza rá magát a gyűrűre szemből, és kezdi el a tengelyt is forgatni. Mondjuk tény, hogy a csúszógyűrű is csapágyazott szerintem, de a klíma terhelésre sem változik meg a hang. Ezért zárnám ki. Mindazonáltal bekapcsolt kompresszor esetén megy a két ventilátor is, tehát nagyon nehéz mellettük kihallani a hangot. Lehet, hogy le is húzom a két ventilátort, és úgy hallgatom meg majd külön is.
De érdekes, hogy mintha 5D esetén civinfo-n nem számoltak volna be ilyesmiről, pedig motorikusan azonos kellene hogy legyen a 4D-vel.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
honda23
aktív tag
válasz demars #39428 üzenetére
Nekem is, most ment el az accordra 150e ft és megint meghalt a bal hátsó fékem a kézifékemmel.
De meglett a hiba, sajnos kuka az egész féknyereg... plusz a vacsi új betétek is, szétégtek, a tárcsa meg üt nem kicsit, az is cserés.
Sajnos még egy százas rá fog menni, kipufogóm is szétment ma...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
LógaGéza
addikt
válasz demars #39428 üzenetére
Én ma csináltattam meg a klímám, kitakarított valamit a srác, meg egy csati el volt törve - egy üveg kólát kért érte
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
demars
addikt
válasz demars #39428 üzenetére
Utángyártott szettet rendeltem, 30 k volt. Betettük, de szórakoztunk sokat a hézaggal. Most ott tartunk, hogy van egy kis fémes zörej néha, de ezt valószínűleg elhagyja ha összekopnak a dolgok.
Idegesít, hogy ennyi kínlódás után nem tökéletes, de legalább nem kell attól félnem, hogy beáll a csapágy.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
bbubby00
őstag
válasz demars #39753 üzenetére
Unokatesómnak van egy Leon MK1 1.8T-je. Gyári 180Ló. Ha megjön a nyomás, akkor meglódul, viszont meghalt a turbója. Blokkja szerencsére strapabíró teljesen kovácsoltvas belsős (mint a cuprának), Kapott egy S3 turbó, úl kipurendszert, új légszűrőrrendszert meg coolerezést. Kis finomhangolás és máris 320LE lett padon mérve.. Na még 4ben is elkapar a kocsi ha kell... nagyon meg!
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #39882 üzenetére
Igen, a baj az, hogy 13-15 körül sem engedi még az 1-et, az meg a 2-nek már iszonyú alacsony fordulat.
Van amikor bizonyos közlekedési helyzetben "átstartolás" kéne, amikor 2-ben már fulladozna, de gurulásból el kéne indulni, akkor szúrnám az 1-et, mögöttem is jönnek, de ehelyett még fékeznem kell 10 alá, és csak utána megy az 1. De akkor aztán megy...>>>W!nman* : igen, az a másik, 50%-ban segítő megoldás. De van amikor lámpánál nem veszi az 1-et, olyankor néha az sem segít. Olyankor 2-be kell húzni, és onnan tolni 1-et, és csak úgy engedni a kuplungot.
Szóval van ott valami kavar, de szerencsére csak 100-ból 1x jön elő.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #39920 üzenetére
ebc oldalán pl.
mondjuk most nézem, ott konkrétan csak az agy-tárcsa felfekvéshez írják, hogy ne... de hogy őszinte legyek, máshova meg hova kéne réz?
A csúszósínre, és a nyeregcsapokra viszont szerintem hőálló zsír kéne, és ha van erre kifejlesztett zsír, akkor én inkább azt teszem oda. A rézpasztának amúgy mi előnye van pontosan? Mert ahova zsír kell vagyis súrlódást csökkentő kenőanyag, ott a réz mint fém, nem biztos, hogy hasznos. Még a féktárcsa-felni felfekvőhöz se tennék, bár ott már a kerék maga kevésbé, de nem teljesen érzéketlen az egyenetlen felfekvésből adódó ütés miatti vibrációra.
Ha nagyon utánaolvasok, azt látom, hogy a dinamikus mozgó, folyamatosan súrlódó, forgó felületek kenésére alkalmatlan, inkább egyszeri összeszereléshez, vagy szerelt egység utólagos kezeléséhez megfelelő. Azaz nem kifejezett kenőanyag, hanem inkább kezelő.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
!Overdose!
őstag
válasz demars #40027 üzenetére
Erősen megváltoztak a körülményeim, ami a kihat az igényeimre és egyszerűen jelenleg nem tudom összepárosítani a Hondával. Olyan autót nem gyártott a Honda, ami most kell nekem és meg is tudom fizetni. Így a terv egyszerű: most veszek valami mást, később pedig, amint megtehetem veszek egy játszós Hondát.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #40223 üzenetére
Még nem vettem ki, mert sajnos amikor megbontottuk, a melegedő jobb hátsót, ahogy megütöttük picit, a belső betét fékanyaga lefittyedt a lemezről, úgyhogy becsúszott a tárcsa és a lemez közé. Ennekokán mivel akkor volt még csak megrendelve az új, inkább visszafittyesztettük mielőtt teljesen széthullott volna, és azzal a lendülettel hazagurultam minimális fékezésekkel. Most garázsban várja a 19-i szerelést. Nem kis kihívás 28 km-t autózni, erre a mifelénk gyakori dimbesdombok között fék nélkül.
Egyébként ahogy olvasom, a gyári betéteken mindkét hátsón van ilyen.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #40231 üzenetére
Hát nem tudom, ahogy nézem az évszámok alapján, a 8 gen fékjei ugyanazok kellene hogy legyenek, legalábbis a sedanok nagyon valószínű, méretben legalábbis, így ha te sem találsz az 1.6-ok között az évszámnak/generációnak megfelelőt, akkor az 1.8 FD-kkel megegyező kell, hogy legyen. Esetleg annyi, hogy nem a második generáció, mint az enyém, hanem a korábbi. 1.8 FD1-ből kétféle linket ad. De megnézheted a katalógust is: [link] Szerintem ez alapján is a korábbi évjáratú FD1 fog kelleni a következő oldalon látod majd. Itt megnézed a cikkszámokat, és a legelső linken a listából kiválasztva amiket feldob, megnézed hogy egyeznek-e. És ott az árak is ott vannak.
Ja és innen is rendeltem közvetlenül.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz demars #40523 üzenetére
Telefonon beszéltem velük a múlt héten, alig lehetett szót érteni az emberrel, és közölte hogy ilyen váltójuk nincs, de küldjek egy képet a felfogatásról, és akkor lehet van. Mondom köszi... azért szereltessem le a váltót hogy utána a kocsi aztán teljesen menet képtelenül ott álljon.. amit a szervizes sem fog engedni, nem beszélve arról hogy akkor aztán teljesen használhatatlan lesz.. ezt nem is tudom hogy képzelte...
Hívtam a kabait is, ők nagyon segítőkészek voltak, és azt mondták hogy van egy H2C4 váltójuk, ami jó hozzá. Az tudtommal egy 4 gen accord váltója. Nekem fogalmam nincs hogy jó-e hozzá, semmi dokumentációt nem találtam róla, viszont kuplungot se ad hozzá ki a net, a p2c4 hez meg van több féle, tehát marha érdekes, lehet másik kuplung kell hozzá, az meg már nekem gyanús.[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #40560 üzenetére
Nem tudni mi a szar, de így az ütés milyensége alapján az agytárcsa "hajlott meg". Tehát nem a csapágy hibás, hanem az agy. Agyat meg ki kell préselni a csapágyból, hogy cserélni lehessen, amivel sérül a csapágy, tehát akkor már azt is biztos cserélni kéne. Viszont csak agyat és csapágyat eddig nem ajánlott senki, gyárit, bontottat meg kompletten ajánlottak, csonkállványostól, csapágyastól, agyastól. És kb a csapágy kerülne annyiba, mint a komplett csonkállvány, ami 36k. A csonkba van préselve a csapágy, abba meg az agy. Ha már ezt bontod, csak préssel tudod, és akkor már a csapágy biztos csere.
>>>W!nman* : ha lehet, nem nagyon alapoznék a rézspray-re, meg elég nagy az ütés, nem valószínű, hogy segítene. A bontott agy rozsdásságát lesz.rnám, a sajátomat is kefézni kellett elég szépen, ha tudnám, hogy a rozsda ellenére nem üt, szépen fut, nem sérült, és a csapágy sincs széthullva. Akkor már a 36k nem tétel.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
honda23
aktív tag
válasz demars #41070 üzenetére
Nálam nem, gyárit használok , kiveszem, megnézem, hibátlan.
Viszont évente 2 pollenszűrőt kap szénszűrőst.
Más, végre megjöttek az elveszett lovak, dupla paragi kipuf rendszer, 50-es csövezés, szép y-nal elválasztva, műbizonylattal megspékelve. 1 dobbal nem ment felül az autó, fojtott...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen széket vegyek?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Robot fűnyírók
- További aktív témák...
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen