- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Fotók, videók mobillal
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
[SoP] Mozgásban a Concord, a Firewalk új játéka
gp A program a tervek szerint egy 5v5 felállású aréna shooternek készül továbbra is.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Davetim
tag
válasz ---Lasali--- #52714 üzenetére
Nem biztos, hogy ilyen rossz a helyzet, lehet csak a szimering a rossz. Azt mondták, szét kell szedni, csak akkor derül ki. Vagy mindenképp kuka az egész kormánymű?
szerk: Amúgy nem tudom, lehet reális az ár. A komplett kormánymű tényleg sokkal drágább (900 dollárért láttam valahol gyárit), de ez csak maga a fogasléc.
szerk2:
[ Szerkesztve ]
-
Davetim
tag
válasz ---Lasali--- #52717 üzenetére
Egész pontosan olyat találtam, ahol ennyi volt, amikor még volt készleten. Gondoltam a "reális ár" belövése szempontjából ez is releváns. Másik kérdés: van kockázata ha ilyen eresztő kormányművel járok? Nyilván csak addig, amíg meg nem tudom csináltatni. Másik másik kérdés, hogy ezt figyelembe véve mennyire reális ár a kocsinak a 750k? Amúgy tényleg jó állapotban van, 2.3-as motor, rengeteg extrával (bőrülés, tempomat, tükörfűtés, tetőablak, 4 légzsák, digit klíma, stb), és LPG-s is. Viszont 310ezret futott, 4 éve és 40e km-rel ezelőtt volt cserélve a vezérlés, és csak júliusig van rá forgalmi.
[ Szerkesztve ]
-
Davetim
tag
válasz ---Lasali--- #52726 üzenetére
Király vagy, jövök neked egy láda csokival
Nagyon nem ereszt, úgy vettek észre, hogy olajat láttak a motortében, és oda vezették vissza. F23as blokk amúgy.
-
demars
addikt
válasz ---Lasali--- #52742 üzenetére
Nálam tervben van. Ha jól láttam Nissin van fent.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BigBlackDog
veterán
válasz ---Lasali--- #53510 üzenetére
Pl. kora ellenére mennyire lehet nyűgös a fenntartása, illetve mit léphet azzal a motorral?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz ---Lasali--- #53512 üzenetére
Ok, ezzel el is mondtál mindent, köszönöm a bőséges infókat!
-
yodamester10
őstag
válasz ---Lasali--- #53514 üzenetére
Nincs értelme ekkora lóerőnek idehaza,az én 140 pacim is sok már lassan annyi trafi van kis országunkban.Egy ilyen autót max mutogatásra érdemes építeni,ha van rá banán.
-
yodamester10
őstag
válasz ---Lasali--- #53641 üzenetére
Most én is fűnyírózzak
-
i-sti
senior tag
-
tboldi
nagyúr
válasz ---Lasali--- #53685 üzenetére
Ez az EGR-szelep és a csonkja közötti tömítés. A csonk és a hengerfej közé valót megtaláltam az Unixnál, ez viszont nem kapható csak úgy.
-
demars
addikt
válasz ---Lasali--- #54152 üzenetére
Lehet vele, csak nem tesz jót neki.
Volt is erről egy jó kis cikk: "A nyomaték öl nem a fordulat" címmel.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
szabonagyur
félisten
válasz ---Lasali--- #54152 üzenetére
Mivel automata így nincsenek konkrét fokozatok
(#54154) lazac_: ha D-ben hagyom akkor nem igazán megy el 4e fölé sem normál esetben, ha nem nyomom neki már nem is forog annyira.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
yodamester10
őstag
válasz ---Lasali--- #54321 üzenetére
Csak 17-es,súly majd ha fent a gumi.
-
yodamester10
őstag
válasz ---Lasali--- #54373 üzenetére
11,6kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ---Lasali--- #54376 üzenetére
Kíváncsiságból lemértem én is otthon a meglévő 16x6,5-es felnimet (igaz szobamérlegen, szóval nem túl pontos) és 9,5 kg-ot mutatott.
#nincsbennetarcsi
-
yodamester10
őstag
válasz ---Lasali--- #54376 üzenetére
17x8j,de nem nagyon izgat a súly így se megy szerintem 6 liter fölé a fogyi.
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
-
Kobe
veterán
válasz ---Lasali--- #55303 üzenetére
Mivel valami idiota szarra karcolta a burat, ezert elotte el kene tuntetnem valahogy
-
BigBlackDog
veterán
válasz ---Lasali--- #55579 üzenetére
"Az baromira nem mindegy hogy milyen nehéz az alufelni."
Igen, ezért is írtam, hogy a téli lemezfelni volt (tehát a méret csökkenés és a lemezfelnire váltás együttese hozta, amit leírtam). Az viszont kimaradt, hogy a nyári pacskerek a gyári alufelnin voltak.
-
Czimby
addikt
válasz ---Lasali--- #56022 üzenetére
Ugyanilyen nyomatékkulcsom van, csak a skála már alig olvaható mert belülről elpiszkolódott a kenőanyaggal.
Hézagmérőt hol vetted, jó lenne nekem is ilyen.
Viszont így szerintem nem lehet pontosan beálítani, mert nem tudod lefogni a csavart amíg lekontrázod.
Vagyis lehet, csak többszöri próbálkozással.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz ---Lasali--- #56049 üzenetére
Jah akkor ez hézagolólemezből egy csík, hát az azért annyira nem jó mint a hézagmérő. de igen használható erre.
Létezik célszerszám a szelepállításra, itt a lehúzást neked kell érezni, de ha már jól lehúztad ráelleőrzöl a nyomatékkulcsal és kész.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
honda23
aktív tag
válasz ---Lasali--- #56785 üzenetére
0w20 helyett más olajat használtak előző tulajok.
Letapadt gyűrű... Motorfelújítás.
2.4 motornincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
MattZoombie
újonc
válasz ---Lasali--- #56923 üzenetére
Motortérben kattan a váltó, kb ahol a váltórúd becsatlakozik a váltóműbe. ma végül eljöttem vele dolgozni, semmi mást nem vettem észre, csak a hang, és hogy puhább a váltókar.
Tegnap este megnéztem a váltóolajszintet, tele van.[ Szerkesztve ]
-
Czimby
addikt
válasz ---Lasali--- #57419 üzenetére
Nem vagyok benne biztos, de úgy látszik mintha 12-t írt volna
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz ---Lasali--- #57428 üzenetére
Ültél már pu szilentes autóban?
Pályán meg rallyra nagyon jó, mintha sínen menne a kocsi.
Csak éppen úgy ráz rezgeti a kasznit, hogy hétköznapi autóba csak mazohistáknak való. Hiába rakod a legpuhábbat pu-ból az akkor is keményebb mint a gumi, ráadásul sok szilent ugye nincs teljesen kiöntve a pu meg tömör, szóval még keményebb.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
realist
őstag
válasz ---Lasali--- #57459 üzenetére
Kösz már volt suzukim, többet volt rossz mint a fiatom
-
realist
őstag
válasz ---Lasali--- #57474 üzenetére
Gariban volt fékmunkahenger és ablaktörlő mechanika csere. Plusz mivel 2-3 ezer kilométereként elkezdett nyikorogni a kuplung ezért ilyenkor zsírozni kellett egy fém-műanyag találkozást (2 szakszervizben is állították, hogy nincs más megoldás). Szintén gariban orvosolták, hogy egy nagy zuhinál beázott a tetőkárpit.... Visszahívás lehetséges rozsdásodás miatt a csomagtérben emlékeim szerint.
Garin kívül váltócsapágy (ez ismert típus betegség). A felnik pedig párszor felvették a tojás formát a pesti utakon.
A fent írtak 2 év alatt... Eléggé első szériás példány volt. Későbbi példány is volt a közvetlen közelben, azzal gyak semmi nem volt éveken keresztül.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
- iPhone topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen légkondit a lakásba?
- YouTube
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest